jbk skriver:
eller har du/I gjort det?
Jeg har nu boet hos mien forældre i 6 uger og for første gang i de uger har jeg to døgn alene med drengene UDEN dre er nogen hjemme...
Jeg synes selv jeg har klaret det ret godt med at bo hjemme, men det er dælme noget af en udfordring at bo med tre børn, mine forældre, min søster som er her tit med hendes to hunde...og ja, så på et lille værelse hvor der aldrige r ro eller privatliv..
Jeg har heldigvis kun 3 uger endnu og mon ikke mine forældre også glæder sig....
Hvad med jer...kunne I bo hjemme?
Klart nej!! Vi er jævnligt sammen med mine forældre i flere dage af gange, da vi bor i KBH og mine forældre bor i Aalborg. Men jeg ved, at jeg/vi ikke skal være sammen med dem mere end en uge, for så begynder vi at gå hinanden på nerverne. Men op til en uge går det fint
Tilgengæld har jeg været flyttet ind hos mine svigerforældre. Da jeg for et par år siden faldt på jobbet og brækkkede benet åbnede de deres hjem for os. Så vi flyttede ind og boede hos dem i næsten 5 ½ uge (med et kort æfbræk, hvor ungerne og jeg var hos mine forældre) og det gik rigtig godt. Selvfølgelig var jeg træt af det til sidst, men det er vel naturlig nok
skulle noget lignende ske igen, vil jeg ikke betvivle mig på at flytte ind hos dem igen, men kun hvis jeg ved dte er for en begrænset periode...
Anmeld