hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Maise

Chalala85 skriver:

Skittles, de er svære at få fat i. regnbue slik hehe

Kan købes på bornholmerfærgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Snefnug1984

Hvad blev der af:

De store gule måner (slik)

Den røde tuborg øl til kvinder

De små salmiakruder (de der tynde små slik som var formet som en rude(som på et kort) og var helt fantastiske)

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

det kan du TRO jeg gjorde var det ikke en muldvarp og en rotte, eller husker jeg helt galt?

det var nemlig lige præcis det de var bortset fra det var et pindsvin   tror jeg kan den udenad

Anmeld

24. september 2010

N&J

Hvad blev der af:

De store gule måner (slik)

Den røde tuborg øl til kvinder

De små salmiakruder (de der tynde små slik som var formet som en rude(som på et kort) og var helt fantastiske)

Mener at månerne blev erstattet af nogle bløde måner, de små salmiak som ruder fra ruder kort, kan du stadig få, men de er blevet tykkere, men smager ligedan, jeg plejede at sætte dem på hånden og så slikke på dem.. 

http://www.e-deli.dk/pi/St%C3%A6rke_saltede_gammeldags_lakridsruder_70gr__2101_8.aspx?sidenr=3

og den røde øl udgik, da der ikke blev solgt nok af dem.. 

Anmeld

24. september 2010

Snefnug1984

N&J skriver:

Mener at månerne blev erstattet af nogle bløde måner, de små salmiak som ruder fra ruder kort, kan du stadig få, men de er blevet tykkere, men smager ligedan, jeg plejede at sætte dem på hånden og så slikke på dem.. 

http://www.e-deli.dk/pi/St%C3%A6rke_saltede_gammeldags_lakridsruder_70gr__2101_8.aspx?sidenr=3

Ja men det er ikke de samme måner

Ja jeg gjorde det samme med de salmiak dimser - mums

Anmeld

24. september 2010

Bavianis

Chokolade/nødde-yoghurt. Det købte min farmor altid til mig i sådan et lille bæger da jeg var lille.

Derudover kan jeg huske SPARK sodavand. Den havde en sej kapsel. Og hvid cola!

Anmeld

24. september 2010

Stepmom87

6800 skriver:

Klar cola

Dem kan man stadig få for at det ikke skal være løgn.. Jeg mener de har dem i Brugsen her i byen..

Anmeld

24. september 2010

Stepmom87

Shibby skriver:

Trashbacks-legetøj. Små brune sække man smed i vand så de gik i opløsning. Udaf påløsningen kom en fed figur..total ynglings 

Eller de der små ble figur børn hvor bleen skiftede farve alt efter køn

Hehe, jeg har stadig nogle af de små figure..

Anmeld

24. september 2010

Stepmom87

Er der nogle af jer der kan huske guld-colaen? Uhh, den savner jeg og den var både sukker- og koffeinfri.. Mmm..

Anmeld

24. september 2010

KarinaIda

Caroline86 skriver:

Hej igen igen..

Ja, jeg ved det godt! Jeg opretter mange tråde for tiden

Det her er en lille minde tråd... Mindet om alle de ting der pludselig er forsvundet fra hylderne i de danske butikker!

Jeg håber I vil være med

Kan I huske sodavanden URGE? Den var grøn og de reklamerede vist nok med at det var pga. agurk se, dét er en sodavand jeg savner....

Den var surveræn den sodanvand... Godt man skal med oslofærgen her den 20 november, så må jeg se om jeg kan finde sådan nogle... Hehehe... Håber så bare jeg husker det..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.