mullesmith2 skriver:
Aaaah jeg har en tid til glukosebelastning i morgen. det er anden gang jeg skal have en da de gerne lige ville tjekke en ekstra gang da min mor har sukkersyge og jeg jo også er en stor pige. Men jeg sidder og overvejer meget kraftigt at aflyse fordi det var så klamt sidst, og så blev jeg så dårlig af ikke at spise morgenmad. Og nu er der kommet lidt kvalme igen om morgenen så jeg magter det bare slet ikke at skulle sidde derude i to timer uden at må noget som helst. Desuden fejler jeg intet de tjekker mig jo hele tiden for alt nu da jeg skal have tvillinger.
Kan man ikke godt ringe og aflyse??
Som de er skriver er det jo principilet bare et tilbud, du kan tage imod elle rlade være. Men for din egen skyld og for dine to drenges skyld, synes jeg du skal tage afsted!!
Ikke for at skræmme dig, men jeg vil lige fortælle om min svuígermor. da hun for 28 år sid ventede min dejlige mand, gik huhn rundt med uopdaget sukkersyge under graviditeten. dette er blevet til permanent diabetes2, som giver hende rigtig mange problemer. Bl.a, har hun store problemer med knoglerne i det ene ben og har fået fikseret anklen og blev opereret igen her i foråret.
Jeg har også selv været igennem den test og ved hvor ulæks det er. Men, ville til hver en´tid gøre det igen!!
Anmeld