åh nej jeg bløder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

langt om længe

Tusinde tak alle sammen det varmer..... og  til jer også. vi må bare på den igen når denne her tur er helt overstået. Men har da lært 1 ting, og det er at ingen for det at vide før jeg er sikker på den bliver der

Og bliver nok også hængende her inde i mellem tiden. for her er ganske rart og hyggeligt at være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

marhemor

langt om længe skriver:

Tusinde tak alle sammen det varmer..... og  til jer også. vi må bare på den igen når denne her tur er helt overstået. Men har da lært 1 ting, og det er at ingen for det at vide før jeg er sikker på den bliver der

Og bliver nok også hængende her inde i mellem tiden. for her er ganske rart og hyggeligt at være

Kan godt forstå at du næste gang ikke vil fortælle det før den er sikker

Og det er da kun hyggeligt at du bliver herinde i mellemtiden (så kan det være at vi kan følge med næste gang )

Rigtig meget pøj pøj med projektet!

Anmeld

16. september 2010

langt om længe

hæ hæ ... ja Jer ...I skal nok få det at vide... men den tætte fam.. ikke før den er go nok nu kommer min datter snart hjem så er nok ikke på mere i dag.. nu er det hende det drejer sig om...

Anmeld

16. september 2010

marhemor

langt om længe skriver:

hæ hæ ... ja Jer ...I skal nok få det at vide... men den tætte fam.. ikke før den er go nok nu kommer min datter snart hjem så er nok ikke på mere i dag.. nu er det hende det drejer sig om...

Det lyder fornuftigt at koncentrere sig om din datter

Håber at I får en hyggelig eftermiddag trods alt!!

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

langt om længe skriver:

Ja så har man været til lægen...... og mine anelser blev bekræftet....

Skal forsat til scanning onsdag næste uge. for at se om jeg selv har afstødt det hele . Men det er bare p.... hamrende ærgeligt og trist. nu skal jeg forklare min datter at hun ikke skal være søster alligevel igen.......

Men når det så er sagt så er jeg rimelig afklaret med det og det er gemalen også.. vi havde vores bange anelser og har haft de sidate 3 dage til at tænke over det......

Du får et stort knus af mig, og så håber vi på at det hurtigt lykkedes for jer med en lille ny.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. september 2010

betiinsen

er jeg ked at at høre.

du får lige et

og ønsker dig det bedste..

Anmeld

16. september 2010

Malonde1985

Sender dig en stor  

Er virkelig ked af at høre at dine bange anelser desværre blev bekræftet , men håber og krydser fingre  for at I snart er gravide igen

Anmeld

16. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det gør mig ondt, men det lyder heldigvis som om, at i tager det i stiv arm.

Håber du kommer hurtigt igennem det, og snart kan starte op på at lave en ny lille spire igen

Anmeld

17. september 2010

Line Højdal

Jeg håber du havde en god eftermiddag/aften med din datter og at hun ikke blev alt for ked af det...

Jeg har tænkt meget på jer og det gør mig virkelig ondt at det ikke gik i denne omgang. Er dog glad for at i er afklarede og ser fremad, -så vil jeg blot krydse fingre for at der snart er "bid" igen

Sender dig en stor og glæder mig til at høre nyt,
Mange hilsner Line

Anmeld

17. september 2010

LBK

Jeg ville også straks ringe til fødegangen... Lad være med at vente.

Jeg har prøvet det samme som dig, og blev akut scannet.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.