åh nej jeg bløder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Diana...

for alt er ok. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Riksen

16. september 2010

lollandpigen

Håber snart der er nyt.... Godt nyt....

Anmeld

16. september 2010

langt om længe

Ja så har man været til lægen...... og mine anelser blev bekræftet....

Skal forsat til scanning onsdag næste uge. for at se om jeg selv har afstødt det hele . Men det er bare p.... hamrende ærgeligt og trist. nu skal jeg forklare min datter at hun ikke skal være søster alligevel igen.......

Men når det så er sagt så er jeg rimelig afklaret med det og det er gemalen også.. vi havde vores bange anelser og har haft de sidate 3 dage til at tænke over det......

Anmeld

16. september 2010

Happiness

langt om længe skriver:

Ja så har man været til lægen...... og mine anelser blev bekræftet....

Skal forsat til scanning onsdag næste uge. for at se om jeg selv har afstødt det hele . Men det er bare p.... hamrende ærgeligt og trist. nu skal jeg forklare min datter at hun ikke skal være søster alligevel igen.......

Men når det så er sagt så er jeg rimelig afklaret med det og det er gemalen også.. vi havde vores bange anelser og har haft de sidate 3 dage til at tænke over det......

Er jeg ked af at høre! Det må sgu være rigtig hårdt!

Godt i er afklaret med det hele, og ja den blir hård at skulle fortælle til din datter

Håber I er ok, og krydser fingre for I snart er gravide igen!

Anmeld

16. september 2010

Chewy

Årgh, det er jeg ked af at høre Gør mig ondt på jeres vegne.

Jeg håber, du får fortalt det til din datter på en god måde, og at I sammen kommer godt over det.

Mange tanker til dig

Anmeld

16. september 2010

Karo

Sikke noget møg

Men din datter skal da helt sikkert nok blive storesøster, bare ikke lige nu. Jeg har selv prøvet at miste og 6 uger efter jeg havde haft en sa var jeg gravid igen og 5 uger henne.

Anmeld

16. september 2010

marhemor

ØV ØV ØV!!!

Det er jeg sgu ked af at høre Men flot at du alligevel tager det så pænt...

Sender lige en  og en masse tanker!

Anmeld

16. september 2010

Riksen

Det er jeg ked af at høre! Det er virkelig bare noget møg! Jeg har selv været der, og det er bare så forbandet!

Jeg håber I alle tre kommer så godt som muligt igennem dette, og at lykken tilsmiler jer snarest.

Anmeld

16. september 2010

Diana...

Åhh det er jeg virkelig ked af at høre sikke noget møg. Håber det snart lykkes for jer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.