Kunne du bo hjemme hos dine forældre...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

XXSS

Nej tak. jeg tror at vi ville gå hinanden på nerverne  En gang ude = altid ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Nej tak. jeg tror at vi ville gå hinanden på nerverne  En gang ude = altid ude.

Men hellere bo hjemme end på krisehjem...

Og ja, jeg er ved at få nok nu, efter 6 uger... men er jo dybt taknemmelig også, så prøver at beherske mig..

Anmeld

12. september 2010

XXSS

Jbk skriver:

Men hellere bo hjemme end på krisehjem...

Og ja, jeg er ved at få nok nu, efter 6 uger... men er jo dybt taknemmelig også, så prøver at beherske mig..

Nej selvfølgelig ikke  Vi ville bare helt sikkert blive uvenner i løbet af no time.. sådan er det desværre.. Elsker dem, men temperamentsmæssigt ville det desværre aldrig kunne lade sig gøre.. Så måtte jeg nok ty til noget andet  Min lillebror ville jeg nok kunne bo hos uden problemer han har et mildt sind  Vi andre ligner hinanden for meget.. Men jow man kan selvfølgelig blive nødt til det, hvis der opstår nogle kæmpe problemer der ikke kan udredes anderledes.

Anmeld

12. september 2010

XXSS

JulieE skriver:

Klart nej!! Vi er jævnligt sammen med mine forældre i flere dage af gange, da vi bor i KBH og mine forældre bor i Aalborg. Men jeg ved, at jeg/vi ikke skal være sammen med dem mere end en uge, for så begynder vi at gå hinanden på nerverne. Men op til en uge går det fint  

Tilgengæld har jeg været flyttet ind hos mine svigerforældre. Da jeg for et par år siden faldt på jobbet og brækkkede benet åbnede de deres hjem for os. Så vi flyttede ind og boede hos dem i næsten 5 ½ uge (med et kort æfbræk, hvor ungerne og jeg var hos mine forældre) og det gik rigtig godt. Selvfølgelig var jeg træt af det til sidst, men det er vel naturlig nok  skulle noget lignende ske igen, vil jeg ikke betvivle mig på at flytte ind hos dem igen, men kun hvis jeg ved dte er for en begrænset periode...

Underligt sådan jar jeg det også med mine forældre  vi bor i kbh og de i Århus..

Anmeld

12. september 2010

JulieE

Tanja78 skriver:

Underligt sådan jar jeg det også med mine forældre  vi bor i kbh og de i Århus..

Hvor "sjovt"! Jeg har snakket meget med min mand om det og om forskellen på jyder og københavnere.

Jeg har boet i København i 7½ år nu og jeg tror en del af det er jeg har forandret mig. Måske blevet mere københavner-agtig... selvom svigermekanikken stadig jeg er lige jysk  Jeg elsker at være hjemme i Aalborg, men kun lige et par dage. Så er jeg ved at få sp... af det.

Hvor længe har du boet her på "Djævleøen"

KH fra

Julie -Aalborgenser bosiddende på "Djævløen og arbejdende på "lorteøen"

Anmeld

12. september 2010

ekzunz

Hvis det var bydende nødvendigt, så kunne jeg selvfølgelig godt bo hos mine forældre i en kortere periode. Rent praktisk ville det være noget besværligt, og nok aldrig en løsning jeg ville vælge, da de bor for langt væk til at kunne opretholde en fornuftig hverdag for ungerne, men i mangel af bedre kan alt jo lade sig gøre.

De har heldigvis også et sommerhus, så hvis det var ude for højsæsonen, så ville jeg nok vælge at bo der istedet - selv om jeg ville skide grønne grise af skræk over at være der alene (og jeg er alene selv om jeg har mine børn med...)

Anmeld

12. september 2010

XXSS

JulieE skriver:

Hvor "sjovt"! Jeg har snakket meget med min mand om det og om forskellen på jyder og københavnere.

Jeg har boet i København i 7½ år nu og jeg tror en del af det er jeg har forandret mig. Måske blevet mere københavner-agtig... selvom svigermekanikken stadig jeg er lige jysk  Jeg elsker at være hjemme i Aalborg, men kun lige et par dage. Så er jeg ved at få sp... af det.

Hvor længe har du boet her på "Djævleøen"

KH fra

Julie -Aalborgenser bosiddende på "Djævløen og arbejdende på "lorteøen"

haha det er lige præcis sådan jeg også har det.. Føler mig dog ikke som udelukkende kjøbenhavner  Jeg har boet her siden 07.. Men har det på samme måde, at jeg elsker at være i Århus, men er ved at få spat efter et par dage, så er vi på nakken af hinanden, det er lidt som om, at det bliver for intenst nogle gange.. Nu har mine forældre hellere ikke et mega stort hus - så der er ikke så meget "luft".. Er spændt på næste gang vi skal til Århus, nu er vi pludselig 4 og ikke 3  Men det er faktisk lidt irriterende for min mand og ungerne hygger sig bare, og jeg bliver bare irriteret...

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Hvis det var bydende nødvendigt, så kunne jeg selvfølgelig godt bo hos mine forældre i en kortere periode. Rent praktisk ville det være noget besværligt, og nok aldrig en løsning jeg ville vælge, da de bor for langt væk til at kunne opretholde en fornuftig hverdag for ungerne, men i mangel af bedre kan alt jo lade sig gøre.

De har heldigvis også et sommerhus, så hvis det var ude for højsæsonen, så ville jeg nok vælge at bo der istedet - selv om jeg ville skide grønne grise af skræk over at være der alene (og jeg er alene selv om jeg har mine børn med...)

Pjat   så flytter du bare hjem til mig

Anmeld

12. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Pjat   så flytter du bare hjem til mig

Jeg pakker lige tasken, så kommer jeg...

Anmeld

12. september 2010

JulieE

Tanja78 skriver:

haha det er lige præcis sådan jeg også har det.. Føler mig dog ikke som udelukkende kjøbenhavner  Jeg har boet her siden 07.. Men har det på samme måde, at jeg elsker at være i Århus, men er ved at få spat efter et par dage, så er vi på nakken af hinanden, det er lidt som om, at det bliver for intenst nogle gange.. Nu har mine forældre hellere ikke et mega stort hus - så der er ikke så meget "luft".. Er spændt på næste gang vi skal til Århus, nu er vi pludselig 4 og ikke 3  Men det er faktisk lidt irriterende for min mand og ungerne hygger sig bare, og jeg bliver bare irriteret...

Åh... Hvor jeg kender det  Jeg kan blivve sådan helt  efter nogle dage hos de gamle. jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vi kunne besøge dem en efter,middag/aften som vi gør med mine svigerforældre.

Heldigvis synes ungerne dte er en fest at skulle til morm or og morfar og de hygger sig helt vildt.

Jeg føler mig bestemt ikke som københavn... plejer at sige, at du kan tage pigen ud af Jylland, men ikke Jylland ud af pigen  Jeg har nok bare vænnet mig til hvordan tingene  fungere i København. Jeg har jo mit liv og min dagligdag her og Jyllan d er lidt labgt væk efterhånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.