Førtidspension

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

helora

lotchen skriver:

Uha ja, I står for skud. Jeg er sygeplejerske, så er også vant til at få mærkatet 'de laver aller en ski', de drikker kaf' hele tiden - og spiser hvidt brøø'...

Jeg troede det var pædagogerne   Just kidding

nu var jeg faktisk selv ved at uddanne mig til sygeplejerske engang, så jeg ved, at I ikke sidder på jeres flade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

june1987

mit sygehus mente jeg skulle til at søge men jeg sagde nej, jeg vil prøve.. men jeg ved nogen tager det lang tid og andre tager det ingen tid

Anmeld

16. september 2010

Laulund87

june1987 skriver:

mit sygehus mente jeg skulle til at søge men jeg sagde nej, jeg vil prøve.. men jeg ved nogen tager det lang tid og andre tager det ingen tid

Ja det er jo forskelligt.

Anmeld

16. september 2010

klmf

helora skriver:

Jeg troede det var pædagogerne   Just kidding

nu var jeg faktisk selv ved at uddanne mig til sygeplejerske engang, så jeg ved, at I ikke sidder på jeres flade

He he, pædagogerne ryger også ind under den

Tror alle offentlige ansatte må stå for skud engang i mellem...

Anmeld

15. oktober 2010

Vej86

Håber det bliver nemt at få førtidspension i hus. Der er bare nogle som skal det hele igennem og så er der andre som bare for den. Blev en gang spurgt om de ikke skulle gør min sag klar til at jeg kunne søge om Førtidspension. Den gang sagde jeg nej tak til det. Skulle lige have psyken med mig. Da jeg så søger fik jeg den i løbet af max 3 måneder. Det kom helt bag på mig. Brug k10.dk

Anmeld

15. oktober 2010

Laulund87

Vej86 skriver:

Håber det bliver nemt at få førtidspension i hus. Der er bare nogle som skal det hele igennem og så er der andre som bare for den. Blev en gang spurgt om de ikke skulle gør min sag klar til at jeg kunne søge om Førtidspension. Den gang sagde jeg nej tak til det. Skulle lige have psyken med mig. Da jeg så søger fik jeg den i løbet af max 3 måneder. Det kom helt bag på mig. Brug k10.dk

Ja jeg håber også det kommer til at gå hurtigt..Jeg skal til læge den 27. og snakke med hende om det..

Jeg har fået at vide at jeg har en god sag, jeg skal nok bare lige i en sidste praktik for at være sikker på at jeg ikke kan arbejde. Det er lidt træls, men så er mine chancer jo bedre for at få den pension.

Jeg har kigget lidt på den side

Anmeld

15. oktober 2010

Kløver

Laulund87 skriver:

Er der nogen på førtidspension pga psykiske problemer der har lyst til at fortælle om det? Hvor lang tid det tog at få afklaret og sådan?

Jeg skal hele møllen igennem nu og jeg gruer for det

Det tog mig 2 år at få fleksjob, så hvis det tager lige så lang tid igen, ja det bliver det sgu ikke sjovt.

Jeg er selv i udredning dog af fysiske årsager, men kender et par stykker på pension pga psykiske årsager, og er ikke sås vært igen, hvis man har en diagnose, vel at mærke den "rigtige" sygdomme som skitzofreni, og borderline er bla nogle af dem, ellers tror jeg ikke det er så nemt igen.

men når du allerede er i systemet burde det jo ikke være nær så lang tid, da du jo så ikke skal starte forfra, hvis man kan kalde det det, håber det bedste

Anmeld

15. oktober 2010

Laulund87

Maja84 skriver:

Jeg er selv i udredning dog af fysiske årsager, men kender et par stykker på pension pga psykiske årsager, og er ikke sås vært igen, hvis man har en diagnose, vel at mærke den "rigtige" sygdomme som skitzofreni, og borderline er bla nogle af dem, ellers tror jeg ikke det er så nemt igen.

men når du allerede er i systemet burde det jo ikke være nær så lang tid, da du jo så ikke skal starte forfra, hvis man kan kalde det det, håber det bedste

Nej jeg er et godt stykke af vejen og jeg skal ikke have stillet en diagnose, det har jeg fået for længst. Så det går forhåbentligt stærkt

Tak for det og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.