hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

mariamiss6

Carina1984 skriver:

Jeg har den på dansk på dvd :-) Nissen David :-)

Aaaaarj er slet ikke misundelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Men hvsi det nu er at man ikke ved, hvordan det ser ud, eller hvad det hedder? Så kan man jo købe mange poser, før at man finder det rigtige...

Ja det er rigtigt.... Det er lille pose, ligesom af sølvpapir, men med farver på, tror de er orange/lyserøde eller sådan der omkring.... OG der er på størrelse med et kreditkort, sådan ca.

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Ja det er rigtigt.... Det er lille pose, ligesom af sølvpapir, men med farver på, tror de er orange/lyserøde eller sådan der omkring.... OG der er på størrelse med et kreditkort, sådan ca.

Det må jeg holde udkik efter

Anmeld

24. september 2010

>>Carina<<

FrkT skriver:

Hvad med den der børnetime-serie med en far og mor og nogle børn, kan ikke huske hvor mange, men måske fire børn? To af dem var tvillinger. Og det startede med de flyttede ind et sted (sommerhus måske)? Kan bare huske at en af børnene hed Thilde - det hedder jeg nemlig selv, og det var lidt specielt at der var nogen i tv der hed det, syntes jeg dengang  Hvad var det nu den serie hed???? Nogen der kan huske det?

Er det Vila Skovly? :-)

De sang "Vil du med, vil du med, til et hyggeligt sted. Villa skovlyyyy" :-)

Anmeld

24. september 2010

FrkT

Carina1984 skriver:

Er det Vila Skovly? :-)

De sang "Vil du med, vil du med, til et hyggeligt sted. Villa skovlyyyy" :-)

Jo det er Villa Skovly.... fandt en anelse om det på nettet. Fandt bl.a. sangen:

"Vi har fundet et slot
det er godt nok lidt småt
og lidt koldt og lidt vådt
men vi har det nu godt

Vi er gået fallit
men vi skændes kun lidt
når humøret er skidt
det er ikke så tit

Vil I med, vil I med
til et lykkeligt sted?
Villa Skovly."

Anmeld

24. september 2010

N&J

Mathilde skriver:

Super vi har også ledt men uden held desværre... Jeg mindes at de sagte lidt som dem i den gule pose som findes idag - bare bedre!

Jeg er ret sikker på det var en sjov blanding af lidt ostesmag, sourcream og noget mere.. hvis det er de samme som jeg elskede.. 

Vi fik dem fra lækkerland i sin tid, og jeg spiste rigtig mange af dem, mener det er nogle af smagene, men det er så længe siden at jeg knap nok kan huske det.. 

Anmeld

24. september 2010

Frk. Himmelblå

Der var sådan en fab pind-is, der vist nok hed "Topper". Den var Kæmpe Læskens trefarvede kusine. Manner, den savner jeg. Craver den totalt her under min graviditet, og tror ski ikke, jeg har set den i 20 år.

Hvis nogen (mod forventning) kender til isens fortsatte eksistens modtages info med kys-hånd. Ja, jeg tror endda-, jeg vil slå mig løs med en lille dusør 

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

Caroline86 skriver:

findes børnenes trafikklub stadig?

Ihh det var så hyggeligt med bestikket og man fik bøget og lydbøger osv

åhr ja!! bøøørneeeeneees traaaafiiiiikklib.. haha.. hørte du også max og antoinette?? hvad med bogen trine og aben?

Anmeld

24. september 2010

Snefnug1984

Hvad blev der af de små koala kiks fyldt med chokolade? De var bare SÅ gode og ikke mindst søde..

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

åhr ja!! bøøørneeeeneees traaaafiiiiikklib.. haha.. hørte du også max og antoinette?? hvad med bogen trine og aben?

det kan du TRO jeg gjorde var det ikke en muldvarp og en rotte, eller husker jeg helt galt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.