hvor meget make-up bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Meget?!? Jeg sys bestemt ikke jeg bruger meget.. Glimmerne er ofte meget neutrale.. Og ikke vildt fremtrædende sys jeg.. Men det er jo en smagssag.. Derimod sys jeg det er vildt med dem der putter alt det "grat" i hovedet hver dag - og skal bruge flere timer foran spejlet, før de bevæger sig ud.. Men igen.. Hver sin smag..  Og tænker ikke over hvad andre tænker, og er ligeglad med hvad andre gør.. Man gør vel det der får en til at føle sig godt tilpas..

derfor kaninørerne - fordi det lyder af meget, men sikkert ikke er det
Det er nu heller ikke for hvad andre tænker om mig, men mere om hvorvidt folk foretrækker det naturlige eller ej. Jeg har en lidt blandet holdning der nemlig. Kan ikke helt finde ud af om flydende eyeliner overtræder mine grænser. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Anonym trådstarter

MaybeMe skriver:

Slet ikke. Synes folk må gøre hvad de vil

Jo måske hvis der kom en forbi med den hel store festmakeup på, ville jeg nok tænke "hold da op".... Men ikke mere end det..

okay

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

CarinaSD skriver:

jeg bruger pudder, macare, øjnskygge og streg .. Jeg ligner noget der er løgn uden .. 

Okay, så du ville ikke gå uden for en en dør uden?

Anmeld

29. august 2010

saxa

Anonym skriver:

derfor kaninørerne - fordi det lyder af meget, men sikkert ikke er det
Det er nu heller ikke for hvad andre tænker om mig, men mere om hvorvidt folk foretrækker det naturlige eller ej. Jeg har en lidt blandet holdning der nemlig. Kan ikke helt finde ud af om flydende eyeliner overtræder mine grænser. 

Jamen prøv at tage det på en dag - og gå en tur igennem byen, så finder du hurtigt ud af om det overskrider grænser eller ej.. Du skal gøre det du selv synes..

Anmeld

29. august 2010

Chrizzer

Jeg bruger Altid Mascara, kan ikke leve uden og så bruger jeg rouge.

Til fest bruger jeg også streg

Anmeld

29. august 2010

Sabrina2014

2 slags mascara fordi det ser mærkeligt ud med mig til 1, og en streg. Og nogle gange sådan en ting ting til at dække hvis jeg har en bums. Men det er det.. Gider ikke gøre det vilde ud af mig selv.

Anmeld

29. august 2010

CreaKids

Jeg er nok en af de neutrale make-up brugere.

Men jeg er fuld af beundring for piger der har check på det - og hvis du har styr på pin-up stilen så skal den da på lige så tit du orker!

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Jamen prøv at tage det på en dag - og gå en tur igennem byen, så finder du hurtigt ud af om det overskrider grænser eller ej.. Du skal gøre det du selv synes..

Ja, det må jeg prøve. Jeg møder sent i morgen, så gør jeg det!

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Chrizzer skriver:

Jeg bruger Altid Mascara, kan ikke leve uden og så bruger jeg rouge.

Til fest bruger jeg også streg

Sådan er det vist med os piger - med den mascara

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Sabrina Lauritsen skriver:

2 slags mascara fordi det ser mærkeligt ud med mig til 1, og en streg. Og nogle gange sådan en ting ting til at dække hvis jeg har en bums. Men det er det.. Gider ikke gøre det vilde ud af mig selv.

Så det handler om at du ikke gider? Eller bunder det også i, at du ikke selv synes du bliver lidt mere attraktiv osv af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.