Hvor hurtigt blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

camsko88

rikkebw skriver:

Hehe, der er nogle der kan :p 

jae og havde fået at vide af lægerene at jeg ikke skulle regne med at kunne få børn naturligt....

heheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

RiUL

camsko88 skriver:

jae og havde fået at vide af lægerene at jeg ikke skulle regne med at kunne få børn naturligt....

heheh

:O Så må du være lidt stolt !

Anmeld

25. september 2010

camsko88

rikkebw skriver:

:O Så må du være lidt stolt !

Hehe meget

Anmeld

25. september 2010

RiUL

victoria2008 skriver:

Min mor var også alene med mig og min ældste lillebror, måske derfor det ikke ligger mig så fjernt at være alene :-) Der er så 7 år imellem mig og min lillebror, og det er bare for meget, og det har jeg gået meget op i at der ikke skal være imellem min datter og et kommende barn, derfor ville jeg have en mere nu :-)

Der er også 7 år mellem mig og min bror. Og har faktisk hørt et sted, at når der er så mange år imellem søskende er det svært for dem at ha en søskende forhold, hvis du forstår? Og kan jeg nikke genkende til, ser ikke så meget til min bror. Og det er da lidt underligt at tænke på Men det er så naturligt for os begge..

Anmeld

25. september 2010

RiUL

camsko88 skriver:

Hehe meget

Det forstår jeg også Og sikke en lettelse at du sagtens kunne, selvom det lægerne havde sagt

Anmeld

25. september 2010

afrobabies

rikkebw skriver:

Der er også 7 år mellem mig og min bror. Og har faktisk hørt et sted, at når der er så mange år imellem søskende er det svært for dem at ha en søskende forhold, hvis du forstår? Og kan jeg nikke genkende til, ser ikke så meget til min bror. Og det er da lidt underligt at tænke på Men det er så naturligt for os begge..

Mig og min bror ses da ind imellem, men ikke så meget, så det bliver ind imellem på facebook eller noget, jeg snakker nok mere med hans kæreste :-)

Anmeld

25. september 2010

RiUL

victoria2008 skriver:

Mig og min bror ses da ind imellem, men ikke så meget, så det bliver ind imellem på facebook eller noget, jeg snakker nok mere med hans kæreste :-)

Men forstår godt dit valg, hvis jeg skal ha 2 børn, skal der heller ikke være mere end 4 - 5 år imellem dem

Anmeld

25. september 2010

camsko88

rikkebw skriver:

Det forstår jeg også Og sikke en lettelse at du sagtens kunne, selvom det lægerne havde sagt

jae er ikke en planlagt baby men er 100% et ønske barn

Anmeld

25. september 2010

afrobabies

rikkebw skriver:

Men forstår godt dit valg, hvis jeg skal ha 2 børn, skal der heller ikke være mere end 4 - 5 år imellem dem

der kommer så til at være 2½ år imellem mine, det synes jeg er en god aldersforskel :-)

Anmeld

25. september 2010

RiUL

camsko88 skriver:

jae er ikke en planlagt baby men er 100% et ønske barn

Hvor dejligt, og tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.