Dum iaften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Millesmammi

maria_wt skriver:

DUM i går.... Hmmmm

Nikita... Endnu en ryger som er RØV ligeglad med at hendes kære baby ikke kan trække vejret....og så ved hun ikke hvornår hun skal føde... Hvad h... sker der lige der???? 

Må vist for første gi Malou Stella ret i noget... Kan godt nok ikke være hendes problem at Tino's far ikke har noget tøj til Tion.. Han er sku da drenges far og skal da selv sørge for at Tino har hvad han skal bruge hos ham..

giver dig ret i det med MS.

men på den  anden side er det jo tino det går ud over hvis der ikke bliver købt noget tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

wamse

Anonym skriver:

hun har hvertfald også en trist hverdag hvis det er sandhed! altså christina . ^^^^^^ men ja har set dig og natasja og kath skrevet det flere steder, så i har nok ret

Jamen hvis du havde set dem skrive det også, så var du jo ikke i tvivl om hvem jeg mente?? Hvis Christina(Århus) siger at hendes ikke er opstillet, det er da egentlig lidt synd, for så tror hun virkelig at hun kan låne 100.000 til en bil på kontanthjælp, så er det da naivt

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

ikke flere kommentare?

Anmeld

8. september 2010

Nadia&Daniel

Gik glip af det - pga vi var hos svigerfamilien, og der skulle de se fodbold... Ihhhhh altså..

Men har booket tv'et i aften (og sendt manden afsted i biffen med drengene - så skal der ses D.U.M

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Gik glip af det - pga vi var hos svigerfamilien, og der skulle de se fodbold... Ihhhhh altså..

Men har booket tv'et i aften (og sendt manden afsted i biffen med drengene - så skal der ses D.U.M

okay.. hæhæ. hende den nye kom med igår, og så hører man hendes familie sidde og kommentere det er dumt faren er tyrker osv, fordi han vil komme og hente drengen når han fylder tre og så videre.

Anmeld

8. september 2010

Happiness

Nu har jeg læst tråden og vi har alle vores meninger

Malou Stella, ja, hun er stadig ung, og hendes mor gør ikke meget for at modne hende. Hun har lært meget bare de år hun har været med, så mon ik hun lære noget mere. Og så er mange af tingene der nok også opstillet Men tænker da mit når jeg ser afsnittene...

Hende Nikita virker utrolig usikker i mine øjne, og derved kan hun også virke lidt naiv. Hun tør jo ik sige sin familie imod, selv om de faktisk sviner hendes endnu ikke fødte barn til! Hun skal nok modnes når den lille kommer (hvornår h*n så end kommer )

Ved ikke hvad jeg ville gøre mht det med 2 børn og opgang. Nok noget lig det samme, havde nok bare valgt at køre barnevognen ind i opgangen. Men nu ved jeg jo heller ik hvilke slags kvarter hun bor i. Men alt kan jo i realiteten ske... Man hører jo om børn der bliver kidnappet, hvor forældrene har været væk i 2 min... Og tror ikke man kan tilgive sig selv, hvis uheldet skulle være ude.

Men igen, kan også bare være at hun gjorde det, nu når kameraholdet alligevel var der.

Synes DUM er god underholdning. Jeg tager det med et smil, da man godt kan regne ud at SandTv fordrejer sandheden så meget de kan...

Lige en undren.... Hvorfor har du oprettet tråden anonymt?? Det virker bare underligt for mig, da det ikke er personfølsomt (ihvertfald for dig ?!

Anmeld

8. september 2010

eliasogmor

MaybeMe skriver:

Malou Stella, ja, hun er stadig ung, og hendes mor gør ikke meget for at modne hende. Hun har lært meget bare de år hun har været med, så mon ik hun lære noget mere. Og så er mange af tingene der nok også opstillet Men tænker da mit når jeg ser afsnittene...

Hende Nikita virker utrolig usikker i mine øjne, og derved kan hun også virke lidt naiv. Hun tør jo ik sige sin familie imod, selv om de faktisk sviner hendes endnu ikke fødte barn til! Hun skal nok modnes når den lille kommer (hvornår h*n så end kommer )

Ved ikke hvad jeg ville gøre mht det med 2 børn og opgang. Nok noget lig det samme, havde nok bare valgt at køre barnevognen ind i opgangen. Men nu ved jeg jo heller ik hvilke slags kvarter hun bor i. Men alt kan jo i realiteten ske... Man hører jo om børn der bliver kidnappet, hvor forældrene har været væk i 2 min... Og tror ikke man kan tilgive sig selv, hvis uheldet skulle være ude.

Men igen, kan også bare være at hun gjorde det, nu når kameraholdet alligevel var der.

Synes DUM er god underholdning. Jeg tager det med et smil, da man godt kan regne ud at SandTv fordrejer sandheden så meget de kan...

Lige en undren.... Hvorfor har du oprettet tråden anonymt?? Det virker bare underligt for mig, da det ikke er personfølsomt (ihvertfald for dig ?!

det har jeg også tænkt på...

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

MaybeMe skriver:

det har jeg af den grund at jeg ikke gider den store ballade, har set flere gange når der bliver kommenteret nogen angående dum at folk bliver svinet til osv, og det gider jeg virkelig ikke, så bare derfor. hehe... hvordan ved du sandtv udstiller det, eller opstiller det som du siger...?

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

eliasogmor skriver:

det har jeg også tænkt på...

det har jeg fordi jeg ikke gider alt den ballade, så er det nemmere når folk ikke kan se hvem jeg er...

Anmeld

8. september 2010

Happiness

Det er jo heller ikke noget jeg kan sige med sikkerhed. Men synes bare det ser så falsk ud til tider. Og så efter hvad dem fra DUM herinde har skrevet.

Det hele er antagelser fra min side

Og fair nok mht. anonymiteten. Undrede mig bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.