Hvor hurtigt blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

RiUL

Babyklar skriver:

- i Torsdags.. altså havde testdag den 23, og forventet mens der.

Okay, vidste ikke om det var det mest normale at teste på den forventede mens dag Men ja, nu må vi se Forventer at få min mens den 5.okt. Men aner jo ikke om min mens er reglmæssig, når jeg lige er stoppet med p piller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Moar2011

rikkebw skriver:

Okay, vidste ikke om det var det mest normale at teste på den forventede mens dag Men ja, nu må vi se Forventer at få min mens den 5.okt. Men aner jo ikke om min mens er reglmæssig, når jeg lige er stoppet med p piller

- jeg drømte om natten at jeg var gravid - derfor sprang jeg op og testede

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Babyklar skriver:

- jeg drømte om natten at jeg var gravid - derfor sprang jeg op og testede

Hvor vildt Jeg drømte i nat, at jeg havde fået en lille dreng. Og at min far var rigtig skeptisk ved det Hehe.. Men nøj en dejlig lille dreng jeg sad med 

Anmeld

25. september 2010

afrobabies

Da jeg blev gravid med min datter der var det ikke helt planlagt, men nu er jeg lige blevet gravid igen, og det kom i første hug, så det var rart nok :-)

Anmeld

25. september 2010

RiUL

victoria2008 skriver:

Da jeg blev gravid med min datter der var det ikke helt planlagt, men nu er jeg lige blevet gravid igen, og det kom i første hug, så det var rart nok :-)

Hvor er det skønt når det bare lykkedes første gang

- Og tillykke med de to streger 

Anmeld

25. september 2010

afrobabies

rikkebw skriver:

Hvor er det skønt når det bare lykkedes første gang

- Og tillykke med de to streger 

Mange tak for det... Jeg er alene med min datter, og skal så også være alene når den næste baby kommer, men det er selvvalgt og jeg har det godt med det :-)

Anmeld

25. september 2010

RiUL

victoria2008 skriver:

Mange tak for det... Jeg er alene med min datter, og skal så også være alene når den næste baby kommer, men det er selvvalgt og jeg har det godt med det :-)

Det er flot, synes jeg Min mor var alene med mig og min storebror, og hun klarede det rigtig flot. Vi har aldrig manglet noget

Anmeld

25. september 2010

camsko88

jeg missede min p-pille 1 enkelt gang og wupti så var der baby på vej.......

Anmeld

25. september 2010

RiUL

camsko88 skriver:

jeg missede min p-pille 1 enkelt gang og wupti så var der baby på vej.......

Hehe, der er nogle der kan :p 

Anmeld

25. september 2010

afrobabies

rikkebw skriver:

Det er flot, synes jeg Min mor var alene med mig og min storebror, og hun klarede det rigtig flot. Vi har aldrig manglet noget

Min mor var også alene med mig og min ældste lillebror, måske derfor det ikke ligger mig så fjernt at være alene :-) Der er så 7 år imellem mig og min lillebror, og det er bare for meget, og det har jeg gået meget op i at der ikke skal være imellem min datter og et kommende barn, derfor ville jeg have en mere nu :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.