Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Bellinda89

Hehe , jeg synes nu det er helt fint at der osse bliver snakket sex på denne side..! Lidt fis skal der da osse være engang imellem , istedet for altid at være alvorlig

Hvis det støder dig , så spring dem over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Altså jeg synes godt nok det er skrammende at der er så mange der har fået en privat besked og synes KLART det noget i skal gå videre med til Henrik! 

Min mening hmm ja det ved jeg ikke for jeg synes ikke der bliver snakket særlig meget sex her inde men det lyder også som om at der er nogen indlæg jeg ikke har set. 

Personligt synes jeg det er meget naturligt at snakke sex men med måde. Så at gå helt i detalje bryder jeg mig heller ikke om men det har jeg så heller ikke set et indlæg med. 

Knus Diana

Ja det er da naturligt..

I de 2 debatter der har kørt idag, synes jeg nu nok at nogen gik lige meget op i detaljerne. Tænk på der også er andre der læser med, som ikke er medlem af siden her

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Undskyld mig.... Skal ik ske igen!!!

Tak 

Anmeld

14. september 2010

qp

LouiseNielsen skriver:

Kan jeg overhovedet ikke se noget forkert i..... Kan man ikke tåle den slags debatter så må man jo lade være med at trykke ind og læse dem! Og havde det ikke været "lovligt" med sex debatter, så var der vel ikke lavet en gruppe specielt til det??

Og ja det er en baby side, men der findes nu altså andet i livet end børn, bleer, sutteflasker osv...... Der bliver skrevet om så mange ting herinde, og sex er da noget af det mest neturlige så hvorfor skal der ikke også være plads til det??

Kh Louise

Nu har jeg siddet og læst denne tråd igennem og jeg kan se, at der er mange der er stødte over de meget intime detaljer du beskriver i en tråd - men der er ikke en eneste der har argumenteret imod det du skriver her.... ! Se dét er undrende.

Endvidere synes jeg absolut ikke du skal være ked af, at du ikke er så røv kedelig som så mange andre herinde - der er jo nogle der skider i bukserne bare de læser ordet sex. De ting du nævner er noget vi alle kan relatere til, men der er dog rigtig mange der bare ikke kan få sig selv til, at sætte ord på disse ting da det jo "bare er noget man gør/ får" ....  Sejt gået, tøs!

Anmeld

14. september 2010

Diana...

Anonym skriver:

Ja det er da naturligt..

I de 2 debatter der har kørt idag, synes jeg nu nok at nogen gik lige meget op i detaljerne. Tænk på der også er andre der læser med, som ikke er medlem af siden her

Jeg har slet ikke læst dem helt igennem så jeg har slet ikke set de indlæg i snakker om.

Anmeld

14. september 2010

Shibby

Lad være med at åben en debat der handler om slibrige ting og sager hvis du allerede brækker dig ved ordet LEM..! omg..  Hop de emner over du ikk gider. Hvor svært kan det være

Anmeld

14. september 2010

aarhusmor

Jeg synes det er fint der er tråde om sex, jeg synes dog det er et baby forum og man ikke behøver at bruge så voldsomme sexuelle overskrifter.

Men på nettet er der ingen der kan se hvem man er og når de gerne vil se jeres gravide maver og skriver hvor store jeres mænds lem er. Så sidder der sikkert en eller anden lille behåret mand på 65 år bag ved skærmen, som tænder på gravide maver og andre underlige ting.

Derfor gider jeg ikke at svare i den slags tråde.

Men er der nogen der i et forhold har reelle sexuelle vanskeligheder eller samlivsproblemer, så vil jeg gerne skrive i disse tråde.

Problemet er at disse underlige eksistenser der skriver tråde fordi de tænder på oplysningerne/billederne, kan man ikke rigtigt komme af med. Så er det bedre at kende deres brugernavn.

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Kan jeg overhovedet ikke se noget forkert i..... Kan man ikke tåle den slags debatter så må man jo lade være med at trykke ind og læse dem! Og havde det ikke været "lovligt" med sex debatter, så var der vel ikke lavet en gruppe specielt til det??

Og ja det er en baby side, men der findes nu altså andet i livet end børn, bleer, sutteflasker osv...... Der bliver skrevet om så mange ting herinde, og sex er da noget af det mest neturlige så hvorfor skal der ikke også være plads til det??

Kh Louise

Ja men nu har vi nu engang fået trykket os ind på dem, og det er fuldstændig iorden de er der, men oplysninger om hvor stram man er osv, hvem der har fået en morgenslikker, synes JEG ikke hører til på en babyside. Selfølgelig skal der være plads til os alle, ligeså vel du har lov til og ytre dine meninger, har vi andre som ikke er enige med dig og de andre vel også??

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Lad være med at åben en debat der handler om slibrige ting og sager hvis du allerede brækker dig ved ordet LEM..! omg..  Hop de emner over du ikk gider. Hvor svært kan det være

Here we go again!! Det er ikke ordet som LEM, jeg har et problem med, men detaljerne om andres sexliv.. Selfølgelig er det sgu da iorden at lave en afstemning, vi lever i et ytringsfrit land, men altså som jeg har skrevet 1000 gange i denne debat, så er det ikke emnerne der "genere" mig - MEN alle DETALJERNE!!!

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg synes det er fint der er tråde om sex, jeg synes dog det er et baby forum og man ikke behøver at bruge så voldsomme sexuelle overskrifter.

Men på nettet er der ingen der kan se hvem man er og når de gerne vil se jeres gravide maver og skriver hvor store jeres mænds lem er. Så sidder der sikkert en eller anden lille behåret mand på 65 år bag ved skærmen, som tænder på gravide maver og andre underlige ting.

Derfor gider jeg ikke at svare i den slags tråde.

Men er der nogen der i et forhold har reelle sexuelle vanskeligheder eller samlivsproblemer, så vil jeg gerne skrive i disse tråde.

Problemet er at disse underlige eksistenser der skriver tråde fordi de tænder på oplysningerne/billederne, kan man ikke rigtigt komme af med. Så er det bedre at kende deres brugernavn.

Ja, se det er det jeg mener disse tråde er til, ikke hvor stor diller ens eller andres kæreste har! Tror slet ikke alle er klar over, at ALLE udefra, som ikke er medlem af baby, kan se hvem de er!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.