Hvad kan jeg gøre?! 6 uger og SLEM forstoppelse...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Laulund87

*Sofie* skriver:

Nu er det jo et års tid siden vi gik det igennem, som I står i lige nu.
Jeg mener at kunne huske, at børnelægen sagde til mig, at jeg bare sku gå på apoteket og købe movicol til mig selv. Jeg sku ikk sige noget om at det var til min baby.
Mener hun sagde at det ikk var blevet 'testet' på så små børn endnu, og at apotekerne ikk var vilde med at udlevere det hvis man ville give sit barn det.
Men du kan roligt bruge det

Jeg var selv skeptisk da hun fortalte mig dette, men hun sagde også (den kloge børnelæge) at det er bedre for babyen at få movicol end at have hård mave

Håber snart din lille Anton snart får det bedre med maven

Vi har også lige fået at vide af man godt kan bruge det til voksne, det smager bare af citron, så det kan nok være lidt problematisk at få den lille til at tage det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Ida.

Laulund87 skriver:

Movicol i håndkøb?? Jeg har lige købt det i dag til min datter. Jeg havde en recept med fra børneafdelingen og et andet stykke papir hvor der stod at jeg måtte købe det De sælger det ikke i håndkøb, siger de.

altså jeg købte det bare på apoteket - uden recept - men selvfølgelig efter snak med lægen...i hvert fald første gang - de næste gange købte jeg det bare...

Anmeld

16. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Laulund87 skriver:

Jamen hvad er moxalole?

Jeg ved bare at vi skulle have recept til movicol junior

Det er det samme som movicol.

De har nøjagtig samme opbygning på deres hjemmeside.

www.moxalole.dk

www.movicol.dk

Blot at dosering er anderledes. Vi fik at vide fra børnelægen på børne amb at det stort set er det samme.

Hvis han ikke kunne lide dem med smag skulle jeg blot ringe og de ville lave en recept til os på movicol junior.

Anmeld

16. september 2010

Laulund87

idamaria83 skriver:

altså jeg købte det bare på apoteket - uden recept - men selvfølgelig efter snak med lægen...i hvert fald første gang - de næste gange købte jeg det bare...

Var det junior i købte? For man kan sagtens købe det almindelige.

Anmeld

16. september 2010

Laulund87

Mor til Frederic skriver:

Det er det samme som movicol.

De har nøjagtig samme opbygning på deres hjemmeside.

www.moxalole.dk

www.movicol.dk

Blot at dosering er anderledes. Vi fik at vide fra børnelægen på børne amb at det stort set er det samme.

Hvis han ikke kunne lide dem med smag skulle jeg blot ringe og de ville lave en recept til os på movicol junior.

Okay så ved jeg da det hvis hun ikke vil spise det

Anmeld

16. september 2010

Ida.

Laulund87 skriver:

Var det junior i købte? For man kan sagtens købe det almindelige.

Nej det var det godt nok ikke så det er nok forklaringen

Anmeld

16. september 2010

*Sofie*

Laulund87 skriver:

Vi har også lige fået at vide af man godt kan bruge det til voksne, det smager bare af citron, så det kan nok være lidt problematisk at få den lille til at tage det

Hihi, Malou sugede det i sig. Hun fik med med en engangssprøjte, og jeg behøvede ikk en gang at trykke på den

Anmeld

16. september 2010

Laulund87

idamaria83 skriver:

Nej det var det godt nok ikke så det er nok forklaringen

Anmeld

16. september 2010

Laulund87

*Sofie* skriver:

Hihi, Malou sugede det i sig. Hun fik med med en engangssprøjte, og jeg behøvede ikk en gang at trykke på den

Sejt

Anmeld

17. september 2010

Barbamama

K&S skriver:

Ja, det gør så ondt at se ham have så ondt, når man ikke kan afhjælpe det...!

Ja lige nøjagtig. Jeg håber lidt zoneterapi kan hjælpe ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.