Hej alle
jeg skriver lige nu til jer som en sidste udvej for ikke at give helt op
mit barn på 9 mdr te'r sig fuldstændigt hele dagen
men når hun skal sove er det værst, hun skriger og piver og græder og rejser sig op i sengen eller barnevognen (hun har sele på i barnevognen) jeg kan få hende til at sove i mine arme mens vi putter men 10min efter nogle gange 5min efter så vågner hun igen og te'r sig videre jeg kan ikke forstå det, jeg har prøvet at lægge hende og så gå ud af rummet og det gik da også godt i ca 2 uger og så gad hun ikke det mere
jeg sidder inden hos hende til hun sover men det er ikke altid at hun er oppe hos mig, kun i starten hvor vi synger en sang og får en flaske vælling
jeg tror det hele ville løse sig hvis jeg havde en flaske saft med op men det synes jeg ikke om, men det kan jo blive der jeg ender
hun piver også hele dagen og er i det hele taget meget utilfreds
hun grynter og piver og kravler grædene efter mig hele tiden jeg har ikke et min i løbet af dagen hvor jeg har fred
hun sover tre gange dagligt kl 9 kl 13 kl 16 alle vare en ½ time ca og det er et hyr at få hende lagt medmindre at jeg triller barnevognen og det gør jeg ikke
jeg prøver at få hende til at spise så meget som muligt før hver lur men hun er ikke nogen ædedolk
jeg er helt ude i hampen håber i har et par gode råd eller nogle bedre nødløsninger
Anmeld