Nu har jeg læst tråden og vi har alle vores meninger 
Malou Stella, ja, hun er stadig ung, og hendes mor gør ikke meget for at modne hende. Hun har lært meget bare de år hun har været med, så mon ik hun lære noget mere. Og så er mange af tingene der nok også opstillet
Men tænker da mit når jeg ser afsnittene...
Hende Nikita virker utrolig usikker i mine øjne, og derved kan hun også virke lidt naiv. Hun tør jo ik sige sin familie imod, selv om de faktisk sviner hendes endnu ikke fødte barn til! Hun skal nok modnes når den lille kommer (hvornår h*n så end kommer
)
Ved ikke hvad jeg ville gøre mht det med 2 børn og opgang. Nok noget lig det samme, havde nok bare valgt at køre barnevognen ind i opgangen. Men nu ved jeg jo heller ik hvilke slags kvarter hun bor i. Men alt kan jo i realiteten ske... Man hører jo om børn der bliver kidnappet, hvor forældrene har været væk i 2 min... Og tror ikke man kan tilgive sig selv, hvis uheldet skulle være ude.
Men igen, kan også bare være at hun gjorde det, nu når kameraholdet alligevel var der.
Synes DUM er god underholdning. Jeg tager det med et smil, da man godt kan regne ud at SandTv fordrejer sandheden så meget de kan...
Lige en undren.... Hvorfor har du oprettet tråden anonymt?? Det virker bare underligt for mig, da det ikke er personfølsomt (ihvertfald for dig
?!
Anmeld