Til jer der sover med jeres baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Tak Det synes jeg også...og så har hun sååå lange øjenvipper som slet ikke er til at stå for

Årrhh... Sådan noget er bare ikke til at stå for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Tina2

dorthemus skriver:

Hold kæft du er sej  Men det kan man jo også se på billederne fra fødslen...du ligner én der lige har født..på film!!!

Jeg saaaavner min store flotte  gider bare ikke at de ligner en femmer i en strømpe bagefter  Og ja, Runa trives og er en glad lille prut så jeg er egentlig ikke så bekymret.

Ha ha, jamen det var sgu en nem omgang den fødsel (hvis man må sige det) og så har jeg uden tvivl trukket luksusudgaven af udvidelsesveer  Var jo i tvivl indtil jeg var ca 7 cm åben og det var det samme sidste gang også.......

Filucas fødsel var forbundet med mange flere smerter, men hun vendte også som stjernekigger + hun lå skævt..... Og ikke mindst er hun født på en seng/briks og jeg bestemte mig for at det ALDRIG sku' ske igen!!!! Derfor de to fødsler i vand

Ja, man ved sgu aldrig hvordan ens babser kommer til at se ud efter endt amning... Synes ikke der var den store forandring efter jeg stoppede med at amme Filuca, men kunne se forskel da jeg stoppede med at amme Milas, så det bli'r sikkert ikke bedre efter denne gang!!!!! Men det KAN man jo gøre noget ved, hvis det er helt skidt

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Ha ha, jamen det var sgu en nem omgang den fødsel (hvis man må sige det) og så har jeg uden tvivl trukket luksusudgaven af udvidelsesveer  Var jo i tvivl indtil jeg var ca 7 cm åben og det var det samme sidste gang også.......

Filucas fødsel var forbundet med mange flere smerter, men hun vendte også som stjernekigger + hun lå skævt..... Og ikke mindst er hun født på en seng/briks og jeg bestemte mig for at det ALDRIG sku' ske igen!!!! Derfor de to fødsler i vand

Ja, man ved sgu aldrig hvordan ens babser kommer til at se ud efter endt amning... Synes ikke der var den store forandring efter jeg stoppede med at amme Filuca, men kunne se forskel da jeg stoppede med at amme Milas, så det bli'r sikkert ikke bedre efter denne gang!!!!! Men det KAN man jo gøre noget ved, hvis det er helt skidt

Jeg kender hvis ene bryst er blevet tydeligt mindre end det andet...åhhh gru!!!

Anmeld

21. september 2010

Tina2

dorthemus skriver:

Jeg kender hvis ene bryst er blevet tydeligt mindre end det andet...åhhh gru!!!

Her er det mere bare fylden øverst i dem, ikke forskel på dem... Fylde øverst er der ikke så meget af mere (eller jo lige nu er der i DEN grad fylde i dem)  men jeg kan bestemt godt se jeg har ammet....

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Her er det mere bare fylden øverst i dem, ikke forskel på dem... Fylde øverst er der ikke så meget af mere (eller jo lige nu er der i DEN grad fylde i dem)  men jeg kan bestemt godt se jeg har ammet....

Det er jo egentlig også ok...de har udfyldt en vigtig funktion for vores børn. Så det er vel naturligt, at de ændrer udseende i en vis udstrækning.

Og gudskelov ved min næste kæreste jo ikke hvordan de har set ud i deres storhedstid.....

Anmeld

21. september 2010

Tina2

dorthemus skriver:

Det er jo egentlig også ok...de har udfyldt en vigtig funktion for vores børn. Så det er vel naturligt, at de ændrer udseende i en vis udstrækning.

Og gudskelov ved min næste kæreste jo ikke hvordan de har set ud i deres storhedstid.....

Ha ha, nej men tro mig, det er hårdt SELV at se billeder fra før, hvor man har en nedringet bluse på....

Huha jeg kan nu godt savne mine små B-skåle der sad LIGE hvor de sku'  De var dog stadig ok her inden jeg blev gravid, men bestemt ikke som før..... Men jeg er en af dem der ikke ku' drømme om at købe andre BH'er end push up, når jeg ikke er gravid  Så lidt må man jo snyde.....

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Ha ha, nej men tro mig, det er hårdt SELV at se billeder fra før, hvor man har en nedringet bluse på....

Huha jeg kan nu godt savne mine små B-skåle der sad LIGE hvor de sku'  De var dog stadig ok her inden jeg blev gravid, men bestemt ikke som før..... Men jeg er en af dem der ikke ku' drømme om at købe andre BH'er end push up, når jeg ikke er gravid  Så lidt må man jo snyde.....

Heller ikke her...push-ups ROCKS!!!!

Anmeld

21. september 2010

Tina2

dorthemus skriver:

Ha ha ha!!!!  De styrer totaaaalt!!!!

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

I er sgu sjove, Tina og dig Sidder og morer mig kosteligt over jer

Anmeld

21. september 2010

tb

Min kæreste turde simpelthen ikke at hun lå og sov i mellem os

Så vi puttedde hende i liften i mellem os og det virkede fint, indtil hun for 1 måned siden voksede ud af liften. Så kom hun i egen seng og har sovet der siden, uden at brokke sig over det en eneste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.