hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

>>Carina<<

kitty skriver:

Mini-muh?? Dét var en god chokolade!!

Hvad med:

Trylle-tuscher... Findes de stadig??

trylle tuscher var total yndlings. Dem ka man stadig få på nettet hvert fald :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

..

Pia. skriver:

FREM FREM .... I må ikke springe min over - vi skal jo have løst mit mysterium he he .... SMILER.....

Der må da sidde en der ved hvad jeg snakker om.....

Jeg ved faktisk godt hvilke lakridser du taler om, begge to.. Savner dem også

Husker også nogen små 10 øres bolcher der hed krokodilletårer Smagte MEGA godt..

Anmeld

24. september 2010

>>Carina<<

Drømmer skriver:

Kan huske det slik der hed tissebleer (mener jeg) vist nok fra bonbon. de var bare total ynglings.

Og Osvald isen. kan man egentlig stadig få den?? mums den var god. vi havde også et osvald spil til computeren. Det slog vi meget tid ihjel med.

Den der tegnefilm med snemændene. mener det var i trolderik de sendte den. kan det passe den hed bulis. eller sådan noget i den stil.??

Ih man bliver jo helt nogstaltisk af denne tråd.

Bouli :-)

http://www.youtube.com/watch?v=VWj0p0t0eZA

Anmeld

24. september 2010

>>Carina<<

mariamiss6 skriver:

JAAAAAAH!!!!! DEN har jeg tit tænkt på, men kunne simpelthen ikke huske hvad den hed... Hver gang jeg tænker på den tegenserie kommer jeg kun i tanke om det afsnit hvor ræven havner i en bjørnefælde (du ved klap-saksen) ååårh piv altså....

Og hvad søren var det nu den der ræv hed.....

Jeg er dog sikker på jeg så den på dansk altså????

Jeg har den på dansk på dvd :-) Nissen David :-)

Anmeld

24. september 2010

>>Carina<<

Neki skriver:

Så var der Max og Antoinette fra Børnenes Trafikklub...
Og Det Gule Hus med bien og Nastja Arcel
Og Prik som var en lille usund pige der skulle lære at spise sundt. Der hang plakater overalt på skolerne med hende, i sær ved tandlægen, og jeg havde et bånd med historien som jeg hørte konstant.

Der var også lydbøger som sagde PLING når man skulle vende til næste side... Og walkmans man hørte båndet på

Femlinger... Små dukker som var femlinger og man kunne få alverdens ting til.

Åh... En skøn skøn nostalgisk tråd

Årh ja Fidusen i det gule hus. Jeg ELSKEDE den :-)

Havde helt glemt femlingerne. Dem havde jeg også.. Men en laaaang seng til dem :-) hehe

Anmeld

24. september 2010

>>Carina<<

Jeg vil gi ALT for en Moppedreng lakrids. Kan I huske den? :-)

Anmeld

24. september 2010

MorTilGustav

Lone H. skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=puSxrE0VcQg&fea ture=youtube_gdata_player

Fandt sangen på youtube

Eeeej, hvor sjovt! Uha, dem har jeg spist mange af

Anmeld

24. september 2010

Pia.

13~12~09 skriver:

Hvis det er de her Dracula bolcher du mener, så fås de stadig mange steder.. Fx i DSB-kioskerne

http://www.sartorvet.com/default.aspx?data=productinfo&load=main&Key=7314661118312&group=60&torv=60

Desværre ikke - men de er ellers også gode.. det var en flad sort lakrids som havde en peber agtig smag....

så skulle man sutte dem endnu mere flade så smagte de af mere...

Anmeld

24. september 2010

eirene

Pia. skriver:

Nej de var ikke pakket ind - det var slik man kunne købe i e slik butik eller biograf - sådan noget man fik vejet - eller den gang købte man for 50 ører af den og for 25 ører af den og så lige for 10 ører af den der HE HE .... Kan I ikke huske den gang man skulle blande sit slik sådan...

men de var ikke pakket ind... og det var en form for lakrids...

Jeg kan godt huske dem begge to. Og de der 25-ører er stadig min yndlingslakrids. Smagte super godt. Og kan godt mindes de der dracula-lakridser, men det er godt nok længe siden og de var der vist ikke ret længe.

Anmeld

24. september 2010

FrkT

Hvad med den der børnetime-serie med en far og mor og nogle børn, kan ikke huske hvor mange, men måske fire børn? To af dem var tvillinger. Og det startede med de flyttede ind et sted (sommerhus måske)? Kan bare huske at en af børnene hed Thilde - det hedder jeg nemlig selv, og det var lidt specielt at der var nogen i tv der hed det, syntes jeg dengang  Hvad var det nu den serie hed???? Nogen der kan huske det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.