jeg har sååååå ondt i min numse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.837 visninger
55 svar
0 synes godt om
30. august 2010

oo

fårk hvor forstoppelse da bare kommer fra helvede af!! jeg har haft det i nok fjorten dage nu. eller sådan lidt on/off her i 3. trimester, men mine jernpiller har heldigvis kunnet kurere det hver gang (ja, omvendt verden, I know!). for fjorten dage siden havde jeg ikke skidt i nogle dage, da jeg vågner midt om natten og tænker "æææh....er det her småveer?" jeg lå i virkelig lang tid og undrede mig og besluttede så til sidst at rende ned på toilettet for at se om jeg blødte eller hvad, men det viste sig at være den sande pøllefest jeg skulle igennem. hold nu kæft, det gjorde ondt, men der blev renset så godt ud, at der kun kom vand til sidst. men bagefter startede en ny omgang forstoppelse! i torsdags lykkedes det mig - efter halvanden times presseri - at få skidt en nogenlunde anstændig mængde. OG få et blodskudt øje

og nu er vi tilbage der hvor det føles som om, at babyen nok ikke vejer helt så meget som man umiddelbart skulle tro, fordi den ligger på en pude af lort. sorry. men jeg er BITTER! jeg tænker KUN på at skide og min krop vil bare slet ikke deltage i det projekt

nu skal jeg til lægen imorgen og har tænkt mig at spørge om jeg må tage en eller to magnesiapiller (som jeg fik efter GUL'en) for at få gang i det igen. men hvad kan man ellers? svesker og alt hvad der har med svesker at gøre kommer simpelthen ikke ned, så den mulighed er udelukket. men er der noget med tranebærjuice? eller noget andet?

hilsen den desperate

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Mathilde

Åhh stakkels dig! Jeg havde også forstoppelse det meste af min graviditet og har bare generelt tit forstoppelse og mavekramper

Men jeg tænker om du ikke må få dulcolax når du er så langt henne? De fåes både som stikpiller og piller man skal sluge. Ellers er der microlax som er en væske der skal ind i endetarmen. Nærmest en mild form for lavement... Det plejer at sætte gang i det, men jeg ved ikke helt om du må få det

Anmeld

30. august 2010

Corn

rosiner, vindruer, masse af vand... Og ja, svesker er heller ikke lige mig, men da jeg havde amme-barn med forstoppelse, så røg sveskejuicen alligevel ned, med en fantastisk virkning hos baby (og moar)

Anmeld

30. august 2010

Mathilde

Mathilde skriver:

Åhh stakkels dig! Jeg havde også forstoppelse det meste af min graviditet og har bare generelt tit forstoppelse og mavekramper

Men jeg tænker om du ikke må få dulcolax når du er så langt henne? De fåes både som stikpiller og piller man skal sluge. Ellers er der microlax som er en væske der skal ind i endetarmen. Nærmest en mild form for lavement... Det plejer at sætte gang i det, men jeg ved ikke helt om du må få det

Kiggede lige på www.medicin.dk og der står "kan anvendes" ved begge præparater...

Anmeld

30. august 2010

otlitrom

Har ondt af dig. Jeg ved desværre alt for godt hvad det handler om, det med forstoppelse. Jeg har ingen gode husråd. Nogle gange virker appelsinjuice for mig, men det er jo ikke rigtig noget tip

Jeg har taget dulcolax en periode, det gav direkte mavekramper og koldsved og movicol giver ikke den store virkning.

Magnesia ved jeg flere har fået som gravide, og hvis det virkede for dig sidst, så håber jeg du får grønt lys! For AV, det er en pine med en stoppet tarm!!

Anmeld

30. august 2010

oo

Mathilde skriver:

nu har jeg en superanal (og tysk...mon der er en sammenhæng ) læge, så jeg er helt overbevist om, at hvis der findes stikpiller jeg må få, så giver hun mig dem åååh hvor jeg håber der er!!

Anmeld

30. august 2010

oo

Macaab skriver:

rosiner, vindruer, masse af vand... Og ja, svesker er heller ikke lige mig, men da jeg havde amme-barn med forstoppelse, så røg sveskejuicen alligevel ned, med en fantastisk virkning hos baby (og moar)

vand ryger også ind i uanede mængder og rugbrød og grøntsager og alt hvad jeg kan finde på der skulle sætte skub i tingene, men ak nej

Anmeld

30. august 2010

B&J

Har du prøvet HUSK det gør så ens ja lort ikke er så hård og heller ikke for blød

Anmeld

30. august 2010

oo

kitty skriver:

Har ondt af dig. Jeg ved desværre alt for godt hvad det handler om, det med forstoppelse. Jeg har ingen gode husråd. Nogle gange virker appelsinjuice for mig, men det er jo ikke rigtig noget tip

Jeg har taget dulcolax en periode, det gav direkte mavekramper og koldsved og movicol giver ikke den store virkning.

Magnesia ved jeg flere har fået som gravide, og hvis det virkede for dig sidst, så håber jeg du får grønt lys! For AV, det er en pine med en stoppet tarm!!

appelsinjuice blir jeg dårlig af af en eller anden grund kan min mave slet ikke med det - og det er helt fra da jeg var teenager, øvbøv.

magnesiaen virkede sidst, det gjorde jo meganas fordi jeg lige var blevet opereret, men der VIRKEDE! så jeg håber hun sir ja...der står bagpå at man ikke må tage dem som gravid uden at tale med lægen først, så det lader jeg selvfølgelig være med, men nøøøøj, det holder hårdt! (bogstaveligt talt )

Anmeld

30. august 2010

Mathilde

Tjuhl skriver:

nu har jeg en superanal (og tysk...mon der er en sammenhæng ) læge, så jeg er helt overbevist om, at hvis der findes stikpiller jeg må få, så giver hun mig dem åååh hvor jeg håber der er!!

Haha kanon læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.