Vil altså ikke til den glukosebelastning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.456 visninger
54 svar
0 synes godt om
13. september 2010

mullesmith2

Aaaah jeg har en tid til glukosebelastning i morgen. det er anden gang jeg skal have en da de gerne lige ville tjekke en ekstra gang da min mor har sukkersyge og jeg jo også er en stor pige. Men jeg sidder og overvejer meget kraftigt at aflyse fordi det var så klamt sidst, og så blev jeg så dårlig af ikke at spise morgenmad. Og nu er der kommet lidt kvalme igen om morgenen så jeg magter det bare slet ikke at skulle sidde derude i to timer uden at må noget som helst. Desuden fejler jeg intet de tjekker mig jo hele tiden for alt nu da jeg skal have tvillinger.

Kan man ikke godt ringe og aflyse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Svei

Alt er jo frit valg...i princippet kan du jo vælge ikke at gå til noget som helst og først melde når barnet er født hjemme i stuen...spørgsmålet er om du tør lade være?

Anmeld

13. september 2010

klmf

Det kan du da godt, bare du selv tager ansvaret hvis der senere viser sig at være noget

Anmeld

13. september 2010

B&J

mullesmith2 skriver:

Aaaah jeg har en tid til glukosebelastning i morgen. det er anden gang jeg skal have en da de gerne lige ville tjekke en ekstra gang da min mor har sukkersyge og jeg jo også er en stor pige. Men jeg sidder og overvejer meget kraftigt at aflyse fordi det var så klamt sidst, og så blev jeg så dårlig af ikke at spise morgenmad. Og nu er der kommet lidt kvalme igen om morgenen så jeg magter det bare slet ikke at skulle sidde derude i to timer uden at må noget som helst. Desuden fejler jeg intet de tjekker mig jo hele tiden for alt nu da jeg skal have tvillinger.

Ja det er overhovede ikke sjovt men det er bare med af få den overstået for hvis du aflyser skal du have den senere og jaaa addd det smager og skal side der i en time uhh blev så svimmel da jeg er plejer af spise morgen mad også en omgang sukker ned ummm

Anmeld

13. september 2010

Vingummien

JEg ville godt nok ikke aflyse, hvad nu hvis der er noget? Få nogle citron dråber i, det gjorde min læge

Anmeld

13. september 2010

henh01

Er du blevet kaldt ind til den undersøgelse? Jeg fik af vide at jeg også skulle have den i 30 graviditetsuge. Er i dag 30+2 og har intet hørt om den

Anmeld

13. september 2010

slettet_7530

mullesmith2 skriver:

Altså helt ærligt at det er klamt er i min verden en for sølle undskyldning  det smager lidt grimt ja man bliver lidt svimmel ja, men det er jo ingenting i forhold til havd du skal ggå igennem hvis du får en sukkersyge.

Anmeld

13. september 2010

JulieE

mullesmith2 skriver:

Som de er skriver er det jo principilet bare et tilbud, du kan tage imod elle rlade være. Men for din egen skyld og for dine to drenges skyld, synes jeg du skal tage afsted!!

Ikke for at skræmme dig, men jeg vil lige fortælle om min svuígermor. da hun for 28 år sid ventede min dejlige mand, gik huhn rundt med uopdaget sukkersyge under graviditeten. dette er blevet til permanent diabetes2, som giver hende rigtig mange problemer. Bl.a, har hun store problemer med knoglerne i det ene ben og har fået fikseret anklen og blev opereret igen her i foråret.

Jeg har også selv været igennem den test og ved hvor ulæks det er. Men, ville til hver en´tid gøre det igen!!

Anmeld

13. september 2010

mullesmith2

Jeg er 28+0 idag og der går nok mellem 5 og 9 uger inden twins kommer til verden, jeg tror godt jeg kan passe lidt på med at spise usundt det sidste stykke tid for at slippe for den glukosebelastning.

Anmeld

13. september 2010

SussieThyssen

Åhh hvor jeg kender det...bvadr.
I vores familie får vi gigababyer..og de har aldrig kunnet fatte, at det i vores tilfælde er genetisk bestemt LOL
Så vi bliver troligt indkaldt til det stads den ene gang efter den anden.
Uden de af den grund finder noget som helst andet end at ungerne æder os op indefra LOL
Men jeg har nu troligt taget min tørn hvergang, bare for en sikkerheds skyld. Og når nu du har hele 2 derinde, så er det ekstra klogt at du tager imod tilbuddet søde ven. Tingene kan ændre sig på få dage, og det er langt bedre at være på forkant med det hele, end hvis du pludseligt går ned med en bragende graviditetsdiabetes.
Som der før blev skrevet, så bed om at få citron i, og trøst dig...for bare få år siden tog den prøve 3 timer, og blev lavet på Rigshospitalet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.