fårk hvor forstoppelse da bare kommer fra helvede af!! jeg har haft det i nok fjorten dage nu. eller sådan lidt on/off her i 3. trimester, men mine jernpiller har heldigvis kunnet kurere det hver gang (ja, omvendt verden, I know!). for fjorten dage siden havde jeg ikke skidt i nogle dage, da jeg vågner midt om natten og tænker "æææh....er det her småveer?" jeg lå i virkelig lang tid og undrede mig og besluttede så til sidst at rende ned på toilettet for at se om jeg blødte eller hvad, men det viste sig at være den sande pøllefest jeg skulle igennem. hold nu kæft, det gjorde ondt, men der blev renset så godt ud, at der kun kom vand til sidst. men bagefter startede en ny omgang forstoppelse! i torsdags lykkedes det mig - efter halvanden times presseri - at få skidt en nogenlunde anstændig mængde. OG få et blodskudt øje 
og nu er vi tilbage der hvor det føles som om, at babyen nok ikke vejer helt så meget som man umiddelbart skulle tro, fordi den ligger på en pude af lort. sorry. men jeg er BITTER! jeg tænker KUN på at skide og min krop vil bare slet ikke deltage i det projekt
nu skal jeg til lægen imorgen og har tænkt mig at spørge om jeg må tage en eller to magnesiapiller (som jeg fik efter GUL'en) for at få gang i det igen. men hvad kan man ellers? svesker og alt hvad der har med svesker at gøre kommer simpelthen ikke ned, så den mulighed er udelukket. men er der noget med tranebærjuice? eller noget andet?
hilsen den desperate
Anmeld