Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Har brugeren skrevet privat til dig ang. sex????

Der er også skrevet privat mig mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Der er også skrevet privat mig mig

Henrik er til Hjælp.

Anmeld

13. september 2010

C-Posey

Pia. skriver:

Ved sgu ikke om jeg tør svare for jeg var jo den person der i formiddags fik et par kvinder på nakken fordi jeg gav min ærlige mening omkring andre mænd pikke-størrelser ! Nu skal jeg så fanme også læse om hvem der vågner med en tunge mellem benene - OG JA JEG KUNNE LADE HVER AT KLIKKE DER IND, men det gjorde jeg nu engang ikke... Normalt læser jeg alle debatter her inde og plejer ikke at skulle springe nogen over... Men jeg syntes ærlig talt der skulle være grænser for hvad folk deler med os andre... Er man til oral sex ved hvert samleje - ja tak eller nej tak m.m - men folk har bohov for at fortælle at de elsker at sutte pik, og blive vækket på diverse måder, det forstår jeg ikke...

Jeg er jo her inde for at skrive med en masse dejlige piger om børn, tøj, kærster, mænd (mangel på samme) dyr og en masse gode råd, men jeg behøver ikke blive så personlig som nogen åbenbart har behov for...

Tænker på dem der opretter sig som bruger i dag - de får så lige kastet dabatter om oral sex og pikke størrelser i hoved..

Og jeg er IKKE sippet.. ville bare vælge andre sider at læse om den slags... Hvis jeg havde behov for det...

Knus Pia, som nyder både den ene og den anden form for sex, men ikke har lyst til at dele det med resten af verden... !!!

Søg ordet pik i google så kommer man ind på baby.dk !!!

Anmeld

13. september 2010

Anonym

DK skriver:

Hej Anonym trådstarter!

Jeg har også fået en lidt mærkelig/ikke passende mail. Vil du ikke skrive til mig privat, så jeg lige kan høre hvem/hvad dit drejede sig om?

Knus

Jeg har også...

Anmeld

13. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Eller? Er der ikke lige lovlig mange sex debatter i øjeblikket? Af stort set den samme bruger?

Ved godt at ved sex, kommer der børn.  Men det er altså en baby.dk side vi er på. Og ja, der skal være plads til alle, og man skal kunne diskutere alt herinde, men alligevel!!!!!

Jeg er ikke sart eller noget, men ligefrem at få smidt div. "ord" om de nedre regioner i hovedet midt i morgenmaden, det kan sgu få selv den bedste til og hilse på ULRIK!

Der er plads til anonyme svar!

Jo noget er som det ikke burde være. Er dybt enig. Synes altså også det her er en hjemmeside om baby ect. og ikke sex. De to ting er langt fra hinanden når sex handler om størrelsen på lem og skede osv..  Tror desværre bare der er nogle som har andre intentioner herinde end hvad de giver sig ud fra. Jeg vælger bare at lade vær med at svarer. 

Anmeld

13. september 2010

Pia.

mariamiss6 skriver:

Pia helt ærligt så respekterer jeg din mening, og dine holdninger til hvad du ønsker at læse om her på baby.dk...

Men debatterne oprettes faktisk altid i sex og samliv (eller hvad den nu hedder), og så synes jeg altså det må være op til dig at beslutte om du gider læse i den kategori eller ej....

Hvad folk deler her inde hverken kan eller skal du diktere. Hvis du ikke har lyst til at læse om den slags så spring da de debatter over hvor du tror den slags snak kunne opstå... så slipper du for at vide noget du helst vil være foruden...

du kan altså virkelig ikke tillade dig at skælde folk ud for hvad du selv vælger at læse....

by the way, denne her gælder jo så ikke kun Pia, men også alle de andre i Pias båd

Men alt hopper jo op på min forside.. og jeg er nok bare ikke så god til at tjekke om det er under den ene eller den gategori - jeg læser lidt af det hele... Men jeg må vist til at være mere vågen næste gang...

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg er ret sikker på jeg er klar over hvem der har skrevet til dig privat. Der er nemlig også en herinde på siden der giver mig en rigtig dårlig fornemmelse i maven med de Private beskeder. Jeg lavede en hel nu bruger af den årsag.

Hvorfor meldte du det ikke til Henrik i stedet for?

Rasser har også skrevet til mig, efter svar i dillerstørrelsetråden, men i kan jo bede ham futte af igen, fortælle ham i synes det er upassende....

Jeg valgte så bare ikke rigtig at deltage i snakken og ikke at svare på noget særligt....

Men ja, hvis i føler jer stødt over at 1 bestemt bruger herinde kontakter jeg med den hensigt at starte en sexsnak, så anmeld dog brugeren i stedet for at starte en anonym tråd, eller helt skifte profilen ud....

Den slags kan der jo gøres noget ved altså...

Jeg er sikker på Henrik er i stand til at tage en klog beslutning, i forhold til hvad man skal gøre ved den slags....

Anmeld

13. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Henrik er til Hjælp.

Har skrevet

Anmeld

13. september 2010

Risen

DK skriver:

Hej Anonym trådstarter!

Jeg har også fået en lidt mærkelig/ikke passende mail. Vil du ikke skrive til mig privat, så jeg lige kan høre hvem/hvad dit drejede sig om?

Knus

Tør godt at sige at jeg også har fået en total upassende mail fra en person herinde og har desuden skrevet til Henrik om det. Håber snart der sker noget fra redaktørens side - For det virker som om jeg ikke er den eneste som modtager disse "poster"

Anmeld

13. september 2010

Anonym

mariamiss6 skriver:

Hvorfor meldte du det ikke til Henrik i stedet for?

Rasser har også skrevet til mig, efter svar i dillerstørrelsetråden, men i kan jo bede ham futte af igen, fortælle ham i synes det er upassende....

Jeg valgte så bare ikke rigtig at deltage i snakken og ikke at svare på noget særligt....

Men ja, hvis i føler jer stødt over at 1 bestemt bruger herinde kontakter jeg med den hensigt at starte en sexsnak, så anmeld dog brugeren i stedet for at starte en anonym tråd, eller helt skifte profilen ud....

Den slags kan der jo gøres noget ved altså...

Jeg er sikker på Henrik er i stand til at tage en klog beslutning, i forhold til hvad man skal gøre ved den slags....

Den var ikke direkte stødende overhovedet og det er jo netop det der er problemet. Jeg syntes bare måde den blev formuleret og stillet op på var meget ubehagelig og jeg havde altså ikke være med i nogen som helst sexdebat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.