Vil altså ikke til den glukosebelastning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

slettet_7530

mullesmith2 skriver:

Jeg er 28+0 idag og der går nok mellem 5 og 9 uger inden twins kommer til verden, jeg tror godt jeg kan passe lidt på med at spise usundt det sidste stykke tid for at slippe for den glukosebelastning.

Det er ikek et spørgsmål om hvordan du spiser, men hvordan din krop reagere, glycosebelastningen er forbyggende ikke en diagnose der skal stilles.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

mullesmith2

JulieE skriver:

Som de er skriver er det jo principilet bare et tilbud, du kan tage imod elle rlade være. Men for din egen skyld og for dine to drenges skyld, synes jeg du skal tage afsted!!

Ikke for at skræmme dig, men jeg vil lige fortælle om min svuígermor. da hun for 28 år sid ventede min dejlige mand, gik huhn rundt med uopdaget sukkersyge under graviditeten. dette er blevet til permanent diabetes2, som giver hende rigtig mange problemer. Bl.a, har hun store problemer med knoglerne i det ene ben og har fået fikseret anklen og blev opereret igen her i foråret.

Jeg har også selv været igennem den test og ved hvor ulæks det er. Men, ville til hver en´tid gøre det igen!!

Min mor fik det selv under graviditeten med mig og lider den dag idag stadig af det dog er det bare diabetes 1 insulinkrævende, så jeg ved godt det er ikke en dejlig sygdom. Men jeg ved også hvordan symptomerne er på sukkersyge og jeg har det ikke... Kan få målt mit blodsukker så tit jeg ønsker hos min mor hvis jeg er i tvivl om der er noget. Men hvis man har graviditetssukkersyge så er behandlingen bare sund kost og i ganske få tilfælde insulin...

Anmeld

13. september 2010

Sakris

Puha! Som flere andre skriver er det jo ens eget valg. Men jeg ville ikke melde fra! De indkalder dig ikke for sjov, for det tror jeg alligevel ikke ressourcerne (staves?) rækker til!

Jeg skal selv ind om 3 ugers tid, og have taget min!

Anmeld

13. september 2010

Mira0911

Kan kun give dig ret i, det faktisk er ret klamt... Jeg vil slet ikke aflyse, tænk nu hvis der er et eller andet...

Det er helt op til dig selv, det er dig vælger og ikke andre... ;)

Anmeld

13. september 2010

mullesmith2

albertesmor skriver:

Det er ikek et spørgsmål om hvordan du spiser, men hvordan din krop reagere, glycosebelastningen er forbyggende ikke en diagnose der skal stilles.

Det er behandlingen hvordan man spiser....!! altså hvis ikke jeg optager det sukkervand som man skal inden for de to timer så producere min krop ikke nok insulin og så skal man derfor passe på med sukkerholdig mad resten af graviditeten.

Anmeld

13. september 2010

quar20

Jeg skal også afsted imorgen og SELVOM det er Så ulækkert så gør jeg det gerne for mit barn i maven..!!

Anmeld

13. september 2010

Silas&Mille

Jeg ville nok heller ikke aflyse, hvis det var mig.

Min mor havde graviditetssukkersyge da hun ventede mig og sukkersyge ligger generelt til min familie.

Jeg har også været til glycosebelastning og ja fy for den da. Men jeg gør det gerne igen hvis de mener det er nødvendigt. Better safe than sorry

Anmeld

13. september 2010

mullesmith2

vil bare hade at komme derud og drikke det sukkervand og så kaste det op og så er forsøget spildt.

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mullesmith2 skriver:

Aaaah jeg har en tid til glukosebelastning i morgen. det er anden gang jeg skal have en da de gerne lige ville tjekke en ekstra gang da min mor har sukkersyge og jeg jo også er en stor pige. Men jeg sidder og overvejer meget kraftigt at aflyse fordi det var så klamt sidst, og så blev jeg så dårlig af ikke at spise morgenmad. Og nu er der kommet lidt kvalme igen om morgenen så jeg magter det bare slet ikke at skulle sidde derude i to timer uden at må noget som helst. Desuden fejler jeg intet de tjekker mig jo hele tiden for alt nu da jeg skal have tvillinger.

Kan man ikke godt ringe og aflyse??

Eeeeej Mulle!! Det skal du da Klamt eller ej, det skal man da! OP på hesten - graviditet er pisseklamt på så mange måder, og du har en tvillingefødsel forude - at blive tvangsfodret med sukkerstads er det mindste af det. You can do it

Knus herfra

Anmeld

13. september 2010

Svei

mullesmith2 skriver:

Det er behandlingen hvordan man spiser....!! altså hvis ikke jeg optager det sukkervand som man skal inden for de to timer så producere min krop ikke nok insulin og så skal man derfor passe på med sukkerholdig mad resten af graviditeten.

Hvis du er så sikker på du ved bedre hvad der er godt for dine børn end lægerne, så ville jeg da bare lade være,....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.