Hvor hurtigt blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Pige2009

Når man stopper med P-piller, skal kroppen lige vænne sig til at komme ind i sin egen rytme igen efter at have været kunstigt styret af pillerne, så det kan være en lille forhindring påvejen, men behøver absolut ikke at være det...

Held og lykke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

RiUL

Maalene skriver:

Vi fik den også i første hug - det samme gjorde min søster - så det kan sagtens lade sig gøre

Ønsker jer alt held og lykke

Jeg håber  

Anmeld

19. september 2010

RiUL

Baagøe skriver:

Når man stopper med P-piller, skal kroppen lige vænne sig til at komme ind i sin egen rytme igen efter at have været kunstigt styret af pillerne, så det kan være en lille forhindring påvejen, men behøver absolut ikke at være det...

Held og lykke...

Okay, det var også det jeg tænkte Men man hører jo så mange forskellige ting, så det er nogle gange til at blive helt forvirret over  

Anmeld

19. september 2010

LC

Jeg var gravid 1 måned efter at vi havde aftalt at nu skulle vi forsøge om det kunne lykkedes. og inden vi fandt ud af jeg var gravid havde vi allerede snakket om at vi nok ikke skulle sætte forventningerne for højt fordi vi nok ville ende med at skulle have hjælp når vi havde prøvet i et års tid... Så det var en positiv overraskelse - og heller ikke helt planlagt at det skulle gå så stærkt, men vi er lykkelige over vores lille datter.

Skal lige siges jeg stoppede med P-pillerne 1år før vi begyndte at prøve, da jeg ikke rigtig kunne tåle dem.

Anmeld

19. september 2010

Livsmor

Første gang gik der 3 mdr efter jeg stoppede på P-piller, og anden gang var faktisk det samme. Dog havde jeg ikke været på pillen anden gang.

Go´ arbejdslyst - hvis den ikke allerede er der ;O)

Karina

Anmeld

19. september 2010

betiinsen

blev gravid i første forsøg efter p-pillerne, havde regnet med det ville tage lang tid, men var mega heldig. krydser fingre for dig også

Anmeld

19. september 2010

RiUL

betiinsen skriver:

blev gravid i første forsøg efter p-pillerne, havde regnet med det ville tage lang tid, men var mega heldig. krydser fingre for dig også

Årh det er dejligt at vide Jeg krydser også fingre for at det ikke kommer til at tage lang tid. Men man kan jo aldrig vide.. Hvor langt tid efter ægløsning tog i graviditstest? Eller mærkede I nogle "symptomer" først? 

Anmeld

19. september 2010

Mor-til-asta-09

rikkebw skriver:

Det er første måned for mig uden p-piller, jeg har lige haft ægløsning. Så nu må vi se. Men kan man virkelig være SÅ heldig i første forsøg?

Jeg tænker bare, hvor stor mon chancen er for at man bliver gravid allerede første måned uden p-piller? Og kan det give forhindringer når man lige har droppet pillerne?

Hvor lang tid gik der før I blev gravide? Og hvad var jeres tanker i tiden hvor I forsøgte?

jeg smed p-pillerne 1 dec 2008, og stod med en positiv test i januar 2009. Så vi var heldige.. så kan lade sig gøre

Anmeld

19. september 2010

Dorthe1986

Jamen jeg smed pillerne feb. 09 og det tog 1 år og 5 mdr Jeg går ind i 11. uge i morgen

Grunden til at det tog den tid for mig er fordi jeg har PCO. Men er blevet gravid helt naturligt og vi havde endda ikke ret meget sex lige på det tidspunkt

Anmeld

19. september 2010

ZamanogDania

Første forsøg blev jeg gravid. Inden for en måned havde jeg en svag positiv test, men troede ikke på det. Jeg tog en test hos lægen og den var positiv. Jeg var 9 uger henne. Så det kan faktisk godt lad sig gør. Det skal lige siges at jeg tog ikke p-piller inden vi besluttet os at have en baby:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.