Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Det handlede ikke om sex som sagt.. Det var bare sådan meget ubehageligt.. SÅdan "Nå du ser da nok godt ud." og så svarer man tak og så bliver han ved de næste 2 beskeder at sige ting som "Jeg mener det, det skal du have det dårligt over" osv..

MEGET ubehageligt, men jo ikke ligefrem noget der er imod reglerne går jeg ud fra.

Arj altså jeg går ikke ud fra der ligefrem er regler om den slags... Jeg har ikke undersøgt det....

folk må jo skrive om lige hvad de vil i de privatposter... MEN man skal stadig have pli nok til ikke at støde hinanden.... og det havde han tydeligvis ikke...

Det er stadig meget direkte synes jeg, at gå ind og tjekke en profil, på en baby side, og så derefter uden videre opfordring at skrive til vedkommende at man synes hun ser godt ud, og så køre den i den dur....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Pia.

mariamiss6 skriver:

Hehe det var jo lige pointen

jeg føler mig ikke sexgal (eller altså ikke hele tiden da)

men jeg synes mange af debatterne i sex og samliv er helt almindelige hverdagsting på den front. Og altså ikke noget der burde være stødende....

For at tage et eksempel jeg kan huske, og som jeg selv synes er skægt, så den der tråd med den døde dildo, den var da sjov, men det er jo også noget der hører under sex og samliv.... Eller sex og singleliv
Men jeg synes da ikke den er stødende???? bare lidt fræk humor på en flad aften

anyways, det er jo den slags man så ville gå glip af på forsiden, hvis man glemmer at tjekke kategorien, og det er det jeg synes der er ærgerligt ved at man nu må flytte kategorien ud af forsiden...

Det var virkelig også sjovt - der er vi helt enige og jeg er som jeg har sagt mange gange før ikke sippet - men jeg syntes folk har tendens til at blive for personlige i sex og samliv omkring morgenslikker m.m

Men altså giver dig helt ret - den debat var da smadder sjov ....

Knus Pia.

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Lige den du oprettede var nemlig også sjov!

Men at vide hvor stor, lang og tyk andres mænd er og få af vide én vågnede med en tunge imellem benene behøver jeg ikke og vide! 

Men det er jo så op til hver enkelt at finde ud af at sortere i debatterne jo

Nu har Henrik så flyttet kategorien ud af forsidens indhold.... Så nu bliver det vel ikke noget problem længere

Hvis folk stadig brokker sig om et stykke tid, så er det altså fordi man alligevel er mere nysgerrig end hvad der er godt for en selv

Anmeld

13. september 2010

Anonym

Marco2 skriver:

Det har jeg også bemærket … Og undret mig over at denne bruger stort set ikke deltager i nogle debatter, men opretter en masse sex-debatter.

Jeg hopper over dem fra denne bruger. Men synes også som Pia at det måske er et lidt upassende sted til disse debatter. Kan ikke forstå at disse ting skal "smides i hovedet" på folk på et baby-site. For mig ville det være mere naturligt at de var på erotiske sites, som vel også har debatter til den slags.

AG - som heller ikke har behov for at debattere min mands penis med mødre på et baby-site eller noget andet steds for den sags skyld.

Det er så klogt sagt - jeg er meget enig  Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor der skal snakkes om den slags her! Det er virkelig for langt ude og overskrider vildt mine grænser. Det er overhovedet ikke det denne site er oprettet for og det er synd for baby.dk efter min mening!

Anmeld

13. september 2010

sarahb

sex indlæg siger heller ikk mig noget og slet ikk den med min mands lem, synes det er så upassende at skrive om sådan noget.. Men det er også noget jeg synes hører privat livet til. Men synes det er rart at der er så mange der er tilfredse

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi vil naturligvis gerne have, at baby.dk er et forum, hvor man kan diskutere alt mellem himmel og jord. For selv om man er blevet eller skal være forældre, er der jo stadig mange andre aspekter i livet end børn.

