Hvor hurtigt blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

K&S

rikkebw skriver:

Det er første måned for mig uden p-piller, jeg har lige haft ægløsning. Så nu må vi se. Men kan man virkelig være SÅ heldig i første forsøg?

Jeg tænker bare, hvor stor mon chancen er for at man bliver gravid allerede første måned uden p-piller? Og kan det give forhindringer når man lige har droppet pillerne?

Hvor lang tid gik der før I blev gravide? Og hvad var jeres tanker i tiden hvor I forsøgte?

Hejsa

Da vi blev enige om, at "nu er det nu", så havde jeg min mens 1 gang efter og så stod jeg med en positiv graviditets test

Jeg tog dog ikke p-piller inden - dem havde jeg droppet flere år tidligere (dog ikke for at blive gravid)

Held og lykke med jeres projekt-baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Baby2010/2013

rikkebw skriver:

Det er første måned for mig uden p-piller, jeg har lige haft ægløsning. Så nu må vi se. Men kan man virkelig være SÅ heldig i første forsøg?

Jeg tænker bare, hvor stor mon chancen er for at man bliver gravid allerede første måned uden p-piller? Og kan det give forhindringer når man lige har droppet pillerne?

Hvor lang tid gik der før I blev gravide? Og hvad var jeres tanker i tiden hvor I forsøgte?

Først og fremmeste skal I have held og lykke med projekt baby

Jeg smed mine piller i septmeber sidste år, egentlig ikke fordi vi ville være gravide, men fordi jeg ikke syntes min krop havde godt af alle de homoner.

Da vi så kom til dec/jan begyndte snakken om en baby, men vi manglede bare det sidste skridt...at komme i gang og gøre det virkligt. Vi besluttede os så i starten af marts om at prøve og så måtte det tage den tid det ville... men, men, men jeg testede positivt 1½ måned senere  Det kom som lidt af et chok, at det gik så hurtigt, så vi skulle lige sluge den! Men glæden meldte sig hurtigt og idag er der kun små tre mdr. til vi står med vores lille prins i armene 

Anmeld

19. september 2010

Omerovic

rikkebw skriver:

Hm, vi eller retter jeg blev gravid den første månede vi prøvede Jeg tænkte på det konstant, og min mor sagde hele tiden, du må ik tænke på det, for så sker der ingen ting. meeen det gjorde der

Jeg ved ik det med p-piller om, hvordan det har effekt på hurtigheden.. Men jeg kender en del som er blevet gravid månede efter pillerne, blev lagt på hylden

sååå bare igang med nolge positive tanker

pøj pøj  

Anmeld

19. september 2010

RiUL

Omerovic skriver:

Hm, vi eller retter jeg blev gravid den første månede vi prøvede Jeg tænkte på det konstant, og min mor sagde hele tiden, du må ik tænke på det, for så sker der ingen ting. meeen det gjorde der

Jeg ved ik det med p-piller om, hvordan det har effekt på hurtigheden.. Men jeg kender en del som er blevet gravid månede efter pillerne, blev lagt på hylden

sååå bare igang med nolge positive tanker

pøj pøj  

Ja, det er jo lige det der med at tænke på det konstant ! :p Men forsøger da også så vidt muligt ikke at bryde min hjerne med det hele tiden Men håber håber håber  

Men hvor er det skønt at høre at der er så mange der er blevet gravide i de første måneder

Anmeld

19. september 2010

Belinda83

Første gang tog det 1 år og 2 måneder og her 2.gang tog det 1 år og 8 måneder før at det lykkes - så det har desværre ikke været helt nemt for os

Anmeld

19. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg blev gravid efter, at have taget p-piller i 15 år

1. gang efter 3 mdr.

2. gang efter 1 mdr.

I tiden hvor vi prøvede, at blive gravid havde vi sex lidt oftere end vi plejede, men jeg tænkte hverken ægløsning, test mv. Selvfølgelig kunne jeg godt mærke op til tiden, hvor jeg skulle have mens, at jeg håbede, at jeg var gravid

Kh. Katja

Anmeld

20. september 2010

bøgelund

rikkebw skriver:

Velkommen til

jeg havde taget p-piller i 8 år, men blev gravid 3 uger efter jeg stoppede. nåede dog at tage en del tests der var negative, fordi jeg var for utålmodig. men lige pludselig var den der, men den test blev taget fordi jeg knapt nok ku ha bh på, uden at det gjorde nuller. så der var jeg næsten sikker på, at den var der. 

så skal føde til januar. - under et år efter jeg stoppede med pillerne. 

håber for jer, at det går hurtigt.  

Anmeld

20. september 2010

Bellinda89

Jeg & min kæreste brugte ikke nogle former for prævention , & jeg blev først gravid da vi havde været sammen i næsten et år

Anmeld

25. september 2010

Moar2011

rikkebw skriver:

jeg stoppede på p-piller den 19August , så jo man kan godt gøre det i første hug - det gjorde vi

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Babyklar skriver:

jeg stoppede på p-piller den 19August , så jo man kan godt gøre det i første hug - det gjorde vi

Jeg vil være ligeså sej som dig Krydser bare så meget fingre for at jeg kan gøre dig kunsten efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.