Tjuhl skriver:
jeg tog magnesia i eftermiddags og det lykkedes mig at pølle en MEGET hård og ond satan ud inden aftensmaden. utroligt som det lettede! selvom jeg tror babyen var ved at dø af stress over alt presseriet (og råberiet
)
men efter lægens anvisning fortsætter jeg med magnesia indtil det blir normalt igen 
Jeg vil godt komme med et meget personligt og pinligt råd, fniis. Jeg har ikke desideret forstoppelse for mine pøller er ikke super hårde, jeg kan bare ikke presse dem ud men har fundet en metode. Hvis jeg trykker på mellemkødet lige mellem de to huller så smutter de bare ud som mandler. Jeg lider af en, Syntes jeg selv, KÆMPE hæmoride....... i know...klamt klamt klamt, og jeg tror simpelthen den stopper hullet til, men når jeg lige presser lidt der på mellemkødet ja så retter prutte gangen sig ligesom ud og der er frit løb for pøllerne, og det er sådan en befrielse ikke at skulle presse og presse i timevis, de glider ligesom ud af sig selv.
Når dine pøller ligger for længe inde i tarmen så bliver de automatisk hårde fordi kroppen optager vandet fra pøllerne, men hvis du kan få dem ud noget før vil de også blive mere bløde. Håber mit råd kan hjælpe dig, det er et lidt følsomt emne, fniiis. 
Anmeld