hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Steph_Laurits

Skittles og Zapp isen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

ekzunz

Tutter skriver:

Har de det?

Må vist i netto noget oftere 

Men nu er jeg lidt speciel med saftevand, kan ikke lide det, hvis det bliver blandet op med vand, men med dansk vand - MUMS

Jepper - jeg synger også altid når jeg køber det.... men nogle ting kræver jo bare en sang....

Det lyder da også godt med danskvand i saftevandet - sådan lidt som de gamle sodastream

Anmeld

24. september 2010

Becks

Znuzke skriver:

Jepper - jeg synger også altid når jeg køber det.... men nogle ting kræver jo bare en sang....

Det lyder da også godt med danskvand i saftevandet - sådan lidt som de gamle sodastream

Det er bare en ørehænger den sang 

Det smager SKØNT.. Synes nemlig saftevand med vand, smager af flad sodavand, og det kan jeg ikke lide.. Derfor jeg sjældent køber sodavnd, for når ikke og drikke dem inden de bliver flade hihi

Anmeld

24. september 2010

Pia.

Pia. skriver:

Okay, så er jeg her igen... til min store glæde kan jeg se at Pernille chokoladen er kommet igen Jubiiii.... Dog må jeg undværre min BLIP BLOP is, men det går nok (eller gør det)

NU HAR JEG EN MERE, nej to mere... Nogen at jeg der kan huske en 25 ører - altså det er slik , den lille brune lakrids agtige slik ting, der havde en besynderlig smag, men som man (jeg) ikke kunne stoppe med igen når først man var gået i gang... De var bløde og når man bøjes dem blev de lidt hvide i det og de lugtede lidt underligt... (ej det er svært at forklare)

Eller hvad med peber lakridsen mener de blev kaldt noget med dragula lakrids men er slet ikke sikker - de havde sådan en peber agtig smag og var meget tynde... Kom glad piger og fortæl mig at I kan huske de to her og fortæl mig evt. at I ved de kan købes et sted..

Knus Pia, det ville gøre meget for en "peber lakrids"

FREM FREM .... I må ikke springe min over - vi skal jo have løst mit mysterium he he .... SMILER.....

Der må da sidde en der ved hvad jeg snakker om.....

Anmeld

24. september 2010

LouiseNielsen

mariamiss6 skriver:

Arj den hed da ikke fænris? som i fænris ulven vel?????

Neeeej syntes jeg ikke den gjorde.....

Anmeld

24. september 2010

LouiseNielsen

Pia. skriver:

FREM FREM .... I må ikke springe min over - vi skal jo have løst mit mysterium he he .... SMILER.....

Jaaa, de var pakket ind i guld papir, så det lignede guld penge ik???

Kan huske selve "chokolade karamellen" Har tit tænkt om man da for dælen ik kan få dem mere....

Anmeld

24. september 2010

Pia.

LouiseNielsen skriver:

Jaaa, de var pakket ind i guld papir, så det lignede guld penge ik???

Kan huske selve "chokolade karamellen" Har tit tænkt om man da for dælen ik kan få dem mere....

Nej de var ikke pakket ind - det var slik man kunne købe i e slik butik eller biograf - sådan noget man fik vejet - eller den gang købte man for 50 ører af den og for 25 ører af den og så lige for 10 ører af den der HE HE .... Kan I ikke huske den gang man skulle blande sit slik sådan...

men de var ikke pakket ind... og det var en form for lakrids...

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Det fås da i hvert fald stadig det ved jeg prøv i bland selv slik butikkerne og ellers sådan nogle steder der generelt er gode til det der lidt sære sjove slik

Men hvsi det nu er at man ikke ved, hvordan det ser ud, eller hvad det hedder? Så kan man jo købe mange poser, før at man finder det rigtige...

Anmeld

24. september 2010

mor_sabina

Chalala85 skriver:

Skittles, de er svære at få fat i. regnbue slik hehe

Har set dem i super best

Anmeld

24. september 2010

FruPudderkvast

Pia. skriver:

Hvis det er de her Dracula bolcher du mener, så fås de stadig mange steder.. Fx i DSB-kioskerne

http://www.sartorvet.com/default.aspx?data=productinfo&load=main&Key=7314661118312&group=60&torv=60

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.