Nu er der nok mange der bliver stødt over det jeg skriver, og jeg får måske også nogle slag, men sådan er det.
Jeg forstår ikke hvorfor der skal være så mange problemer med hvad folk skriver herinde, efter hvad jeg har set og hvad jeg har læst mig frem til bliver disse ting kun skrevet i sex og samliv, og der er jo en grund til at der er en kategori som hedder det, nemlig for at folk der har lyst til at snakke om sex og andet skal have lov til det.
Hvis man virkelig ikke kan lide dem så lad dog vær med at læse dem, svære er det da ikke. Mange af overskriften hentyder til at der er snak om p** eller f**** og hvis man ikke vil læse om det, jamen så hopper man vel bare fint videre.
Jeg ville aldrig skrive hvor stor min kærestes lem er, fordi det rager ikke andre, men jeg gider da heller ikke at brokke mig over at der er nogen der laver en afstemning om det, fordi det er da kun folk der synes det er sjovt som skriver derinde.
Der er bare min mening, vi lever i et frit land hvor man kan skrive hvad man har lyst til og man kan svarer på hvad man har lyst til.
Selvfølgelig er det ikke okay at der er en der skriver privat til en anden, men det vil jeg sige er en helt anden snak.
Håber ikke jeg støder nogen alt for meget, men det er altså bare min mening. En side hvor der kun bliver talt om børn, graviditet og familieliv ville da blive røvsyg i længden!
Anmeld