langt om længe skriver:
øv nu har jeg pletblødt siden i lørdags..... snakkede med lægen i mandags og fik tid til i morgen..... men i går var det lidt mere end plet.. og her til morgen, lidt mere end i går med noget klumpeagtigt et eller andet.......
Hvad er jeres erfaringer med pletblødning? og hvor meget må man bløde? er i 10+6 i dag...
jeg bliver hjemme fra arbejde i dag og jeg vil op til lægen i dag, for nu er jeg godt nok bekymret....... pu ha har bare en dårlig fornemmelse
Du skal ringe til din læge, han/hun vil så kunne få dig ind til en tryghedsscanning på akut-afd.
Jeg har selv stået i din situation, så jeg ved udemærket hvordan du har det. Jeg har en fantastisk læge og han har sendt mig afsted hver gang.
Det kan desværre ende i noget skidt, men jeg kan så trøste dig med, at det også sagtens kan gå godt - lige pt er jeg selv 14+3 og jeg har blødt i over 4 uger og til tider ret kraftig og jeg er blevet scannet rigtig mange gange pga bekymringer, men bebsen er der endnu og har det fint. Jeg vil altid være nervøs så længe jeg bløder, men det giver altså noget tryghed ved en scanning.
Pøj pøj, håber det ender godt - jeg
for det bedste.
Anmeld