jeg har sååååå ondt i min numse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

fårk hvor forstoppelse da bare kommer fra helvede af!! jeg har haft det i nok fjorten dage nu. eller sådan lidt on/off her i 3. trimester, men mine jernpiller har heldigvis kunnet kurere det hver gang (ja, omvendt verden, I know!). for fjorten dage siden havde jeg ikke skidt i nogle dage, da jeg vågner midt om natten og tænker "æææh....er det her småveer?" jeg lå i virkelig lang tid og undrede mig og besluttede så til sidst at rende ned på toilettet for at se om jeg blødte eller hvad, men det viste sig at være den sande pøllefest jeg skulle igennem. hold nu kæft, det gjorde ondt, men der blev renset så godt ud, at der kun kom vand til sidst. men bagefter startede en ny omgang forstoppelse! i torsdags lykkedes det mig - efter halvanden times presseri - at få skidt en nogenlunde anstændig mængde. OG få et blodskudt øje

og nu er vi tilbage der hvor det føles som om, at babyen nok ikke vejer helt så meget som man umiddelbart skulle tro, fordi den ligger på en pude af lort. sorry. men jeg er BITTER! jeg tænker KUN på at skide og min krop vil bare slet ikke deltage i det projekt

nu skal jeg til lægen imorgen og har tænkt mig at spørge om jeg må tage en eller to magnesiapiller (som jeg fik efter GUL'en) for at få gang i det igen. men hvad kan man ellers? svesker og alt hvad der har med svesker at gøre kommer simpelthen ikke ned, så den mulighed er udelukket. men er der noget med tranebærjuice? eller noget andet?

hilsen den desperate

du kommer forbi mig til en ordenlig omgang pakistansk mad og så skal jeg love dig du sidder på toilettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

ønskebørn74

vand ryger også ind i uanede mængder og rugbrød og grøntsager og alt hvad jeg kan finde på der skulle sætte skub i tingene, men ak nej

Alt hvad der hedder kål er afførende.... Og hvis du vil have resultat med det samme tag et stykke håndsæbe og skær en ganske LILLE smule af og op i numsen med det og ind og ligge på sofaen til det kommer... I gamle dage brugte man dette til lavement... Skummede det op med vand... Det hvirker hver gang her... Og naturlig sæbe er jo ok for den lille også...

Anmeld

30. august 2010

Lise

Bag dette brød, spis et par skiver - og der vil ske underværker  

Det er tilmed et rigtig lækkert sundt brød, men det bliver desværre hurtigt kedeligt.

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=9293

Anmeld

30. august 2010

oo

jeg tog magnesia i eftermiddags og det lykkedes mig at pølle en MEGET hård og ond satan ud inden aftensmaden. utroligt som det lettede! selvom jeg tror babyen var ved at dø af stress over alt presseriet (og råberiet )

men efter lægens anvisning fortsætter jeg med magnesia indtil det blir normalt igen

Anmeld

30. august 2010

Lady Marion <3

Tjuhl skriver:

hej alle! tak for svar!!

jeg ringede til sidst til lægen (efter endnu en omgang presning) og sagde mere eller mindre "jeg er desperat! jeg vil skide!!" og hun sagde, at jeg godt måtte tage magnesia (hvilket jeg har stående herhjemme, og jeg kan ikke nå på apoteket idag, så det er perfekt!). hvis jeg havde en hård klump lige indenfor der ikke ville ud, kunne jeg tage en klyx for at få det opløst. og ellers movicol og lactulose. så nu ved jeg da hvad jeg kan gøre! jeg har taget en magnesia her til frokost og håber der sker noget. men det er ærlig talt lidt svært at mærke om der er gang i tarmene når man samtidig har en unge i maven der laver noget som mest af alt føles som moderkage-æltning

