Hejsa 
Anton blev 6 uger i tirsdags og har faktisk lige siden fødslen haft problemer med at komme af med afføringen, men den sidste uges tid er det blevet MEGET slemt...!
Han er flaskebarn og SKAL derfor have afføring hver dag, men har måske haft hver 2.-3. dag - sundhedsplejersken har sagt, vi skal bruge Lactulose (3 ml. i døgnet) men lige lidt hjælper det...!
I går var vi så til tjek (for noget andet) på Børneafdelingen på Glostrup Sygehus og lægen der sagde "3 ml. - det er ALT for lidt - han skal have, hvad der svarer til 10% af den mændge MME, han får" - det bliver jo så ca. 7-8 ml. i døgnet (mere end dobbelt så meget som SP´en siger) - vi har valgt at følge lægens råd, så nu får Anton 1 ml. i hver flaske. Vi startede på det i går ved 12-tiden og klokken 24 havde han en kæmpe lorteble, men intet er sket siden og han krymper sig sammen hele tiden pga. ondt i maven - og han SKRGER SKRIGER SKRIGER (og det er ikke den "normale" gråd) man kan virkelig høre, han har ondt....!
Hvad kan jeg gøre?! Vi cykler med benene, masserer maven, kamillethe i flasken, varme på maven, men INTET virker...!
Han kan ikke falde i søvn pga. af mavsen, så han sover stort set ikke i løbet af dagen, hvilket resulterer i en MEGA overtræt baby næsten HELE dagen - jeg får ikke meget søvn om natten og får ingen søvn i løbet af dagen - min mor har været så sød at komme herind nogle timer i går og i dag, så jeg har kunne tage en laaaang lur...! Og som om det ikke er nok, at jeg ikke får særlig meget søvn lige for øjeblikket, så er jeg nu også blevet snotforkølet og har ondt i hals og ører, så har minus minus overskud til en konstant grædende baby...!
Jeg synes, det er sååå synd for vores lille bøvs - det er ikke rart, at han har ondt hele tiden...! Jeg er også bange for, at hans udvikling ikke følger med, som den skal - for han vil ikke ligge på maven, fordi det gør ondt...! Han kan godt lide at ligge på ryggen og hænge over vores skuldre - så han får da trænet ryggen/nakken lidt her, men er ikke sikker på, at det er nok...!
Puha, det blev lidt langt, men tak fordi du læste med
og håber der er nogle, der har gode råd...!
Katja