dorthemus skriver:
Puha hvor uhyggeligt
Fik han mælkeallergi af mme? Jeg indrømmer også, at det er lige så meget for min skyld at hun sover tæt på mig...nyder at ligge op ad hende og snuse til hende eller ae hende musestille på hånden
Som spæd "glemte" hun nogle gange at trække vejret og kunne sige de skrækkeligste lyde når hun trak vejret igen
Så tanken om at hun ikke skal ligge i nærheden af mig er utænkelig, men efterhånden er hun blevet mere urolig så vi ligger ikke længere en hel nat sammen for så får jeg ingen søvn...og så må hun over i sin egen seng der står ved siden af min med den ene side af så den er i niveau med min.
Vi gav ham jo desværre bare Nan da han ikke ville ammes mere, for han var jo 8½ mdr, Filuca kunne jeg kun amme til hun var 3½ mdr så hun fik profylac en mdr. Så regnede egentlig ikke med vi behøvede det special-MME når han var så gl....
Men han udviklede mælkeallergi ved at få alm NAN, så vi var ved børnelæge som heldigvis meget hurtigt fandt ud af det var mælkeallergi, så han fik nutramigen til han var 1½ år....
Så Tamica kommer ikke i nærheden af komælk før hun er 3+...... Milas er 3 år og 3 mdr nu og kan drikke mælk.... De vokser som regel fra det i 3 års alderen.....
Anmeld