Kunne du bo hjemme hos dine forældre...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.838 visninger
52 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Svei

eller har du/I gjort det?

Jeg har nu boet hos mien forældre i 6 uger og for første gang i de uger har jeg to døgn alene med drengene UDEN dre er nogen hjemme...

Jeg synes selv jeg har klaret det ret godt med at bo hjemme, men det er dælme noget af en udfordring at bo med tre børn, mine forældre, min søster som er her tit med hendes to hunde...og ja, så på et lille værelse hvor der aldrige r ro eller privatliv..

Jeg har heldigvis kun 3 uger endnu og mon ikke mine forældre også glæder sig....

Hvad med jer...kunne I bo hjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

CarinaSB

Efter jeg har fået Noah kan jeg ik .. og jeg ved faktisk ikk hvorfor .. Men vi er bare ikk enig om opdragelse .. Men før jeg fik ham boede jeg hjemme i 1 år efter jeg gik fra min eks og ikk havde råd til at bo alene .. 

Anmeld

12. september 2010

L.J.L

Hvis der virkelig ikke var nogen som helst anden udvej så jeg så ville jeg godt. De bor dog ret småt, så fysisk tror jeg det ville blive svært!

Men jeg ville helst undvære det, for jeg har et rigtig godt forhold til begge mine forældre og jeg ville være ked af at det skulle blive anstrengt ved at skulle bo så tæt på dem.

Anmeld

12. september 2010

Svei

linselouise skriver:

Hvis der virkelig ikke var nogen som helst anden udvej så jeg så ville jeg godt. De bor dog ret småt, så fysisk tror jeg det ville blive svært!

Men jeg ville helst undvære det, for jeg har et rigtig godt forhold til begge mine forældre og jeg ville være ked af at det skulle blive anstrengt ved at skulle bo så tæt på dem.

Jeg tror nu ikke man får et anstrengt forhold hvis man har et tæt forhold til dem...i hvert fald er det ikke hvad jeg oplever...det kører meget godt, det der er svært for mig, er bare at der hele tiden er gang i den, men det er også ret skønt... mange mennesker der spiser sammen og griner sammen og en masse til at hjælpe hinanden... men altså, bliver bare rart at få mit eget igen..

Anmeld

12. september 2010

line melias mor

det kunne jeg sagtens men før jeg fik min datter boede jeg der med min kæreste mens vi ventede på vores lejlighed og det blev lidt anspændt så det skulle kun være i yderst nødstilfælde. det lyder som om i klarer det fint og det er jo altid dejligt at man har den mulighed og så dejlige forældre

Anmeld

12. september 2010

Svei

line melias mor skriver:

det kunne jeg sagtens men før jeg fik min datter boede jeg der med min kæreste mens vi ventede på vores lejlighed og det blev lidt anspændt så det skulle kun være i yderst nødstilfælde. det lyder som om i klarer det fint og det er jo altid dejligt at man har den mulighed og så dejlige forældre

Ja, det har du helt ret i...og det tænker jeg også når jeg kan mærke jeg er ved at være lidt urimelig...det sværeste er at slippe alt og så lade min mor have hovedansvar...men fungerer bare slet ikke med at vi er to der gør det samme og så ender det med intet bliver gjort..

Flot at dine forældre lod dig og din kæreste bo der...

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

jbk skriver:

eller har du/I gjort det?

Jeg har nu boet hos mien forældre i 6 uger og for første gang i de uger har jeg to døgn alene med drengene UDEN dre er nogen hjemme...

Jeg synes selv jeg har klaret det ret godt med at bo hjemme, men det er dælme noget af en udfordring at bo med tre børn, mine forældre, min søster som er her tit med hendes to hunde...og ja, så på et lille værelse hvor der aldrige r ro eller privatliv..

Jeg har heldigvis kun 3 uger endnu og mon ikke mine forældre også glæder sig....

Hvad med jer...kunne I bo hjemme?

sidste sommer boede jeg hos min mor og hendes mand + søster og bror i 2 mdr hvor 1 mdr af dem boede min x der også indtil vi fik vores lejlighed. jeg synes det gik ok, min x synes så ikke det var så fedt. det var lidt trængt og havde ikke noget privatliv.

har ikke lyst til det igen medmindre jeg virkelig er nød til det

Anmeld

12. september 2010

wamse

Nej det kunne jeg absolut ikke, og min mor kunne ikke drømme om at tilbyde mig det uanset hvor stor en knibe jeg var i.

Anmeld

12. september 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

sidste sommer boede jeg hos min mor og hendes mand + søster og bror i 2 mdr hvor 1 mdr af dem boede min x der også indtil vi fik vores lejlighed. jeg synes det gik ok, min x synes så ikke det var så fedt. det var lidt trængt og havde ikke noget privatliv.

har ikke lyst til det igen medmindre jeg virkelig er nød til det

Kan jeg godt forstå han syntes...også noget andet når ikke det er ens egen familie...her er der egentlig fysisk ok med plads...men jeg boede her godt nok heller ikke hvis ikke det var sidste udvej og det var det desværre her....

Anmeld

12. september 2010

L-Mortil3

Det kunne jeg sagtens, og har også gjort det før jeg fik Liam, og også nogle dage i streg efter vi havde fået Liam, fordi jeg trængte til lidt aflastning (Landmands far der står tildligt op og kommer sent hjem )...

Og DET kunne jeg nu sagtens, så længe jeg vidste at det var over en kortere periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.