Hvor hurtigt blev I gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.492 visninger
72 svar
0 synes godt om
19. september 2010

RiUL

Det er første måned for mig uden p-piller, jeg har lige haft ægløsning. Så nu må vi se. Men kan man virkelig være SÅ heldig i første forsøg?

Jeg tænker bare, hvor stor mon chancen er for at man bliver gravid allerede første måned uden p-piller? Og kan det give forhindringer når man lige har droppet pillerne?

Hvor lang tid gik der før I blev gravide? Og hvad var jeres tanker i tiden hvor I forsøgte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

kristinards

Jeg forsøgte ikk, jeg glemte bare at gennemtænke det inden  

Jeg droppede mine piller i november/december, og blev gravid sidst i december.

Så ja det ka godt lade sig gøre  

Anmeld

19. september 2010

tip

Jeg er nu gravid for 2. gang, første gang tog det 1 år og 6 mdr. denne gang tog det 1 år og 3 mdr. begge gange har det været uden hjælp.

Anmeld

19. september 2010

otlitrom

Hej og velkommen til. Du kan se min ticker, hvor lang tid vi har været igang. Ikke opløftende til statistikkerne...

Held og lykke, håber det kommer til at gå Jer nemt!

Anmeld

19. september 2010

CarinaSB

jeg skiftede p-piller i sep 08 og stod med en positiv g-test d 19/11 08 så det var ikk planlagt ..

Anmeld

19. september 2010

RiUL

kitty skriver:

Hej og velkommen til. Du kan se min ticker, hvor lang tid vi har været igang. Ikke opløftende til statistikkerne...

Held og lykke, håber det kommer til at gå Jer nemt!

Åh, det var lang tid Men ja, held og lykke til jer også!

Anmeld

19. september 2010

2babygirls

rikkebw skriver:

Det er første måned for mig uden p-piller, jeg har lige haft ægløsning. Så nu må vi se. Men kan man virkelig være SÅ heldig i første forsøg?

Jeg tænker bare, hvor stor mon chancen er for at man bliver gravid allerede første måned uden p-piller? Og kan det give forhindringer når man lige har droppet pillerne?

Hvor lang tid gik der før I blev gravide? Og hvad var jeres tanker i tiden hvor I forsøgte?

Jeg tog p-piller i ca 10år, og det tog os knap 4 mdr at få lavet babyen

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

Jeg blev gravid PÅ P-piller

Anmeld

19. september 2010

Maalene

Vi fik den også i første hug - det samme gjorde min søster - så det kan sagtens lade sig gøre

Ønsker jer alt held og lykke

Anmeld

19. september 2010

kirsti

i princippet kan du jo blive gravid på p-piller så første mdr efter er da slet ikke umuligt. Her tog det 2-3mdr så var jeg gravid... Men det skal siges at det er helt normalt at der går op til 1,5 år selv på den bedste dag i ens cyklus er der kun ca 40% chance for at det lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.