mit barn er sendt fra helvet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Dictes mor

Anonym skriver:

det hele bliver meget værre hvis hun ikke får 3 lure

når hun bliver træt så vil hun gerne sutte men hun er meget bestemt så har jeg taget vælling med op (det har jeg altid) men ikke noget andet (evt sojamælk m vanilie) ja så får hun et flip for når hun har tømt vællingen (200-250ml) og jeg ikke har sojaen klar bliver hun sur og hisser sig op, så jeg tror helt klart at saftevand ville hjælpe i flaske på den mindste sut for så kan hun sutte og blive mere træt og samtidigt få noget ud af det også når hun vågner om natten

Saftevand i sutteflaske, det er altså ikke så godt, det er meget usundt for tænderne, da de så søber i sukkervand i meget lang tid, og det var forårsage carries og andre grimme ting i munden, så det kan ikke anbefales. Jeg ved ikke, hvad du skal gøre. Min pige er ikke så gammel som din, så jeg ved ikke, hvordan det er at have en på den alder. Men jeg vil bare sende dig et knus, og jeg kan godt forstå, at du bliver træt, det er der bestemt ikke noget at sige til, det lyder hårdt, og jeg håber, at det snart vender.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

<3

Anonym skriver:

tak for de gode ord

desværre har hun altid været sådan det er ikke noget nyt nu kan jeg bare ikke klare det mere

Så må du overveje om hun er et såkaldt High Sensitive barn. Det kan du få din jm til at vejlede dig om.Men igen situationen kræver at du omstiller dig til at hun måske er et mere krævende barn end normalen. Det kan jo også godt være at det "bare" er et temperamentkløft og der ikke er en egentlig diagnose der skal til. I det tilfælde må du være situationen voksen og så selv sørge for at få den aflastning som du har brug for om det er i form af pasning af bedster eller dagpleje/vs. Hvad siger din JM egentlig til situationen?

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Så må du overveje om hun er et såkaldt High Sensitive barn. Det kan du få din jm til at vejlede dig om.Men igen situationen kræver at du omstiller dig til at hun måske er et mere krævende barn end normalen. Det kan jo også godt være at det "bare" er et temperamentkløft og der ikke er en egentlig diagnose der skal til. I det tilfælde må du være situationen voksen og så selv sørge for at få den aflastning som du har brug for om det er i form af pasning af bedster eller dagpleje/vs. Hvad siger din JM egentlig til situationen?

jeg er flyttet 3 gange siden jeg blev gravid så ja jordmor er i en anden kommune og min SP hun er ikke meget værd

jeg har ingen pasnings mulighedder men hun skal snart starte i Vuggestue men så skal jeg jo til at arbejde så det er jo ikke fordi jeg får en pause eller ro på nogen måde (arbejder med børn)

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

mor_sabina skriver:

Hvornår er det meningen i skal starte dp/vug?

Måske en tur i svømmehal, synes det kan køre dem rigtig godt trætte og det er kanon at være tæt på dem. Det kan gøre en dag lidt kortere her. Eller en lang tur i den friske luft. Men prøæv at finde på nogle ting som gør dagen lettere for dig, hvis dit humør bliver bedre smitter det ofte af.

husk lige at du er helt normal, de fleste har altså haft det ligesådan

tak

det med svømning er en god ide desværre åbner vores først kl 15 og der har jeg ikke tid mere

Anmeld

24. september 2010

<3

Anonym skriver:

jeg er flyttet 3 gange siden jeg blev gravid så ja jordmor er i en anden kommune og min SP hun er ikke meget værd

jeg har ingen pasnings mulighedder men hun skal snart starte i Vuggestue men så skal jeg jo til at arbejde så det er jo ikke fordi jeg får en pause eller ro på nogen måde (arbejder med børn)

Skift sp så eller mød op til åbent hus. Så må en af dine veninder træde til. Du trænger tydeligvis til en pause. Men du skal huske på fordi du normalt arbejder med børn er det ikke ensbetydende med at du ikke får fred. Ganske enkelt fordi det føles radikalt anderledes med andres børn

Anmeld

24. september 2010

BubbieBear

Anonym skriver:

men hun snor sig rundt så jeg må holde virkelig fast på hende

Lig hende evt. på siden og med dynen puttet godt om sig Og gør det klart for hende at nu er det sovetid.

Anmeld

24. september 2010

Marco2

Anonym skriver:

men hun snor sig rundt så jeg må holde virkelig fast på hende

Når du skriver "holde virkelig fast i hende" hvad mener du så med det?

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

Marco2 skriver:

Når du skriver "holde virkelig fast i hende" hvad mener du så med det?

at hvis jeg skal forsøge at holde fast så hun ikke vender sig så skal jeg holde fast på hende altså på hendes hofte (da det er den hun vender først) det gør ikke ondt på hende men jeg skal holde godt fast for hun bliver ved og får hun øje på mig så begynder hun at grine

Anmeld

24. september 2010

Anonym trådstarter

BubbieBear skriver:

Lig hende evt. på siden og med dynen puttet godt om sig Og gør det klart for hende at nu er det sovetid.

det er sådan vi starter hver dag

Anmeld

24. september 2010

BubbieBear

Anonym skriver:

det er sådan vi starter hver dag

Hun er en stædig lille rad

Tror ikke der er andet for end at tage kampen op for alvor-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.