åh nej jeg bløder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

langt om længe

ja det hele ramler bare lige sammen lige nu....... Jeg kan sku ikke lade være med at tænke.... også på min datter jeg har i forvejen. Hun er 9.

Hun skulle ha haft den dejlige oplevelse at blive storesøster d 1 juli i r. Hendes far og nye kæreste skulle have en dreng. med det gik desværre grulig galt under fødslen så Lucas var kun hos dem i 2 min efter. og papmor blev opereret i 4 timer..... vi vat tæt på at miste hende også....

Hun er så bange for at der sker mig noget... og jeg ved sket ikke hvad jeg skal stille op hvis jeg skal fortælle hende at hun ikke skal være storesøster igen.......øv øv øv .

Prøver at finde mit positive syn frem... går det galt så er det jo fordi der er noget galt med blob i maven ikke. og så er det måske bedre sådan...

Nu har jeg ligget på min sofa siden i morges og har i sinde at blivew liggende til i morgen ... så må aftensmad være aftensmad- rugbrød- og så hygger mor og datter i sofa i stedet for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

langt om længe

marhemor skriver:

Du kan gøre det at du henvender dig på nærmeste skadestue, får dem til at teste din urin, og 'scorer' dig udfra blødningsintensitet, smerter og feber. Så kan de sende dig til en gynækologisk vagthavende på sygehuset, som så kan scanne dig.

(Jeg arbejder selv på en skadestue, så burde egentlig ikke opfordre dig til det, men ro i sindet er nu engang bedre, hvadenten det er godt eller skidt nyt...)

Krydser fingre for at alt er som det skal være

- og lad os lige få en update med GODT nyt!!

når man ikke har feber og ike sive-bløder, så er det vel ikke så slemt vel???

Anmeld

15. september 2010

mortil4dejligepiger

Åh, hvor jeg føler med dig! Og hvor jeg bare synes, du har en rigtig dum læge!

Jeg kan slet ikke forstå, han ikke sender dig til scanning.

Da jeg aborterede spontant i 6. uge var det helligdag. Jeg ringede til lægevagten, som sagde, at jeg skulle afvente og se. Enten stoppede blødningen og så var det okay, eller også ville den tage til og jeg ville nok abortere. Jeg havde også rigtig ondt i maven og ryggen!

Det var ulideligt at gå rundt og vente og være bange og ked af det. Jeg var sikker på, det var ved at gå galt, fordi jeg havde så ondt samtidig.

Næste dag (stadig helligdag) ringede jeg til lægevagten igen og sagde, at jeg stadig blødte og havde ondt. Jeg var så fortvivlet. Denne lægevagt sagde, at jeg da skulle scannes! Hun sagde, at når man bløder i en graviditet, så skal man scannes. Hun var forarget over sin kollegas behandling af mig.

Så jeg blev sendt på skadestuen til undersøgelse og scanning og jeg fik et klart svar. Selvom udfaldet i dét tilfælde var grimt, så var det en god behandling.

Jeg synes, du skal tage imod rådet at tage på skadestuen eller at du i stedet skal ringe til lægevagten!

Og så håber jeg det allerbedste for dig! Har du ondt?

Rigtig mange herfra.

Anmeld

15. september 2010

FruHolm <3

kan ikke forstå din læge tager så let på det, jeg blødte en lille smule sidst jeg var gravid, jeg fik en tid 1 time efter jeg havde ringet, han kunne ikke se det var noget galt andet end der kom lidt blod ud , men han ringede straks efter en ambulence så jeg kom på sygehuset havde desværre en SA men blev gravid igen 1 uge efter , og venter nu en rask dreng

for at alt er som det skal være

lige et med på vejen

Anmeld

15. september 2010

langt om længe

ih tusinde tak alle sammen....det er så rart at få lidt støtte.

tænker selv det er lidt dårlig rådgivning jeg har fået omkring det hele fra min læge af. men nu venter jeg snart min datter hjem fra skole og så tager jeg det lige stille og rolig..... og klart jeg ringer til vagtlægen hvis der sker mere........nu har l

jeg ligget ned hele dagen og det har været minimalt det er er kommet ud i løbet af dagen, så måske det bare er ro på der skal til... har jo været på arb de andre dage... ved det ikke... men opdatering kan i nok ikke slippe for, for det er dejligt i  gider lytte og støtte

Anmeld

15. september 2010

Frejsmor

Ej hvor er jeg ked af at høre at de bare virker så pisse ligeglade overfor dig..

