rikkebw skriver:
Det er første måned for mig uden p-piller, jeg har lige haft ægløsning. Så nu må vi se. Men kan man virkelig være SÅ heldig i første forsøg?
Jeg tænker bare, hvor stor mon chancen er for at man bliver gravid allerede første måned uden p-piller? Og kan det give forhindringer når man lige har droppet pillerne?
Hvor lang tid gik der før I blev gravide? Og hvad var jeres tanker i tiden hvor I forsøgte? 
Først og fremmeste skal I have held og lykke med projekt baby 
Jeg smed mine piller i septmeber sidste år, egentlig ikke fordi vi ville være gravide, men fordi jeg ikke syntes min krop havde godt af alle de homoner.
Da vi så kom til dec/jan begyndte snakken om en baby, men vi manglede bare det sidste skridt...at komme i gang og gøre det virkligt. Vi besluttede os så i starten af marts om at prøve og så måtte det tage den tid det ville... men, men, men jeg testede positivt 1½ måned senere
Det kom som lidt af et chok, at det gik så hurtigt, så vi skulle lige sluge den! Men glæden meldte sig hurtigt og idag er der kun små tre mdr. til vi står med vores lille prins i armene 
Anmeld