åh nej jeg bløder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.187 visninger
60 svar
0 synes godt om
15. september 2010

langt om længe

øv nu har jeg pletblødt siden i lørdags..... snakkede med lægen i mandags og fik tid til i morgen..... men i går var det lidt mere end plet.. og her til morgen, lidt mere end i går med noget klumpeagtigt et eller andet.......

Hvad er jeres erfaringer med pletblødning? og hvor meget må man bløde? er i 10+6 i dag...

jeg bliver hjemme fra arbejde i dag og jeg vil op til lægen i dag, for nu er jeg godt nok bekymret....... pu ha har bare en dårlig fornemmelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

sarahb

jeg ville da ringe og bede om at blive akut scannet hurtigst muligt.

Anmeld

15. september 2010

Kamilla-m

jeg ville også ringe om en akut skanning!

- uden at sige for meget, tvivler jeg på man må bløde sådan rigtigt i gravidteten, og slet ikke når du er under tolv uger.

Anmeld

15. september 2010

langt om længe

kan man ringe og få det..??? troede jeg skulle igennem lægen først?

Anmeld

15. september 2010

sarahb

aner ikke hvordan det foregår, men jeg ville ringe til fødegangen på det hospital du skal føde på og spørge dem om du må komme med det samme!

Anmeld

15. september 2010

SussieThyssen

Vil sige at du skal have fat i fødegangen med det samme..men du kan ringe telefonisk til lægen/lægevagten først.
Det lyder ikke godt, det du beskriver.
Jeg ønsker dig alt det bedste søde ven

Generelt kan man sige at AL blødning skal tjekkes med det samme.

kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2010

B&J

langt om længe skriver:

kan man ringe og få det..??? troede jeg skulle igennem lægen først?

Man kan altid ringe og sige hvordan landet ligger og spør om du ikke kan få en tid nu her det kan man altid... eller som en anden skrev ring til jordmoren

Anmeld

15. september 2010

CamillaSoefelt

langt om længe skriver:

øv nu har jeg pletblødt siden i lørdags..... snakkede med lægen i mandags og fik tid til i morgen..... men i går var det lidt mere end plet.. og her til morgen, lidt mere end i går med noget klumpeagtigt et eller andet.......

Hvad er jeres erfaringer med pletblødning? og hvor meget må man bløde? er i 10+6 i dag...

jeg bliver hjemme fra arbejde i dag og jeg vil op til lægen i dag, for nu er jeg godt nok bekymret....... pu ha har bare en dårlig fornemmelse

Ring helt sikkert hurtigst muligt og få en scanning.
fingre for dig og baby...

Anmeld

15. september 2010

Lon1976

langt om længe skriver:

Du skal ringe til din læge, han/hun vil så kunne få dig ind til en tryghedsscanning på akut-afd.

Jeg har selv stået i din situation, så jeg ved udemærket hvordan du har det. Jeg har en fantastisk læge og han har sendt mig afsted hver gang.

Det kan desværre ende i noget skidt, men jeg kan så trøste dig med, at det også sagtens kan gå godt - lige pt er jeg selv 14+3 og jeg har blødt i over 4 uger og til tider ret kraftig og jeg er blevet scannet rigtig mange gange pga bekymringer, men bebsen er der endnu og har det fint. Jeg vil altid være nervøs så længe jeg bløder, men det giver altså noget tryghed ved en scanning.

Pøj pøj, håber det ender godt - jeg  for det bedste.

Anmeld

15. september 2010

dithmer

langt om længe skriver:

Hej. Jeg begyndte også at bløde i uge 13 og troede jo det værste. Min læge sendte mig akut på gyn. afd. til scanning og undersøgelse. Det viste sig at jeg havde en kraftig svampeinfektion. Nu er jeg i uge 31 og alt er perfekt. Der behøver heldigvis ikke være noget i vejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.