jeg har sååååå ondt i min numse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Josesmor

Hej

Nu har jeg heller ikke læst alle indlæg, men jeg fik at vide på apoteket at jeg gerne må tage magnesia i gravititeten. Så jeg tager 1 pille hver 2 dag og har fint gang i maven. Ellers bliver jeg også forstoppet... Og AV FOR SATAN DA OGSÅ!!! Jeg vil gøre alt for ikke at ende op med den onde forstoppelse, da det også kan føre hæmorider med sig... og det skal jeg sku ikke igennem

Tranebærsaft er godt for urinvejsinfektion.

Men masser af væske og gang i groppen..., det virker alt sammen på LORTET Go bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Olie med salt og cayennepeber! SÅ kommer der krudt i måsen

Har du i øvrigt fået forsøgt dig med tørklædet?

Anmeld

31. august 2010

oo

Roxi skriver:

Jeg vil godt komme med et meget personligt og pinligt råd, fniis. Jeg har ikke desideret forstoppelse for mine pøller er ikke super hårde, jeg kan bare ikke presse dem ud men har fundet en metode. Hvis jeg trykker på mellemkødet lige mellem de to huller så smutter de bare ud som mandler. Jeg lider af en, Syntes jeg selv, KÆMPE hæmoride....... i know...klamt klamt klamt, og jeg tror simpelthen den stopper hullet til, men når jeg lige presser lidt der på mellemkødet ja så retter prutte gangen sig ligesom ud og der er frit løb for pøllerne, og det er sådan en befrielse ikke at skulle presse og presse i timevis, de glider ligesom ud af sig selv. 

Når dine pøller ligger for længe inde i tarmen så bliver de automatisk hårde fordi kroppen optager vandet fra pøllerne, men hvis du kan få dem ud noget før vil de også blive mere bløde. Håber mit råd kan hjælpe dig, det er et lidt følsomt emne, fniiis.

aj! jeg kan overhovedet ikke nå mit mellemkød med hænderne når jeg sidder på toilettet  ellers ku det nok være et trick!

magnesiaen hjælper, synes jeg, så den fortsætter jeg med, men for satan hvor kan sådan noget lort gøre ondt

Anmeld

31. august 2010

oo

Sama skriver:

Hej

Nu har jeg heller ikke læst alle indlæg, men jeg fik at vide på apoteket at jeg gerne må tage magnesia i gravititeten. Så jeg tager 1 pille hver 2 dag og har fint gang i maven. Ellers bliver jeg også forstoppet... Og AV FOR SATAN DA OGSÅ!!! Jeg vil gøre alt for ikke at ende op med den onde forstoppelse, da det også kan føre hæmorider med sig... og det skal jeg sku ikke igennem

Tranebærsaft er godt for urinvejsinfektion.

Men masser af væske og gang i groppen..., det virker alt sammen på LORTET Go bedring

nååårh okay...der var noget med tranebærsaft

jeg holder mig også til magnesiaen, den virkede igår og jeg har småfimset idag (og er LYKKELIG!), så den får lige et par dage mere ja, det gør så hamrende ondt, det er helt åndssvagt!!

Anmeld

31. august 2010

oo

Caroline86 skriver:

Olie med salt og cayennepeber! SÅ kommer der krudt i måsen

Har du i øvrigt fået forsøgt dig med tørklædet?

ajajaj Caroline, det tror jeg sgu ikke jeg kan få ned uden at ørle  men jeg ku godt forestille mig at cayennepeber satte gang i lidt af hvert!

nej, jeg har faktisk ikke prøvet med tørklædet, jeg kom i tanker om det igen idag, da vi gik rundt i Svendborg og jeg gik og bar maven med hænderne (og følte mig lidt fjollet)

Anmeld

31. august 2010

Muffinmor

Jah man kan vel sige jeg er heldig og uheldig, jeg har en meget lille mave så jeg er ikke så besværet og kan godt nå derned men folk tror så tilgengæld heler ikke på at jeg er i uge 39 og kan føde når som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.