hvor meget make-up bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

misslea

Jeg synes generelt, at man skal gøre nøjagtigt, som man selv har det bedst med, og være fuldstændig ligeglad med, hvad andre synes og tænker...

Når jeg bare skal være hjemme, kan jeg sagtens undvære make-up'en!! Men ellers har jeg altid mascara på, en meget naturlig mineral foundation og lidt rouge på kinderne....!! Så føler jeg mig dejlig frisk at se på

Skal jeg i byen, til fest eller andet, så får den liiiiige en tand mere med eyelineren og øjenskygger lidt glimmer osv...!!!

EEELLSSKER at gøre noget ekstra ud af det, når jeg skal ud

Al min makeup er uden parfume og parbener.... (hvis man ellers kan regne med, hvad der står)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Siber

Anonym skriver:

Ork, det tager mig 3 minutter om morgenen. Jeg gør det ikke over én gang - jeg ligger mascara, spiser morgenmad, fjerner overflødig mascara. Så 30 minutter er vist et ordentligt lag make-up

Hvis du har det fint nok med at være naturlig, så er det jo også godt nok  

overdrivelse frem for forståelse

men jeg gad jo godt lære det, altså bare såden lidt makeup. Jeg føler mig nemlig som den kedelig pædagogogo.................

Hvad jeg ikke har liggende af koste, mascare, øjenskygger osv fordi jeg lige blev grebet af, nu skal det være!

Men men jeg lærer det vel på et tidspunkt, jeg er jo kun 35

jeg synes også det ser pænt ud til andre!

Anmeld

29. august 2010

Tynen

Jeg ELSKER make-up og bevæger mig aldrig udenfor en dør (Eller på fødegangen, for en sags skyld   ) uden.

Jeg bruger pudder, foundation, øjenskygge (Gerne grøn, blå eller guld - også til hverdag), eyeliner og sådan en blyants-streg på den våde kant under øjet.

Jeg kunne godt finde på at lave en smule pinup-stil til hverdag - Bare ikke med så stor en streg.

Forresten; Jeg tænker ikke over hvor meget eller lidt andre bruger.
Synes det er fedt at nogen har selvtilliden til at gå uden makeup. Det har jeg ikke nemlig

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Siber skriver:

men jeg gad jo godt lære det, altså bare såden lidt makeup. Jeg føler mig nemlig som den kedelig pædagogogo.................

Hvad jeg ikke har liggende af koste, mascare, øjenskygger osv fordi jeg lige blev grebet af, nu skal det være!

Så sandt

Ej, jeg opfordrer dig til at tage et kursus!  det kunne da være fedt for dig i hvert fald. Og - det er aldrig for sent at lære

Anmeld

29. august 2010

Tynen

Siber skriver:

Vi må arrangere et kursus næste gang vi mødes  - Så kan Kalaha pinpe håret op ved samme lejlighed

Anmeld

29. august 2010

Tut

Tynen skriver:

Vi må arrangere et kursus næste gang vi mødes  - Så kan Kalaha pinpe håret op ved samme lejlighed

Også mig, også mig trine. Jeg er nemlig håbløs til det der make-up.

Du er sgu altid så piv lækker

Anmeld

29. august 2010

Siber

Tynen skriver:

yes skide god ide!!!

for hvor svært kan det lige være!!!!

Anmeld

29. august 2010

Siber

Tut skriver:

Også mig, også mig trine. Jeg er nemlig håbløs til det der make-up.

Du er sgu altid så piv lækker

godt jeg ikke er alene om at være håbløs til makeup!

Vi må på kursus vi to!

Anmeld

29. august 2010

4xGreve

Mascara næsten hver dag, og en sjæleden gang imellem en neutral øjenskygge, til fest osv. der er det gerne 2 farver øjenskygge som passer sammen for det meste en lys grøn og en lidt mørker grøn (ser godt ud til mine grønne øjne) , flyden eyeliner, streg og self. mascara bruger aldrig rigtigt noget på læberne da jeg elsker at kysse min mand.

Jeg bryder mig ikke meget om at bruge for emget til hverdag og bruger aldrig pudder osv. for vil så gerne passe på min hud og derudover så ser jeg sku nok godt nok ud naturlig og hvis man ike syntes det så øv for hader at have meget make-up på til hverdag, det skal være en ting man gør for manden og til særleig lejligheder...

Anmeld

29. august 2010

saxa

Anonym skriver:

Ja, det må jeg prøve. Jeg møder sent i morgen, så gør jeg det!

Super - er spændt på at høre hvorvidt det har overskredet dine grænser eller ej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.