hvor meget make-up bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg bruger mascara (stort set) hver dag, og sjældent andet i dagligdagen. Hvis vi skal noget festligt, så bruger jeg eyeliner, øjenskygge og nogle enkelte gange lidt foundation - men holder uden så neutral som muligt, da alt for meget makeup er grimt, og det ødelægger huden så grusomt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

DK

Til daglig bruger jeg en eyeliner, mascara og en blush. Jeg er en "rigtig" blondine så når jeg ikke har mascara på så er mine øjenvipper helt gennemsigtige.  Derudover er jeg sådan ret bleg i det da jeg aldrig bliver rigtig brun, og jeg ser bare meget mere frisk og sund ud med lidt "sol-pudder" på kinderne. De dage hvor jeg glemmer blush'en kommenterer alle at jeg da "ser lidt træt ud i dag" eller "om jeg er ved at blive lidt syg?" eller klassikeren "om jeg mon ikke skal begynde at spise lidt jernpiller".

Før jeg blev gravid brugte jeg også foundation hver dag, men den jeg har fra Dior er så prop fuld af parabener at jeg nu kun bruger den hvis jeg virkelig skal majes ud, hvilket i øvrigt også gælder for hårsprayen. Tænk at jeg virkelig har vænnet mig til at undvære den! Til fest bruger jeg det jeg plejer, bare mere af det hele! I gamle dage havde jeg ALTID smokey eyes, men det er ikke så moderne mere, så nu har jeg bare en lidt tykkere/sortere streg på når vi skal til fest, mere mascara og lidt lir på læberne!

Anmeld

30. august 2010

Tina2

DK skriver:

Til daglig bruger jeg en eyeliner, mascara og en blush. Jeg er en "rigtig" blondine så når jeg ikke har mascara på så er mine øjenvipper helt gennemsigtige.  Derudover er jeg sådan ret bleg i det da jeg aldrig bliver rigtig brun, og jeg ser bare meget mere frisk og sund ud med lidt "sol-pudder" på kinderne. De dage hvor jeg glemmer blush'en kommenterer alle at jeg da "ser lidt træt ud i dag" eller "om jeg er ved at blive lidt syg?" eller klassikeren "om jeg mon ikke skal begynde at spise lidt jernpiller".

Før jeg blev gravid brugte jeg også foundation hver dag, men den jeg har fra Dior er så prop fuld af parabener at jeg nu kun bruger den hvis jeg virkelig skal majes ud, hvilket i øvrigt også gælder for hårsprayen. Tænk at jeg virkelig har vænnet mig til at undvære den! Til fest bruger jeg det jeg plejer, bare mere af det hele! I gamle dage havde jeg ALTID smokey eyes, men det er ikke så moderne mere, så nu har jeg bare en lidt tykkere/sortere streg på når vi skal til fest, mere mascara og lidt lir på læberne!

Det lyder som mig  "Er du syg", hvis man ikke har noget på, ha ha!

Jeg er også meget lys, har helt lyse øjenvipper og bryn- plejer dog at få det farvet, men det er 100 år siden sidst....

Jeg bruger 2 slags mascara (en for længde + en for fylde), lidt øjenskygge og eyeliner + lidt pudder til hverdag, og til fest lidt mere af det hele

Jeg synes forskellen på mit udseende med og uden make up er MEGA! Synes jeg ser sååå kedelig ud uden, og det tager ingen tid om morgenen at lægge det make up jeg bruger, kan nærmest gøre det i søvne, fordi jeg gør det hver dag, så nemt er det også

Anmeld

30. august 2010

wamse

Jeg bruger mascara hver dag, går aldrig udenfor en dør uden. Jeg bruger stort set hver dag en pen til at rette og lægge lidt farve på mine bryn. Jeg bruger næsten hver dag foundation og pudder.

Anmeld

30. august 2010

sarahb

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er faldet for pin-up stilen. Desværre kræver den flydende eyeliner, hvilket jeg synes vil blive lidt for meget til daglig. Ved specielle lejligheder er det mig intet problem at ligge den flydende eyeliner.

Men hvor meget make-up bruger I til daglig?

mascara og pudder og et par gange om ugen kommer der også flydende eyeliner på. Det kommer an på tøjet

Anmeld

30. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg bruger consiler, foundation, 2 farve øjnskygge, eyeliner og mascara hver dag.

Farven på øjnskyggen afhænger af hvilket tøj jeg har på og hvad jeg skal. Det er selvfølgelig mere pow og med glimmer når jeg skal i byen, og mere neutralt når jeg skal på arbejde.

Anmeld

30. august 2010

Malonde1985

Bruger min fugtighedscreme - min dejlige Elisabeth Arden creme, og mascara.

Og intet mere.. Til festlige lejligheder kommer der foundation, pudder, streg og evt. øjenskygge.

Anmeld

30. august 2010

mullesmith2

Jeg bruger foundation, pudder, blush, Brun pen til øjenbrynene og mascara og det tager mig ca.5min at lægge det hele  Det er mest fordi jeg har mange ar fra akne jeg gider bruge alt et make up. Nogen dage gør jeg godt nok ikke hvis jeg ikke skal noget specielt.

Anmeld

30. august 2010

mor-til-vanessa

jeg har stort set altid smoking eyes. så har for det meste meget mørke øjne.

uden at jeg ligner en på 16 der ikke kan finde ud af at sminke sig og med 3 toner for mørk foundation

man kan godt have meget smike på og stadig se pæn ud, hvis man kan finde ud af at lægge det. kan også godt gå ud naturel, men foretrækker fuld krigsmaling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.