Dog er det primære fokus på baby.dk familieliv, børn, forældreskab og andet, der vedrører livet med børn. Det er også dette, vi gerne vil signalere over for eksisterende og nye brugere. Derfor har vi valgt at fjerne indlæg fra debatten "Sex og samliv" fra listen over nyeste indlæg på forsiden. 

Vil man gerne følge med i denne debatgruppe, kan man tilføje den til sine favoritter, og nye indlæg vil således komme frem på forsiden igen.

Anmeld

13. september 2010

grinny

Nu er der nok mange der bliver stødt over det jeg skriver, og jeg får måske også nogle slag, men sådan er det.

Jeg forstår ikke hvorfor der skal være så mange problemer med hvad folk skriver herinde, efter hvad jeg har set og hvad jeg har læst mig frem til bliver disse ting kun skrevet i sex og samliv, og der er jo en grund til at der er en kategori som hedder det, nemlig for at folk der har lyst til at snakke om sex og andet skal have lov til det. 

Hvis man virkelig ikke kan lide dem så lad dog vær med at læse dem, svære er det da ikke. Mange af overskriften hentyder til at der er snak om p** eller f**** og hvis man ikke vil læse om det, jamen så hopper man vel bare fint videre.

Jeg ville aldrig skrive hvor stor min kærestes lem er, fordi det rager ikke andre, men jeg gider da heller ikke at brokke mig over at der er nogen der laver en afstemning om det, fordi det er da kun folk der synes det er sjovt som skriver derinde. 

Der er bare min mening, vi lever i et frit land hvor man kan skrive hvad man har lyst til og man kan svarer på hvad man har lyst til. 

Selvfølgelig er det ikke okay at der er en der skriver privat til en anden, men det vil jeg sige er en helt anden snak.

Håber ikke jeg støder nogen alt for meget, men det er altså bare min mening. En side hvor der kun bliver talt om børn, graviditet og familieliv ville da blive røvsyg i længden!

Anmeld

13. september 2010

Svei

Jeg synes ikke der er mange og slet ikke for mange....og debatterne ville jo ikke findes hvis ikke de var relevante...så ville de jo kun bestå af et enkelt indlæg...men det er jo os alle der er med til at skabe disse skønne debatter.,...sex kan man da ikek få for meget af...

Anmeld

13. september 2010

mor-til-vanessa

altså jeg har også fået en besked fra en person som har starten en tråd med noget sex og samliv.

jeg skrev i tråden og fik derefter en besked i min indbakken idag. jeg tænkte det var da noget mærkeligt noget at skrive til mig privat ( det kan umuligt være en fejl da man jo skal ind på en persons profil for at sende mail ) personen havde også kommenteret mit svar i tråden. 

nå men jeg skrev bare til personen at jeg ikke forstod hvorfor h*n skrev til mig pr mail. har ikke fået noget svar tilbage, så personen forstod nok godt hvad jeg mente.

de der ved hvem personene er kan jo bare undgå de indlæg h*n laver, så gider personen jo nok ikke bliver ved.

hilsen liv der ikke forstår hvorfor man ikke slet kan skrive til personen man ikke gider finde sig i det.

Anmeld

13. september 2010

Svei

Karoline skriver:

Vi vil naturligvis gerne have, at baby.dk er et forum, hvor man kan diskutere alt mellem himmel og jord. For selv om man er blevet eller skal være forældre, er der jo stadig mange andre aspekter i livet end børn.

Dog er det primære fokus på baby.dk familieliv, børn, forældreskab og andet, der vedrører livet med børn. Det er også dette, vi gerne vil signalere over for eksisterende og nye brugere. Derfor har vi valgt at fjerne indlæg fra debatten "Sex og samliv" fra listen over nyeste indlæg på forsiden. 

Vil man gerne følge med i denne debatgruppe, kan man tilføje den til sine favoritter, og nye indlæg vil således komme frem på forsiden igen.

Super idé...så er alle glade...og vi kan igen tro det var storken der afleverede afkommet... ej, god idé med at flytte den fra forsiden,...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.