Kunne du bo hjemme hos dine forældre...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Muffinmus

Nej tak, jeg er et voksent menneske med egen familie og har intet at lave hos mine forældre og ingen ønsker om at være der:-)

Men når det er sagt ville jeg ikke have noget i mod et par uger hvis vores hjem skulle bygges om eller lign.

Men ikke flytte hjem til dem fordi jeg ikke hadve noget selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Margorie

Stort nej! Jeg bruger hellere lige 300kr på en taxa hjem frem for at sove der en dag med ungerne.. Så i længere tid- ville jeg ende med at hænge mig selv.. Min mor er god nok, det er hendes kæreste jeg ikke magter, han er sgu en sær snegl!

Anmeld

12. september 2010

Svei

MariaE skriver:

Nej tak, jeg er et voksent menneske med egen familie og har intet at lave hos mine forældre og ingen ønsker om at være der:-)

Men når det er sagt ville jeg ikke have noget i mod et par uger hvis vores hjem skulle bygges om eller lign.

Men ikke flytte hjem til dem fordi jeg ikke hadve noget selv.

Tror jeg som de færreste ville..mit spørgsmål var om man kunne magte at bo med dem...ikke for altid... voksent menneske eller ej, så kan alle jo blive forladt, syg, miste sit hjem...

Anmeld

12. september 2010

Stumpen

Ja hjemme hos min mor, men ikke hos min far eller mine svigerforældre...

Anmeld

12. september 2010

Meliora

Neeej, DET kunne jeg helt sikkert aldrig. Det var besværligt nok at bo der som teenager:-)

Men min kærestes søster, hendes mand og deres 4 piger boede i 8 måneder hos mine svigerforældre mens deres nye hus blev bygget, fordi de ikke havde råd til at gå i gang med at bygge før de havde solgt det gamle hus. Og det tog jeg da hatten af for, selvom jeg aldrig ville havde gjort det samme. Men det gik nu fint, selvom alle vist var glade da de 8 måneder var forbi:-)

Anmeld

12. september 2010

JulieE

jbk skriver:

eller har du/I gjort det?

Jeg har nu boet hos mien forældre i 6 uger og for første gang i de uger har jeg to døgn alene med drengene UDEN dre er nogen hjemme...

Jeg synes selv jeg har klaret det ret godt med at bo hjemme, men det er dælme noget af en udfordring at bo med tre børn, mine forældre, min søster som er her tit med hendes to hunde...og ja, så på et lille værelse hvor der aldrige r ro eller privatliv..

Jeg har heldigvis kun 3 uger endnu og mon ikke mine forældre også glæder sig....

Hvad med jer...kunne I bo hjemme?

Klart nej!! Vi er jævnligt sammen med mine forældre i flere dage af gange, da vi bor i KBH og mine forældre bor i Aalborg. Men jeg ved, at jeg/vi ikke skal være sammen med dem mere end en uge, for så begynder vi at gå hinanden på nerverne. Men op til en uge går det fint  

Tilgengæld har jeg været flyttet ind hos mine svigerforældre. Da jeg for et par år siden faldt på jobbet og brækkkede benet åbnede de deres hjem for os. Så vi flyttede ind og boede hos dem i næsten 5 ½ uge (med et kort æfbræk, hvor ungerne og jeg var hos mine forældre) og det gik rigtig godt. Selvfølgelig var jeg træt af det til sidst, men det er vel naturlig nok  skulle noget lignende ske igen, vil jeg ikke betvivle mig på at flytte ind hos dem igen, men kun hvis jeg ved dte er for en begrænset periode...

Anmeld

12. september 2010

JVIHJSH

Nu har jeg et enormt dårligt forhold til min stedfar og bare det at være en weekend i sommerhus med dem kan få mig til at ville flygte tudende hjem på grund af følsen af bare at være uønsket. Så nej jeg ville under ingen omstændigheder kunne bo hjemme!

Anmeld

12. september 2010

Bellinda89

Hvis der ike var andre muligheder , så ville jeg sagtens kunne..!!

Men.... Selvfølgelig er det dejligts at bo for sig selv

& ville osse være ret nedern , hvis jeg kon i den situation , for mine forældre bor helt på Færøerne

Anmeld

12. september 2010

Mathilde

Ja jeg kunne godt bo hos min mor.....i en periode, men ikke permanent. Vi har et godt forhold og det skulle det jo gerne blive ved med at være

Anmeld

12. september 2010

TbCp

Det tror jeg godt jeg ville kunne.... måske ikke resten af livet, ihvertfald ikke i det lille hus de bor i nu, men for en periode tror jeg godt jeg ville kunne.

Elsker min familie og elsker at være sammen med dem.... og er sikker på de ville synes det var fantastisk at have deres barnebarn så tæt på... for en periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.