hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

6800

Amso skriver:

Jeg savner zapp-isen.. Det var helt sikket min yndlingsis,....!! Miss you..  Hehe

Dem kan man stadig få....jeg  har mindst 50 af dem til at ligge i fryseren, det var et hit da jeg led af graviditetskvalme...men blev så træt af dem...så nu ligger de bare og fylder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

sofie85

Pia. skriver:

Hvad blev der af Blip blop is og pernille chokolade ? (kan I huske det ?)

Årh jeg elskede blip blop is da jeg var lille

Anmeld

23. september 2010

Ploffer

JordbærBlomst skriver:

Åhh ja.. eller den der tvilling is, hvor der var 2 pinde i - en til hver hånd når den knækkede på midten

Anmeld

23. september 2010

CamillaSoefelt

Pia. skriver:

Også mig - den der søde blå smag - kan slet ikke beskrive den, men ville gøre meget for at smage den igen... Kan huske der lå en lille købmand hvor jeg boede som barn og den kostede 2 kroner

- øj hvor føler jeg mig gammel nu

Jeg ville også gøre næsten alt for at smage den igen.. Kan man ikke lave en underskrift indsamlig med vi godt vil ha den tilbage? hehe..

Ja, jeg kan huske jeg gav 3,5kr for den da jeg var lille.. hihi

Anmeld

23. september 2010

CamillaSoefelt

6800 skriver:

Dem kan man stadig få....jeg  har mindst 50 af dem til at ligge i fryseren, det var et hit da jeg led af graviditetskvalme...men blev så træt af dem...så nu ligger de bare og fylder

Hm, jeg kommer gerne og spiser zapp is hos dig...

Anmeld

23. september 2010

CamillaSoefelt

Ploffer skriver:

uh ja, tvilling is var også god... MIn mor saaaavner den is.

Anmeld

23. september 2010

CamillaSoefelt

Chalala85 skriver:

Skittles, de er svære at få fat i. regnbue slik hehe

Dem kan man få på færgen til bornholm.. hihi..

Anmeld

23. september 2010

CamillaSoefelt

6800 skriver:

Klar cola

Ja, hvid cola kaldte vi det.. fuck den var osse god..

Anmeld

23. september 2010

lauras*mor*

nu har jeg så  ikke lige læst alle 17 sider igennem..

men noget jeg savner er lakridspiber MED krymmel.. jeg ved de stadig kan fåes i en lille bitte kiosk i et sommerhus område nær odense på fyn.. men har ikke set dem andre steder.. ak ak.. ellers er jeg enig i zapp isen.. den kom lige frem for et års tid eller sådan noget igen, men synes heller ikke jeg kan finde den..

ellers så savner jeg altså den gamle version af mini muhh... nu er den blevet tykkere og mindre og endda noget het andet indpakningspapir.. ihh altså,... noge gange haader jeg sq udvikling.. haha..

ellers så savner jeg altså også eleva2ern, elvis - den talende burger, sku du spørge fra nogen?, peter kjær med en pil i hovedet...

ja der er sikkert meget men det kommer jo lidt i doser sådan noget..

Anmeld

23. september 2010

Nadia&Daniel

lauras*mor* skriver:

nu har jeg så  ikke lige læst alle 17 sider igennem..

men noget jeg savner er lakridspiber MED krymmel.. jeg ved de stadig kan fåes i en lille bitte kiosk i et sommerhus område nær odense på fyn.. men har ikke set dem andre steder.. ak ak.. ellers er jeg enig i zapp isen.. den kom lige frem for et års tid eller sådan noget igen, men synes heller ikke jeg kan finde den..

ellers så savner jeg altså den gamle version af mini muhh... nu er den blevet tykkere og mindre og endda noget het andet indpakningspapir.. ihh altså,... noge gange haader jeg sq udvikling.. haha..

ellers så savner jeg altså også eleva2ern, elvis - den talende burger, sku du spørge fra nogen?, peter kjær med en pil i hovedet...

ja der er sikkert meget men det kommer jo lidt i doser sådan noget..

Kan du få i nogle Dagli brugser - 16 stk. for 35.-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.