Da jeg ringede til vagtlægen i min 11. uge af min graviditet fordi jeg blødte en lille smule og havde lidt ondt i maven, der ville hun straks have mig på gynækologisk ambulatorium ude på Herlev sygehus, og hun var næsten ved at sende en ambulance også.. Men jeg tror måske også mest det var fordi jeg bare hylede totalt i telefonen fordi jeg var så skide bange og bekymret(det var måske et lille tip hehe )

Desværre er min historie ikke så lykkelig som nogle af de andre du har fået, min graviditet endte desværre med en MA, fordi den lille spunk ikke levede mere..

Men jeg tænker lidt, har du slet ikke haft ondt over weekenden i maven og sådan?? For hvis du er ved at abortere så burde du have ondt i maven, i det mindste ligesom hvis du havde mens..

Jeg for dig og håber at alt er okay med den lille i maven!!

Knus Channie

Anmeld

15. september 2010

marhemor

langt om længe skriver:

når man ikke har feber og ike sive-bløder, så er det vel ikke så slemt vel???

Jeg tør hverken sige ja eller nej til dit spørgsmål..., men det er et rigtig dårligt tegn at have feber, mange smerter og bløde kraftigt!!

Jeg ville få det undersøgt i dag, ville gå til af spekulationer hvis jeg ikke vidste klar besked!!

Og så håber jeg stadig det bedste, især efter den oplevelse din datter lige har været igennem...

Anmeld

15. september 2010

VIPpigen

Syntes bestemt også du skal gøre noget i dag, eller i aften...

Jeg blødte da jeg var mellem 6 og 9 uger henne, og fik lavet en scanning i 9 uge til sidst. Begyndte igen i uge 12 at bløde, ½ uge inden jeg skulle til NF, og ringede straks til lægen som sendte mig akut til kolding sygehus, og der var stadig liv. Siden den dag blødte jeg ikke, og de har ikke kunne forklare hvorfor jeg har blødt, eller hvorfra. Men i dag er jeg 28+1, og har en utrolig aktiv lille pige i maven.

Det vil give så meget ro at få det undersøgt, om det er lidt eller meget blod så vil jeg mene man skal have det undersøgt.

for den lille bliver i mavsen, og har det godt derinde

Anmeld

15. september 2010

lollandpigen

langt om længe skriver:

tja nu har jeg snakket med lægen..... han siger jeg skal forholde mig til min tid i morgen, da han ikke havde nogen i dag og han kunne alligevel ikke gøre noget for at stoppe det... hvis det er en SA så var det jo selvfølgelig ærgeligt. Så rignede jeg til svangerskabsambulatoriet jeg er tilknyttet til i Roskilde og fik den besked at når jeg kun var 11 uger henne så havde de ikke så meget med mig at gøre... det var først når jeg er omkring uge18 de ville gøre noget ekstra................................

Fedt så jeg kan kun sidde og vente...... vente på der kommer noget ud, frygte at skulle gå på toilettet... eller vente på at det går over.......... synes absolut ikke det er særlig fedt at være mig lige nu.

Øv for en læge....

Da jeg begyndte at bløde med min datter i uge 7 sendte min læge mig med det samme til scanning da hun sagde at det ville give mig ro at få et svar.....

Synes du skal nævne for din læge i morgen at det er lidt øv han ikke ville gøre noget idag da du ringede til ham...

Krydser finger for dig føle rmed dig...... Glæder mig til en opdate i morgen på at det forhåbentlig ikke er noget galt.

Knusser herfra

Anmeld

15. september 2010

Riksen

Jeg sende dig lige nogle varme tanker, og så håber jeg at alt er i fineste orden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.