Kunne du bo hjemme hos dine forældre...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

XXSS

JulieE skriver:

Åh... Hvor jeg kender det  Jeg kan blivve sådan helt  efter nogle dage hos de gamle. jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vi kunne besøge dem en efter,middag/aften som vi gør med mine svigerforældre.

Heldigvis synes ungerne dte er en fest at skulle til morm or og morfar og de hygger sig helt vildt.

Jeg føler mig bestemt ikke som københavn... plejer at sige, at du kan tage pigen ud af Jylland, men ikke Jylland ud af pigen  Jeg har nok bare vænnet mig til hvordan tingene  fungere i København. Jeg har jo mit liv og min dagligdag her og Jyllan d er lidt labgt væk efterhånden

hehe det lyder hvis meget rigtigt  men ja jeg har jo også min dagligdag her og har også vænnet mig til tingene, men ja nogle gange kunne det være rart at kunne køre til aftensmad for så at tage hjem et par timer efter..og ikke altid at skulle overnatte..  øv!

Men det sjove er at "mændene" er meget mere afslappede omkring sådan noget, det er os kvinder der hidser os op hehe, men det er samme vej derhjemme, det er også min mor og jeg der kan gå hinanden på klingen..  lidt surt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

sus34

Da jeg i sin tid var færdig med at læse i Kbh og skulle starte med at arbejde i Jylland flyttede jeg med mand og vores ældste på 2 år hjem til mine forældre og der boede vi i 6 mdr indtil vi havde fundet et hus. Min mand skrev speciale imens og søgte job, så det var lidt svært lige at finde ud af hvor vi skulle ende dea vi ikke viste hvor han ville få job. Mine forældre har heldigvis et stort hus så vi havde 2 værelser selv og min mand kunne bruge min mors kontor, så jeg sybnes faktisk det gik super godt.

Men derfor ikke sagt det er noget jeg har lyst til at gøre igen.... nu synes jeg en uges ferie sammen med dem er nok... men min far er også ved at blive gammel og sådan nogle gamle mænd kan godt blive lidt sære...

Anmeld

13. september 2010

Maddox

Jeg har efter jeg var flyttet hjemmefra, og havde fået et barn, boet hos mine forældre i en kort periode på 3 uger. Det gik fint, men ihh hvor var det dejligt at få sit eget igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.