Til jer der sover med jeres baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.910 visninger
57 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Pige2009

... se lige denne artikel, hvor en række britiske forskere har lavet en undersøgelse omkring vuggedød og risikoen samme 
http://politiken.dk/videnskab/809647/sofaen-kan-foere-til-vuggedoed/

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Pige2009

Tillæg til emnet om vuggedød...

Anmeld

20. september 2010

dorthemus

Hmmm ja jeg sover med Runa i sengen...de første to måneder fast og nu engang imellem

Anmeld

20. september 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Hmmm ja jeg sover med Runa i sengen...de første to måneder fast og nu engang imellem

Det stopper du så med fra dags dato

Anmeld

20. september 2010

Tina2

dorthemus skriver:

Jeg sover også med Tamica i sengen....... Og Milas sov hos mig til han var 13 mdr......

Anmeld

20. september 2010

slettet_7530

Artiklen er næsten 1 år gammel, derudover står der jo at størstedelen af tilfældende var fordi forældrene var enten spiritus eller medicin påvirket, den sidste procentdel ville have lidt vuggedøden uanset de lå i deres egen seng.

Anmeld

20. september 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Det stopper du så med fra dags dato

Helst ikke

Anmeld

20. september 2010

Tina2

dorthemus skriver:

Helst ikke

Helst heller ikke her

Anmeld

20. september 2010

dorthemus

Tina2 skriver:

Jeg sover også med Tamica i sengen....... Og Milas sov hos mig til han var 13 mdr......

Jeg tror altså også der er mange fordele ved at gøre det...tror det giver trygge børn. Det kan jeg ihvertfald mærke på Runa. Hun har  perioder hvor hun har brug for at være meget tæt på mig og så ligger vi og holder i hånd...hun snorksover og jeg sover knap så godt

Anmeld

20. september 2010

Miamaja

Nu er der jo tale om at sove i en sofa eller hvis man har drukket eller taget stoffer... og det synes jeg ligesom er indlysende ikke er en god ide. Jeg kendte godt til disse risiko ved at sove med baby og undersogte en del inden jeg bestemte mig endelig for at, at sove med min nyfodte frem til ca.3 mdr. i min seng. Man kan jo kobe en 'co-sleeper' og haefte den ved sin seng, saa er det nemlig sikkert at sove med sin baby og give barnet al den nodvendige og dyrebare tryghed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.