Årh din store stakkel   Prøvede det selv til sidst i graviditeten , der sad en masse og jeg kunne IKKE presse det ud ,,,  jeg prøved også en alm klyx i håndkøb men det virkede slet ikke . Jeg var ved at panikke fuldstændigt   til sidst tænkte jeg at det eneste der måtte virke var de klyx jeg fik på fødegangen da jeg skulle føde sidst ( Det er jo nogle ordentlige mother fucker nogen)  Jeg ringede til FG og tog derop ,, Jm gav mig hele 2 stks   Årh jeg kom i himmelen ,,, 

Anmeld

30. august 2010

oo

Muffi . skriver:

Årh din store stakkel   Prøvede det selv til sidst i graviditeten , der sad en masse og jeg kunne IKKE presse det ud ,,,  jeg prøved også en alm klyx i håndkøb men det virkede slet ikke . Jeg var ved at panikke fuldstændigt   til sidst tænkte jeg at det eneste der måtte virke var de klyx jeg fik på fødegangen da jeg skulle føde sidst ( Det er jo nogle ordentlige mother fucker nogen)  Jeg ringede til FG og tog derop ,, Jm gav mig hele 2 stks   Årh jeg kom i himmelen ,,, 

wow! jeg er ret imponeret over at du kunne have to fødegangsklyx i tarmen  de er nogle store sataner! jordmoderen viste dem til os ved rundvisningen

Anmeld

30. august 2010

Lady Marion <3

Tjuhl skriver:

wow! jeg er ret imponeret over at du kunne have to fødegangsklyx i tarmen  de er nogle store sataner! jordmoderen viste dem til os ved rundvisningen

Den skulle jo spules ud

Anmeld

30. august 2010

majhan11

Maise skriver:

WHAT 3 Uger??? vidste ikke man kunne indeholde så meget lort så længe. har du stadig ikke fundet noget der kan holde det igang??

men det kan man desværre men det er ABSOLUT heller ik sjovt at rende rundt med og man føler sig som udskidt æblegrød og når jeg så endelig føler YES nu sker det så tager det en krig at få presset en Pinocchio kugle ud og en FANDENS masse smerter oveni

men nej intet endnu har hjulpet men afprøver da stadig forskellige midler så mon ik det lykkes på et tidspunkt inden man smager det i muden

Anmeld

31. august 2010

Muffinmor

Tjuhl skriver:

jeg tog magnesia i eftermiddags og det lykkedes mig at pølle en MEGET hård og ond satan ud inden aftensmaden. utroligt som det lettede! selvom jeg tror babyen var ved at dø af stress over alt presseriet (og råberiet )

men efter lægens anvisning fortsætter jeg med magnesia indtil det blir normalt igen

Jeg vil godt komme med et meget personligt og pinligt råd, fniis. Jeg har ikke desideret forstoppelse for mine pøller er ikke super hårde, jeg kan bare ikke presse dem ud men har fundet en metode. Hvis jeg trykker på mellemkødet lige mellem de to huller så smutter de bare ud som mandler. Jeg lider af en, Syntes jeg selv, KÆMPE hæmoride....... i know...klamt klamt klamt, og jeg tror simpelthen den stopper hullet til, men når jeg lige presser lidt der på mellemkødet ja så retter prutte gangen sig ligesom ud og der er frit løb for pøllerne, og det er sådan en befrielse ikke at skulle presse og presse i timevis, de glider ligesom ud af sig selv. 

Når dine pøller ligger for længe inde i tarmen så bliver de automatisk hårde fordi kroppen optager vandet fra pøllerne, men hvis du kan få dem ud noget før vil de også blive mere bløde. Håber mit råd kan hjælpe dig, det er et lidt følsomt emne, fniiis.

Anmeld

31. august 2010

jannie

hej

øv da osse... kan godt huske hvordan det var. nu har jeg ikke læst alle svarene igennem men her ved mig var de de der tørrede abrikoser simpelthen guld - sådan en 8-10 stykker en dag eller 2 sate gang i sagerne hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.