Kunne du bo hjemme hos dine forældre...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

millesofie

jbk skriver:

eller har du/I gjort det?

Jeg har nu boet hos mien forældre i 6 uger og for første gang i de uger har jeg to døgn alene med drengene UDEN dre er nogen hjemme...

Jeg synes selv jeg har klaret det ret godt med at bo hjemme, men det er dælme noget af en udfordring at bo med tre børn, mine forældre, min søster som er her tit med hendes to hunde...og ja, så på et lille værelse hvor der aldrige r ro eller privatliv..

Jeg har heldigvis kun 3 uger endnu og mon ikke mine forældre også glæder sig....

Hvad med jer...kunne I bo hjemme?

ja nu bor jeg ikke på den måde hjemme men jeg bor jo sammen med min mor og min bror

jeg bor i et hus sammen med min mor, vi har lejet det sammen (faktisk er det mig der står på kontrakten)

jeg har mit værelse og min mor har sit, ungerne (min på 9mån og lillebror på 4år) har så et fælles lege værelse med gynger og legesager.

så er der walk in closet i et af værelserne

ej vi hygger os meget men vi har også muligheden for at gå hvert til sit hvis vi får nok af hinanden

mit værelse ligger nede under det gør stuen også

og hendes ligger ovenpå ligesom legeværelset

men jeg tror man skal være villig til at gå meget på kompromi hvis man skal flytte ind til sine forældre

på min måde der er vi jo fælles om det så der skal det jo gå begge veje

men op med hoved og lige et og husk så du får snart dit privat-liv tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

B&J

Jeg kunne sagtens men det skulle også kun være for 6mdr ca og ikke mere.....

ved min mor vil overlade alt til mig hun retter ikke på mig eller noget hun kommer med gode råd hvis jeg spør ellers ikke hun er kun glad for han har det så godt og det er hendes barnebarn... men bo ved min kærestes forælder kunne jeg ikke de vil være der for meget over os hele tiden

Anmeld

12. september 2010

Svei

Line&Liam skriver:

Det kunne jeg sagtens, og har også gjort det før jeg fik Liam, og også nogle dage i streg efter vi havde fået Liam, fordi jeg trængte til lidt aflastning (Landmands far der står tildligt op og kommer sent hjem )...

Og DET kunne jeg nu sagtens, så længe jeg vidste at det var over en kortere periode

Ja, lige præcis...og jeg tæller også ned...2½ uge endnu.... og så skal der dælme males...

Anmeld

12. september 2010

Svei

B&J skriver:

Jeg kunne sagtens men det skulle også kun være for 6mdr ca og ikke mere.....

ved min mor vil overlade alt til mig hun retter ikke på mig eller noget hun kommer med gode råd hvis jeg spør ellers ikke hun er kun glad for han har det så godt og det er hendes barnebarn... men bo ved min kærestes forælder kunne jeg ikke de vil være der for meget over os hele tiden

Uha nej...kunne heller ikke hvis min mor blandede sig....men de er meget enige med mig i hvordan børnene skal have det, så lige med det er der intet problem..

Anmeld

12. september 2010

L-Mortil3

jbk skriver:

Ja, lige præcis...og jeg tæller også ned...2½ uge endnu.... og så skal der dælme males...

Det er nemlig altid rart med noget at se frem til!

Anmeld

12. september 2010

Svei

Fisenberg skriver:

ja nu bor jeg ikke på den måde hjemme men jeg bor jo sammen med min mor og min bror

jeg bor i et hus sammen med min mor, vi har lejet det sammen (faktisk er det mig der står på kontrakten)

jeg har mit værelse og min mor har sit, ungerne (min på 9mån og lillebror på 4år) har så et fælles lege værelse med gynger og legesager.

så er der walk in closet i et af værelserne

ej vi hygger os meget men vi har også muligheden for at gå hvert til sit hvis vi får nok af hinanden

mit værelse ligger nede under det gør stuen også

og hendes ligger ovenpå ligesom legeværelset

men jeg tror man skal være villig til at gå meget på kompromi hvis man skal flytte ind til sine forældre

på min måde der er vi jo fælles om det så der skal det jo gå begge veje

men op med hoved og lige et og husk så du får snart dit privat-liv tilbage

Tusind tak... og hvor lyder det bare som en rigtig god løsning I har valgt med at bo sammen...

Anmeld

12. september 2010

B&J

jbk skriver:

Uha nej...kunne heller ikke hvis min mor blandede sig....men de er meget enige med mig i hvordan børnene skal have det, så lige med det er der intet problem..

nemlig.. jeg ville blive skør hvis min mor blander sig hele tiden men gør hun heldig vis ikke ud over hun roser mig for hvor dygtig jeg er og det gør mig så stolt

Anmeld

12. september 2010

Svei

B&J skriver:

nemlig.. jeg ville blive skør hvis min mor blander sig hele tiden men gør hun heldig vis ikke ud over hun roser mig for hvor dygtig jeg er og det gør mig så stolt

ja, gensidig respekt tror jeg er meget vigtigt for at det kan lade sig gøre at bo så tæt...

Anmeld

12. september 2010

millesofie

jbk skriver:

Tusind tak... og hvor lyder det bare som en rigtig god løsning I har valgt med at bo sammen...

tak

det er det også, jeg tror ikke jeg kunne have valgt bedre for mit barn eller mig selv og er selvfølgelig lykkelig over at min mor har det på samme måde

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Pyy, tror jeg virkelig ikke. Har ikke boet hjemme siden jeg var 18, og kan ikke forestille mig at komme derhjem at bo igen. Ved dog at hvis det virkelig brænder på, og jeg bliver hjemløs så er jeg altid velkommen, både ved min mor, eller ved min far. Men tror ikke engang jeg ville kunne finde ud af det uden barn, så vil da slet ikke tænke det når lillepigen kom. Nej, der skal en katastrofe til før jeg flytter hjem til mor eller far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.