Mor til Elias 13.01.10 skriver:
Nu har jeg læst alle indlæg i denne tråd og kæmpe skulderklap til dig for at det er lykkedes, et lille smil er bedre end slet intet 
Jeg fik dog godt nok helt ondt i hjertet over at læse at du ingen har at trække på eller omgangskreds i din nærhed der gider dig og din datter i dagligdagen. Hvordan ved du det og hvad skyldtes det? Er du bange for at bede om hjælp eller en skulder at græde ved? Eller kommer du ikke overens med dem du kender bekendte, venner eller familie? Du skriver du er flyttet tre gange indenfor forholdsvis kort tid, formoder jeg - hvordan kan det være?
Jeg håber dit og din datters samliv forbliver støt og roligt positivt voksende og at du og hende begge får det bedre og bedre dag for dag 
Hvor bor du og får du brug for at snakke eller lignende, skrive.. så er du mere end velkommen til at pb'e mig.. 
Mange tak
det går allerede bedre med hende, hun faldt i søvn idag efter kun en halv time og uden særlig meget hys og skrig i sengen
men ja ang venner og familie ja så har jeg ikke nogle af delene 
for knap 6 mdr side blev jeg uvenner med min far og med det resutat at jeg ikke har hørt fra nogle af dem (familie på hans side) lige på nær min søster men hun er under udd og bor også næsten 2 timer herfra
og venner
ja jeg lavede en lille omrukering i mit liv for ca 5 år siden, jeg gad ikke feste med stoffer og druk mere og ja det tabte jeg alle mine venner på
men jeg har måtte se det som det er, altså bedre ingen venner end dårlig selvskab
jeg har dog en ven eller havde, vi er uenige om så mange ting vi har ellers været venner altid men ja.. hun fik barn for 3 år siden og hun gider ham bare ikke, hun er den egoistiske type og vil heller have ting og sager (og tid )til sig selv end købe (have tid)til ham
hvilket jeg ikke forstår
så ja jeg står her på bar bund ( og nej tak igen medlidenhed) og skal prøve at starte mit eget liv op, med nye venner og nye omgivelser
men heldigvis så har jeg også nu nyt mod til mit dejlige barn