Til jer der sover med jeres baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Miamaja

dorthemus skriver:

Puha hvor uhyggeligt  Fik han mælkeallergi af mme? Jeg indrømmer også, at det er lige så meget for min skyld at hun sover tæt på mig...nyder at ligge op ad hende og snuse til hende eller ae hende musestille på hånden  Som spæd "glemte" hun nogle gange at trække vejret og kunne sige de skrækkeligste lyde når hun trak vejret igen Så tanken om at hun ikke skal ligge i nærheden af mig er utænkelig, men efterhånden er hun blevet mere urolig så vi ligger ikke længere en hel nat sammen for så får jeg ingen søvn...og så må hun over i sin egen seng der står ved siden af min med den ene side af så den er i niveau med min.

Jamen det er jo dig... troede du var ny herinde med det nye profilbillede med baby. Havde slet ikke faaet sagt TILLYKKE med din lille pige!!! Hun er jo fantastisk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

dorthemus

Miamaja skriver:

Jamen det er jo dig... troede du var ny herinde med det nye profilbillede med baby. Havde slet ikke faaet sagt TILLYKKE med din lille pige!!! Hun er jo fantastisk!!

Hahaha hvor er du sød  Tak, hun er bare dejlig...og tænk engang 4 måneder her på mandag

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Hahaha hvor er du sød  Tak, hun er bare dejlig...og tænk engang 4 måneder her på mandag

Nej, det er da løgn!  Tiden går stærkt...

Anmeld

20. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Nej, det er da løgn!  Tiden går stærkt...

Jamen det er sgu vildt  Hvor blir tiden af??

Anmeld

20. september 2010

Miamaja

dorthemus skriver:

Ja, det gaar bare staerkt! Saa husk at nyde hver opkast

Og jeg bliver nod til at tilfoje at du er en af de kvinder som rent faktisk er blevet smukkere efter fodslen! kunne slet ikke genkende dig!

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Jamen det er sgu vildt  Hvor blir tiden af??

Ja, Christ!  Laura er 11 mdr. på lørdag

Anmeld

20. september 2010

dorthemus

Miamaja skriver:

Ja, det gaar bare staerkt! Saa husk at nyde hver opkast

Og jeg bliver nod til at tilfoje at du er en af de kvinder som rent faktisk er blevet smukkere efter fodslen! kunne slet ikke genkende dig!

Ej TAK altså  Så er jeg nødt til at indrømme, at mit profilbillede er taget til et bryllup hvor jeg inden spenderede laaaaang tid foran spejlet for at komme til at se sådan ud

Anmeld

20. september 2010

Tina2

dorthemus skriver:

Puha hvor uhyggeligt  Fik han mælkeallergi af mme? Jeg indrømmer også, at det er lige så meget for min skyld at hun sover tæt på mig...nyder at ligge op ad hende og snuse til hende eller ae hende musestille på hånden  Som spæd "glemte" hun nogle gange at trække vejret og kunne sige de skrækkeligste lyde når hun trak vejret igen Så tanken om at hun ikke skal ligge i nærheden af mig er utænkelig, men efterhånden er hun blevet mere urolig så vi ligger ikke længere en hel nat sammen for så får jeg ingen søvn...og så må hun over i sin egen seng der står ved siden af min med den ene side af så den er i niveau med min.

Vi gav ham jo desværre bare Nan da han ikke ville ammes mere, for han var jo 8½ mdr, Filuca kunne jeg kun amme til hun var 3½ mdr så hun fik profylac en mdr. Så regnede egentlig ikke med vi behøvede det special-MME når han var så gl....

Men han udviklede mælkeallergi ved at få alm NAN, så vi var ved børnelæge som heldigvis meget hurtigt fandt ud af det var mælkeallergi, så han fik nutramigen til han var 1½ år....

Så Tamica kommer ikke i nærheden af komælk før hun er 3+...... Milas er 3 år og 3 mdr nu og kan drikke mælk.... De vokser som regel fra det i 3 års alderen.....

Anmeld

20. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Ja, Christ!  Laura er 11 mdr. på lørdag

Jeg var lige inde på din hjemmeside idag og lure..og ja din datter er blevet STOR pige 

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Jeg var lige inde på din hjemmeside idag og lure..og ja din datter er blevet STOR pige 

Oki doki. Lidt vildt at tænke på at hun er vokst så meget men dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.