åh nej jeg bløder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Lon1976

dithmer skriver:

Hej. Jeg begyndte også at bløde i uge 13 og troede jo det værste. Min læge sendte mig akut på gyn. afd. til scanning og undersøgelse. Det viste sig at jeg havde en kraftig svampeinfektion. Nu er jeg i uge 31 og alt er perfekt. Der behøver heldigvis ikke være noget i vejen.

Hvordan fandt de ud af, at du havde en svampeinfektion?

Grunden til at jeg spørger, er at jeg har blødt i over 4 uger og de kan ikke sige hvorfor jeg bløder. Der er ikke blevet taget prøver af noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Frøken Sørensen

langt om længe skriver:

øv nu har jeg pletblødt siden i lørdags..... snakkede med lægen i mandags og fik tid til i morgen..... men i går var det lidt mere end plet.. og her til morgen, lidt mere end i går med noget klumpeagtigt et eller andet.......

Hvad er jeres erfaringer med pletblødning? og hvor meget må man bløde? er i 10+6 i dag...

jeg bliver hjemme fra arbejde i dag og jeg vil op til lægen i dag, for nu er jeg godt nok bekymret....... pu ha har bare en dårlig fornemmelse

Noget nyt?  Håber alt... og selvfølgelig er alt som det skal være

Anmeld

15. september 2010

line melias mor

ih håber virkelig det bedste. jeg begyndte at bløde rigtig i klumper her med vores anden barn og det vidste sig at det var dødt, håber virkelig ikke det er sket for jer

Anmeld

15. september 2010

Winnie

ej  for at alt er okay, men det ved du forhåbenlig allerede ?

Anmeld

15. september 2010

langt om længe

tja nu har jeg snakket med lægen..... han siger jeg skal forholde mig til min tid i morgen, da han ikke havde nogen i dag og han kunne alligevel ikke gøre noget for at stoppe det... hvis det er en SA så var det jo selvfølgelig ærgeligt. Så rignede jeg til svangerskabsambulatoriet jeg er tilknyttet til i Roskilde og fik den besked at når jeg kun var 11 uger henne så havde de ikke så meget med mig at gøre... det var først når jeg er omkring uge18 de ville gøre noget ekstra................................

Fedt så jeg kan kun sidde og vente...... vente på der kommer noget ud, frygte at skulle gå på toilettet... eller vente på at det går over.......... synes absolut ikke det er særlig fedt at være mig lige nu.

Anmeld

15. september 2010

twinboys

sender dig lige en varm krammer og håber det bedste for dig..

Anmeld

15. september 2010

Line Højdal

Puha en omgang... hvor jeg føler med dig!!
Utroligt hvad man skal gå rundt med helt alene - jeg ville ønske jeg kunne give dig en stor krammer

Du gennemlever det mareridt jeg selv er skrækslagen for at skulle igennem, men jeg vil krydse fingre for at blødningen aftager og at alt er som det skal være

Stort knus Line 10+2

Anmeld

15. september 2010

betiinsen

Ønsker dig alt held og lykke, og at det hele går godt

Anmeld

15. september 2010

marhemor

langt om længe skriver:

tja nu har jeg snakket med lægen..... han siger jeg skal forholde mig til min tid i morgen, da han ikke havde nogen i dag og han kunne alligevel ikke gøre noget for at stoppe det... hvis det er en SA så var det jo selvfølgelig ærgeligt. Så rignede jeg til svangerskabsambulatoriet jeg er tilknyttet til i Roskilde og fik den besked at når jeg kun var 11 uger henne så havde de ikke så meget med mig at gøre... det var først når jeg er omkring uge18 de ville gøre noget ekstra................................

Fedt så jeg kan kun sidde og vente...... vente på der kommer noget ud, frygte at skulle gå på toilettet... eller vente på at det går over.......... synes absolut ikke det er særlig fedt at være mig lige nu.

Du kan gøre det at du henvender dig på nærmeste skadestue, får dem til at teste din urin, og 'scorer' dig udfra blødningsintensitet, smerter og feber. Så kan de sende dig til en gynækologisk vagthavende på sygehuset, som så kan scanne dig.

(Jeg arbejder selv på en skadestue, så burde egentlig ikke opfordre dig til det, men ro i sindet er nu engang bedre, hvadenten det er godt eller skidt nyt...)

Krydser fingre for at alt er som det skal være

- og lad os lige få en update med GODT nyt!!

Anmeld

15. september 2010

SoffiLine

langt om længe skriver:

Synes da det er lidt en ØV behandling du har fået,

kender flere der er kommet til akutte tryghedsscanningerne grundet blødninger eller andet.

Men håber det bedste & krydser fingre for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.