Tanja78 skriver:
haha det er lige præcis sådan jeg også har det.. Føler mig dog ikke som udelukkende kjøbenhavner
Jeg har boet her siden 07.. Men har det på samme måde, at jeg elsker at være i Århus, men er ved at få spat efter et par dage, så er vi på nakken af hinanden, det er lidt som om, at det bliver for intenst nogle gange.. Nu har mine forældre hellere ikke et mega stort hus - så der er ikke så meget "luft".. Er spændt på næste gang vi skal til Århus, nu er vi pludselig 4 og ikke 3
Men det er faktisk lidt irriterende for min mand og ungerne hygger sig bare, og jeg bliver bare irriteret... 
Åh... Hvor jeg kender det
Jeg kan blivve sådan helt
efter nogle dage hos de gamle. jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vi kunne besøge dem en efter,middag/aften som vi gør med mine svigerforældre.
Heldigvis synes ungerne dte er en fest at skulle til morm or og morfar og de hygger sig helt vildt.
Jeg føler mig bestemt ikke som københavn... plejer at sige, at du kan tage pigen ud af Jylland, men ikke Jylland ud af pigen
Jeg har nok bare vænnet mig til hvordan tingene fungere i København. Jeg har jo mit liv og min dagligdag her og Jyllan d er lidt labgt væk efterhånden 
Anmeld