Førtidspension

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

helora

lotchen skriver:

Uha ja, I står for skud. Jeg er sygeplejerske, så er også vant til at få mærkatet 'de laver aller en ski', de drikker kaf' hele tiden - og spiser hvidt brøø'...

Jeg troede det var pædagogerne   Just kidding

nu var jeg faktisk selv ved at uddanne mig til sygeplejerske engang, så jeg ved, at I ikke sidder på jeres flade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

june1987

mit sygehus mente jeg skulle til at søge men jeg sagde nej, jeg vil prøve.. men jeg ved nogen tager det lang tid og andre tager det ingen tid

Anmeld

16. september 2010

Laulund87

june1987 skriver:

mit sygehus mente jeg skulle til at søge men jeg sagde nej, jeg vil prøve.. men jeg ved nogen tager det lang tid og andre tager det ingen tid

Ja det er jo forskelligt.

Anmeld

16. september 2010

klmf

helora skriver:

Jeg troede det var pædagogerne   Just kidding

nu var jeg faktisk selv ved at uddanne mig til sygeplejerske engang, så jeg ved, at I ikke sidder på jeres flade

He he, pædagogerne ryger også ind under den

Tror alle offentlige ansatte må stå for skud engang i mellem...

Anmeld

15. oktober 2010

Vej86

Håber det bliver nemt at få førtidspension i hus. Der er bare nogle som skal det hele igennem og så er der andre som bare for den. Blev en gang spurgt om de ikke skulle gør min sag klar til at jeg kunne søge om Førtidspension. Den gang sagde jeg nej tak til det. Skulle lige have psyken med mig. Da jeg så søger fik jeg den i løbet af max 3 måneder. Det kom helt bag på mig. Brug k10.dk

Anmeld

15. oktober 2010

Laulund87

Vej86 skriver: