Hvad kan jeg gøre?! 6 uger og SLEM forstoppelse...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

smokin

nå ja jeg fik iøvrigt af vide at det var dumt at lære barnet det med termometeret eller vatpinden... at børn skal kunne komme af med afføringen uden at de bliver "hjulpet"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Laulund87

Zette skriver:

Åh de læger!!!

Men der er vel en grund til at der er lavet movicol junior smagsneutral

Sådan er det altid Det tænker jeg også, jeg gad ikke købe den til voksne for jeg kan da ikke forestille mig at hun vil have citronsmag

Hun har været forstoppet en måneds tid hvor hun kommer af med små hårde klumper og lactulose hjælper overhovedet ikke, så nu håber jeg virkelig det her løsner!

Jeg måtte ringe til de to sygehuse for at få recept, de er de åbenbart ikke meget for!

Anmeld

17. september 2010

smokin

Laulund87 skriver:

Sådan er det altid Det tænker jeg også, jeg gad ikke købe den til voksne for jeg kan da ikke forestille mig at hun vil have citronsmag

Hun har været forstoppet en måneds tid hvor hun kommer af med små hårde klumper og lactulose hjælper overhovedet ikke, så nu håber jeg virkelig det her løsner!

Jeg måtte ringe til de to sygehuse for at få recept, de er de åbenbart ikke meget for!

Nej det er vidst ikke lige sådan at få fat i. Jeg ved ikk om læger kan udlevere det faktisk ... eller om det skal være et sygehus?

Malou har virkelig været plaget. Vi er gået fra at lave en gang hver 14. dag til hver anden dag... og nu presser hun ikke mere end hvad man skal når man skal på toilet og det er virkelig dejligt!!

Og så er hun stoppet med at lugte råddent... (det sad virkelig langt oppe )

Anmeld

17. september 2010

Laulund87

Zette skriver:

Nej det er vidst ikke lige sådan at få fat i. Jeg ved ikk om læger kan udlevere det faktisk ... eller om det skal være et sygehus?

Malou har virkelig været plaget. Vi er gået fra at lave en gang hver 14. dag til hver anden dag... og nu presser hun ikke mere end hvad man skal når man skal på toilet og det er virkelig dejligt!!

Og så er hun stoppet med at lugte råddent... (det sad virkelig langt oppe )

Jeg tror faktisk det skal være sygehuset 

Ej det lyder helt forfærdeligt som hun har været plaget

Jeg er lige begyndt at give Maria movicol her til morgen, så det skulle da snart være bedre! Hun presser så meget når hun skal spise, at hun slet ikke vil, men hvis man er fyldt til halsen gider man da ikke spise

Anmeld

17. september 2010

smokin

Laulund87 skriver:

Jeg tror faktisk det skal være sygehuset 

Ej det lyder helt forfærdeligt som hun har været plaget

Jeg er lige begyndt at give Maria movicol her til morgen, så det skulle da snart være bedre! Hun presser så meget når hun skal spise, at hun slet ikke vil, men hvis man er fyldt til halsen gider man da ikke spise

Malou gad heller ikke spise på de slemme dage, og hun gylpede af at presse så meget... Så hun var virkelig forstoppet. Det er jo heller ikke sjovt at have ondt i maven.. lige efter mit kejsersnit ville jeg hellere have veer igen end at have så ondt i maven af forstoppelse som jeg havde.

Anmeld

17. september 2010

Laulund87

Zette skriver:

Malou gad heller ikke spise på de slemme dage, og hun gylpede af at presse så meget... Så hun var virkelig forstoppet. Det er jo heller ikke sjovt at have ondt i maven.. lige efter mit kejsersnit ville jeg hellere have veer igen end at have så ondt i maven af forstoppelse som jeg havde.

Jeg har også selv prøvet det Man kan slet ikke klare at se hvor ondt de har, gudskelov for hjælpemidler!

Anmeld

17. september 2010

Sisley

K&S skriver:

Det vil jeg da lige undersøge, tusind tak...!

Skal de have så meget kamillethe? Lige pt. spiser han kun ca. 90-100 ml. MME pr.  flaske...!

Du kan prøve dig lidt frem. The mætter jo slet ikke på samme måde som mælk, så han kan sikkert sagtens klare 100 mL - det skal nok bare ikke være lige efter han har spist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.