hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

CamillaSoefelt

LouiseNielsen skriver:

Hugo bolcher... Guldklumper hed de, mener jeg.....

muuums ja.. ih alle de gode minder der nu kommer op med is, slik og sodavand..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

sofie85

Ploffer skriver:

Blyant is til 2,50 kr 

De var også gode

Anmeld

23. september 2010

sofie85

Cookie. skriver:

Da jeg var barn (Det er jo ikke så længe siden ) Der kunne man få de her pindis/flødeis - Vanilie, jordbær, overtrukket med chokolade osv., sammen med HjemIsBilen. Og til dem, fulgte der en historie, om de her is.
Man kunne få klistermærker, og kasettebånd, og stickers mm, med dem.
Jeg kan huske at den figur der skulle forstilling sig at være den overtrukne chokolade is, havde rulleskøjter og hvid hue på ..

Jeg nævnte det for manden forleden, og han kan ikke huske det.
Kan I?

Jeg kan godt huske dem, de hed Lola og Rune nogle af dem, jeg legede meget med dem, havde en plade med stickers osv

Anmeld

23. september 2010

lauras*mor*

eller hvad med de slikkepinde der kunne farve tungen i fx blå.. de var ret store (måske mig der var lille hehe), og så var der små ujævnheder i som var dem der farvede tungen.. hehe.. og spiste mann rigtig rigtig mange så kunne man se hvilken farve man havde spist ved at kigge i toilettet hvis man havde været ude at lave stort.. HAHA!!!!

Anmeld

23. september 2010

Pige2009

Pia. skriver:

Hvad blev der af Blip blop is og pernille chokolade ? (kan I huske det ?)

Det fås stadig eller rettere igen...

Anmeld

23. september 2010

CamillaSoefelt

FrkT skriver:

Åhhhh ja, URGE. Jeg kan huske jeg ELSKEDE den sodavand, men kan dog ikke huske hvordan den smagte. Må prøve næste gang jeg skal besøge Jens' familie i Norge

Som en sagde; hvid cola.... men også blå cola og grøn cola.... hvad blev der af dem?

hm tager du ikke urge med til mig når du skal til norge næste gang, hehe

Anmeld

23. september 2010

6800

CamillaSoefelt skriver:

Hm, jeg kommer gerne og spiser zapp is hos dig...

du skal være velkommen

Anmeld

23. september 2010

Amso

6800 skriver:

Dem kan man stadig få....jeg  har mindst 50 af dem til at ligge i fryseren, det var et hit da jeg led af graviditetskvalme...men blev så træt af dem...så nu ligger de bare og fylder

Jeg er ikke stødt på dem i en evighed, og dem jeg har spurgti butikker og sådan har alle sagt at de er udgået af produktion..

Men må da ha lov at sige heldige asen, med alle de dejlige is du har at ligge i fryseren..

Anmeld

23. september 2010

LouiseNielsen

23. september 2010

Amso

Eller hvad med den der vandis man skulle "poppe up".. Der var nogen af de der uden på som når man spille pacman, dem den render og skal æde..? Jeg kan ikke finde den nogen steder.. det var også en yndlingsis.. Kan ikke beskrive den bedre.. Den var lang, flad i bunden og rund i toppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.