Beklager at jeg lige indskyder noget andet end overskrifter og teksten lyder..!
Men min kære far er desværre ramt af kræft RIGTIG mange steder, og har RIGTIG mange smerter.. Min far har valgt ikke at få Kemo fordi han ikke tror på det.. ( Det er jo hans beslutning - selvom jeg absolut ikke er enig i den )..! Han har været i Flexjob i 10år pga. ledegigt i svær grad, og nu har han søgt førtidspension..! Hvad gør Randers Kommune så..? De sender ham da i jobprøvning 4 timer om dagen..!!
MANDEN har kræft - er syg og dårlig - Ja selv overlægerne i Århus har skrevet til hans sagsbehandler om hvordan HULEN de kan finde på at sende ham i jobprøvning..!! Jeg handler for min far da han ikke kan løfte mere en 1L mælk, Jeg gør rent hos ham 1 gang om ugen, og vasker hans tøj..!! Vi har bedt om hjælp fra kommunen fordi jeg nu står midt i en hård graviditet, og min mand arbejder rigtig hårdt også..! Og det skal ikke lyde somom jeg IKKE vil hjælpe ham for SELVFØLGELIG vil jeg bestemt det, men vi bor lige 17km fra hinanden, så der er både køreturen osv..! Og selvom jeg hjælper ham så meget som jeg gør, så ses vi alligevel rigtig meget.. =) MIN FAR SKAL FANDME IKKE SIDDE ALENE..! Tit tager min mand ham med hjem fra jobbet også spiser vi ude hos os.. Når Tino så er puttet, sidder vi lige og snakker også kører jeg ham hjem..!! Han vil helst ikke sove andre steder end hans seng.. =)
Men ville bare sige at det kan tage lang tid, men når du har styrken så skal det nok gå..!! =)
Mange gange held og lykke - og håber for dig at det snarest blir overstået og at du får en afklaring..!
Anmeld