jeg har sååååå ondt i min numse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

B&J

Tjuhl skriver:

nice! jeg googlede det lige og det lyder jo megagodt

yes og det bedste er babyen ikke tager skade og det bare er af spise mellem 6-10 kapsler om dagen  og en masse vand for de skal sku vandes hihihi jeg bliver vildt tørstig af dem men vand skader jo ingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

mullesmith2

Tjuhl skriver:

jæææææs!! det håber jeg også! jeg prøvede godt Michellatricket i torsdags og råbte i ren afmagt "kooooom uuuuuuud!"...og det hjalp jo kan man sige. dog med blodsprægning i øjet, og der synes jeg måske liiige grænsen går for hvor hårdt det egentlig skal være at gå på toilettet

på den anden side, så var det halvandet time UDEN veer til hjælp, så jeg anser mig for at være godt forberedt til fødslen (lige nu nægter jeg simpelthen at tro på, at det blir værre at presse et hoved ud MED veer til hjælp, end det er pt at presse en pølle ud UDEN veer!!)

Det var jo nærmest din førstefødte der kom ud der, du skulle have taget et billede af vidunderet... haha ej nu bliver jeg vist for ulækker hva!!!

Anmeld

30. august 2010

IAH

Er det jerntilskuddet, der gi´r dig forstoppelse?

Du kunne prøve at skifte til kräuterblut. Det smager herregrimt af blod/jern, men det skulle vist ikke være stoppende, som pillerne jo er.

Der er 20 mg jern i en "snaps".. så to af dem om dagen burde nok dække behovet.

Tror det kan fås på apoteket, så hvis du alligevel er der efter noget Husk. 

Held og lykke

Anmeld

30. august 2010

Hansen97

Tjuhl skriver:

fårk hvor forstoppelse da bare kommer fra helvede af!! jeg har haft det i nok fjorten dage nu. eller sådan lidt on/off her i 3. trimester, men mine jernpiller har heldigvis kunnet kurere det hver gang (ja, omvendt verden, I know!). for fjorten dage siden havde jeg ikke skidt i nogle dage, da jeg vågner midt om natten og tænker "æææh....er det her småveer?" jeg lå i virkelig lang tid og undrede mig og besluttede så til sidst at rende ned på toilettet for at se om jeg blødte eller hvad, men det viste sig at være den sande pøllefest jeg skulle igennem. hold nu kæft, det gjorde ondt, men der blev renset så godt ud, at der kun kom vand til sidst. men bagefter startede en ny omgang forstoppelse! i torsdags lykkedes det mig - efter halvanden times presseri - at få skidt en nogenlunde anstændig mængde. OG få et blodskudt øje

og nu er vi tilbage der hvor det føles som om, at babyen nok ikke vejer helt så meget som man umiddelbart skulle tro, fordi den ligger på en pude af lort. sorry. men jeg er BITTER! jeg tænker KUN på at skide og min krop vil bare slet ikke deltage i det projekt

nu skal jeg til lægen imorgen og har tænkt mig at spørge om jeg må tage en eller to magnesiapiller (som jeg fik efter GUL'en) for at få gang i det igen. men hvad kan man ellers? svesker og alt hvad der har med svesker at gøre kommer simpelthen ikke ned, så den mulighed er udelukket. men er der noget med tranebærjuice? eller noget andet?

hilsen den desperate

Øv øv... men herhjemme virker appelsinjuice afførende på både børn og voksne...

Håber du snar får "hul" igennem

Anmeld

30. august 2010

Lucipher

For mig hjalp det at gå en lang tur. En time i skoven med hunden og så hjem på potten. Håber du finder en løsning.

Anmeld

30. august 2010

TbCp

Altså mit åndsvage blodtryksmedicin giver også forstoppelse.... der tager jeg HUSK...men har godt nok ikke hørt at man kan få det som piller.
Jeg tager det som noget pulver jeg blander op i juice.
Det virker rigtig godt!

Anmeld

30. august 2010

BinaMor

py jeg har det på samme måde. men her er en lortefest virkelig ønsket.. efter fødsel gør det bare så avs (på trods af at jeg ikke blev syet&nbsp og det har resulteret i forstoppelse af 3. grad

så nu æder jeg rosiner i lange baner og drømmer om prutterhahah

Anmeld

30. august 2010

Banditten´s mor

Tjuhl skriver:

nice! jeg googlede det lige og det lyder jo megagodt

Matas har dem osse. Der hedder de loppefrøskaller og koster det halve.

Håber de virker.

Anmeld

30. august 2010

puslepigen

hej

du kunne også prøve med Movicol, som er et pulver der røres op i et glas vand og drikkes. det virker på mig. det kan købet på apoteket

Anmeld

30. august 2010

Tina2

Magnesiapiller, laktulosesaft eller laxoberaldråber, er ret sikker på du må tage alle tre slags....

Det er IKKE fedt at ha' hård mave, har heldigvis ikke selv haft det i denne graviditet, men har haft det meget før i tiden.... Da jeg rejste rundt i Asien i ´97 med rygsæk gik jeg- tro det eller ej- i 9 lange dage uden at skide:-(((( Ku bare ikke på de der hul-i-jorden-lokummer de har oppe i Nepals bjerge....

Så det endte med jeg tog 10 magnesiapiller på en gang og så gik jeg på det første, det bedste europæiske toilet med cola og smøger, så skal jeg love for der kom gang i systemet igen

Pærer er også godt forresten:-) Og sveskerne er formidable, men ikke let hvis du ikke kan udstå dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.