Hvor hurtigt blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

RiUL

Dorthe1986 skriver:

Jamen jeg smed pillerne feb. 09 og det tog 1 år og 5 mdr Jeg går ind i 11. uge i morgen

Grunden til at det tog den tid for mig er fordi jeg har PCO. Men er blevet gravid helt naturligt og vi havde endda ikke ret meget sex lige på det tidspunkt

Hvor dejligt at høre Tillykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

LouiseNielsen

Første gang blev jeg gravid på p-piller...

Anden gang stoppede jeg med p-piller d 10 maj 2009 og stod med positiv test d 3 august 2009....

Anmeld

19. september 2010

RiUL

Hvor langt tid efter ægløsning tog i graviditstest? Eller mærkede I nogle "symptomer" først? 

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

rikkebw skriver:

Okay, det var også det jeg tænkte Men man hører jo så mange forskellige ting, så det er nogle gange til at blive helt forvirret over  

Velkommen på siden også Håber du bliver glad for at være her...

K.h. Linda

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

rikkebw skriver:

Hvor langt tid efter ægløsning tog i graviditstest? Eller mærkede I nogle "symptomer" først? 

Vent for din egen skyld med at tage G-test til din mens er udeblevet, ellers er du alt for fokuseret

Anmeld

19. september 2010

>>Carina<<

Jeg blev gravid i første forsøg. Denne her gang er det nu 5 mdr siden jeg stoppede med p piller og ingen held endnu

Anmeld

19. september 2010

KarinaIda

jeg blev gravid under en måned efter jeg smed pillen, det var ved min første graviditet.. Nu er jeg gravid igen, og der er heller ikke mere end en måned der gik der fra jeg smed pillen til de 2 gyldne streger var der....

Så ja, det kan godt gå så hurtigt, men det kan også gå MEGET langt tid, det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde....!!

Anmeld

19. september 2010

Mor til L&S

Jeg bleb gravid med det samme jeg smed p-pillerne - testede positiv måneden efter

Anmeld

19. september 2010

Mischa

Jeg blev gravid med det samme jeg holdt op med mine p-piller held og lykke, vi krydser fingre

Anmeld

19. september 2010

Silas&Mille

Det er første måned for mig uden p-piller, jeg har lige haft ægløsning. Så nu må vi se. Men kan man virkelig være SÅ heldig i første forsøg?

Jeg tænker bare, hvor stor mon chancen er for at man bliver gravid allerede første måned uden p-piller? Og kan det give forhindringer når man lige har droppet pillerne?

Hvor lang tid gik der før I blev gravide? Og hvad var jeres tanker i tiden hvor I forsøgte?

Der er jo nogen der er svineheldige og ramme plet første gang.

For os tog det 2 år og 3 måneder inden vi stod med den positive test. 

Jeg er nu 24+4 og har termin den 4. januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.