forstå ikke alt den ballade over det!
første gang ville jeg gerne føde ambulant. men måtte ikke komme hjem fordi de ikke kunne få moderkagen ud. og endte med at måtte hive den ud og blødte en del. de ville være sikkere på der ikke var noget.. det døgn jeg blev var de mest stressene for os.. vi fik ingen ro. en sur gimpe der konstant kom ind og brokket sig over liam græd. han kunne ikke få ro på grund af støjen fra de andre der lå ved siden af os. INGEN viste mig hvordan man ammet, klaret jeg selv. og havde det helt fint med det..
vi endte med at side oppe i forhalen hele dagen for vi kunne ikke få ro på barsel gangen. da alle besøgene var overstået tog vi hjem. og han faldte meget hurtig til ro. og vi nød det..
med zoey var vi hjemme 3 timer efter fødslen. og hvor vi bare nød det.. jeg har været meget indlagt førhen og får kuller af sygehuse. kunne komme i et dejlig langt bad. liam kunne se hende så meget han ville.. familien kom med mad. og vi kunne sove godt i vores egen seng. og lars kunne være med og ikke blive sendt hjem.
her 2 gang ville de ha jeg skulle blive. fordi jeg havde bryst implantater. men takket nej. skulle nok klare det selv. havde købt mme og flasker hvis det ikke gik. men var ingen problemer med det. og ammet uden problmer i 6 måneder.
dagen efter fødslen ringet jm. fik et akut nummer derud til. 2 dagen kommer sp hjem til os. og igen da hun var 10 dage..
jeg kan selvfølig godt forstå hvis man hvis man har ligget med veer i mange timer og haft en hård fødsle, at man ønsker at blive. men ellers kan jeg ikke forstå det.. sikkert mange der er uenige i hva jeg mener 
camilla
Anmeld