langt om længe skriver:
tja nu har jeg snakket med lægen..... han siger jeg skal forholde mig til min tid i morgen, da han ikke havde nogen i dag og han kunne alligevel ikke gøre noget for at stoppe det... hvis det er en SA så var det jo selvfølgelig ærgeligt. Så rignede jeg til svangerskabsambulatoriet jeg er tilknyttet til i Roskilde og fik den besked at når jeg kun var 11 uger henne så havde de ikke så meget med mig at gøre... det var først når jeg er omkring uge18 de ville gøre noget ekstra................................
Fedt så jeg kan kun sidde og vente...... vente på der kommer noget ud, frygte at skulle gå på toilettet... eller vente på at det går over.......... synes absolut ikke det er særlig fedt at være mig lige nu.
Du kan gøre det at du henvender dig på nærmeste skadestue, får dem til at teste din urin, og 'scorer' dig udfra blødningsintensitet, smerter og feber. Så kan de sende dig til en gynækologisk vagthavende på sygehuset, som så kan scanne dig.
(Jeg arbejder selv på en skadestue, så burde egentlig ikke opfordre dig til det, men ro i sindet er nu engang bedre, hvadenten det er godt eller skidt nyt...)
Krydser fingre for at alt er som det skal være 
- og lad os lige få en update med GODT nyt!! 
Anmeld