åh nej jeg bløder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

langt om længe

så daffer jeg til lægen... blødningen er der stadig... så vi må se hvad der sker. har tænkt over det en del i går. og nu skal det bare afklares hvad der er gang i... vender tilbage senere i dag. Tak endnu engang til alle jer der er så medfølende . det er dejligt i er her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Frejsmor

langt om længe skriver:

så daffer jeg til lægen... blødningen er der stadig... så vi må se hvad der sker. har tænkt over det en del i går. og nu skal det bare afklares hvad der er gang i... vender tilbage senere i dag. Tak endnu engang til alle jer der er så medfølende . det er dejligt i er her

for at det går godt hos lægen og at det ikke er noget alvorligt og at den lille bebs har det godt i din mave!!!

Og hvis ikke skal du bare vide jeg har været igennem det, ligesom mange andre herinde, og hvis du har spøgsmål er du mere end velkommen!!

Knus

Anmeld

16. september 2010

ønskebørn74

langt om længe skriver:

for at alt er ok!!!!!

Knus og kram Lene

Anmeld

16. september 2010

Chewy

for dig og den lille spire!

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

Holder næsten vejret, håber og ønsker alt det bedste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. september 2010

Malonde1985

Krydser også fingre for en positiv update når du har været hos lægen

Anmeld

16. september 2010

Low

for dig! Håber på en positiv opdatering.

Anmeld

16. september 2010

marhemor

Sidder også spændt og venter på positivt nyt....

Anmeld

16. september 2010

Mor-til-asta-09

langt om længe skriver:

Håber bestemt også på godt nyt

Anmeld

16. september 2010

Amso

Jeg blødte også ca. da jeg var ligeså langt henne som dig. Det varede i ca. 2 - 3 uger, og jeg fik af vide fra hospitalet at jeg skulle blive hjemme fra arbejde indtil jeg ikke havde blødt et par dage. Hvad min læge sagde til mig var at så længe det ikke var helt voldsomt med blødning, var det meget normalt..

Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.