Til jer der sover med jeres baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Pige2009

tb skriver:

Min kæreste turde simpelthen ikke at hun lå og sov i mellem os

Så vi puttedde hende i liften i mellem os og det virkede fint, indtil hun for 1 måned siden voksede ud af liften. Så kom hun i egen seng og har sovet der siden, uden at brokke sig over det en eneste gang

Dejligt Og tillykke med det forestående bryllup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Thalia

Jeg har samsovet med alle mine børn, og jeg bliver ærlig talt rigtig ked af artikler som den der her linkes til, for den er utroligt ensidig.

Reglerne om at babyer ikke må få det for varmt og at de skal sove på ryggen osv gælder jo lige meget hvor de sover, og selvfølgelig skal man tage hensyn til de ting når man samsover - og det kan man faktisk godt.

Men artiklen skøjter let henover de mange fordele der kan være ved samsovning, så som at det faktisk nedsætter risikoen for vuggedød hvis baby sover tæt nok på mor og far til at kunne høre deres vejrtrækning.

Anmeld

21. september 2010

tb

Baagøe skriver:

Dejligt Og tillykke med det forestående bryllup

Tak tak

Anmeld

21. september 2010

mor-til-vanessa

jeg tror nu ikke på det. jeg er af den mening/holdning at det er bedst for barnet at sove hos forældrene. i hver fald indtil de blive så bevidste at det forstyrer nattesøvnen

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

I er sgu sjove, Tina og dig Sidder og morer mig kosteligt over jer

Fnis....kom også lige i tanker om hvad tråden i VIRKELIGHEDEN handlede om. Der kom vi vist ud på et sidespor

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Ha ha ha!!!!  De styrer totaaaalt!!!!

Så meget!!! bare man ikke overdriver effekten så mænnerne blir skuffede når de sørgelige rester ruller ud af hængekøjen

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Fnis....kom også lige i tanker om hvad tråden i VIRKELIGHEDEN handlede om. Der kom vi vist ud på et sidespor

Det er det gode ved denne side - A kan pludselige blive til Å i de forskellige tråde

Anmeld

21. september 2010

Mette-Marie

albertesmor skriver:

Artiklen er næsten 1 år gammel, derudover står der jo at størstedelen af tilfældende var fordi forældrene var enten spiritus eller medicin påvirket, den sidste procentdel ville have lidt vuggedøden uanset de lå i deres egen seng.

lige præcis. Frederik sover sammen med os og det bliver han ved med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.