hvor meget make-up bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Nadia&Daniel

Bruger mineral-pudder og mascara - men ikke på fridage (vist jeg bare er hjemme) og jobbet, arbejder kun 10 timer (fordelt på 2 dage), så der har jeg ikke behov for make-up.. Vist vi skal noget (såsom bryllup og fødselsdag udenfor familien, tager jeg også øjenskygge på..

Det vilde er: at før har jeg ALDRIG gået udenfor en dør uden pudder, men efter jeg blev gravid (og skulle tænke lidt mere over det med make-up), kan jeg selv finde på at tage i centret og Føtex uden - det er altså stort når det er mig - har aldrig haft det godt at vise mig uden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Anonym trådstarter

CreaKids skriver:

Jeg er nok en af de neutrale make-up brugere.

Men jeg er fuld af beundring for piger der har check på det - og hvis du har styr på pin-up stilen så skal den da på lige så tit du orker!

okay Det er også i mange tilfælde pænest jo.

Lækkert med lidt optimisme, jeg tror, jeg begiver mig ud i det lidt oftere

Anmeld

29. august 2010

Chrizzer

Anonym skriver:

Sådan er det vist med os piger - med den mascara

Hehe jaa Vi kan leve uden en masse ting, men ikke en mascara

Anmeld

29. august 2010

CarinaSB

Anonym skriver:

Okay, så du ville ikke gå uden for en en dør uden?

Jeg kan godt .. Bare jeg ikk skal være i for store forsamlinger .. Jeg kan godt gå ned og hente smøger på tanken uden

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Bruger mineral-pudder og mascara - men ikke på fridage (vist jeg bare er hjemme) og jobbet, arbejder kun 10 timer (fordelt på 2 dage), så der har jeg ikke behov for make-up.. Vist vi skal noget (såsom bryllup og fødselsdag udenfor familien, tager jeg også øjenskygge på..

Det vilde er: at før har jeg ALDRIG gået udenfor en dør uden pudder, men efter jeg blev gravid (og skulle tænke lidt mere over det med make-up), kan jeg selv finde på at tage i centret og Føtex uden - det er altså stort når det er mig - har aldrig haft det godt at vise mig uden..

Så handler det om at du har fået andre prioriteringer, og nu er det sp blot blevet vane?
Jeg har engang fået med flydende eyeliner i forskellige farver, fast eyeliner og mascara HVER dag, i dag er det blot mascara og/eller brun øjenskygge. (Det lyder måske lidt voldsomt med den øjenskygge, men det er primært for at fremhæve mine øjne)

Jeg går desuden med en pudder der er pudder, concealer  og foundation i en, men det er ikke noget der ses, derfor er det blot en hverdagsting.

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

CarinaSD skriver:

Jeg kan godt .. Bare jeg ikk skal være i for store forsamlinger .. Jeg kan godt gå ned og hente smøger på tanken uden

Okay

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Chrizzer skriver:

Hehe jaa Vi kan leve uden en masse ting, men ikke en mascara

nemlig

Anmeld

29. august 2010

Sabrina2014

Anonym skriver:

Så det handler om at du ikke gider? Eller bunder det også i, at du ikke selv synes du bliver lidt mere attraktiv osv af det?

Det ligger i at jeg synes at piger med 5kg bruncreme, helt sorte øjne, mascara og alt det andet jeg ikke engang kender til, slet ikke er kønne. Jeg er fan af naturlig skønhed :-)

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Sabrina Lauritsen skriver:

Det ligger i at jeg synes at piger med 5kg bruncreme, helt sorte øjne, mascara og alt det andet jeg ikke engang kender til, slet ikke er kønne. Jeg er fan af naturlig skønhed :-)

okay Der er jeg skam enig med dig, hvad angår overdrivelse af brug.

Anmeld

29. august 2010

line melias mor

Sabrina Lauritsen skriver:

jeg er bestemt også fan af naturlig skønhed MEN jeg er bare pænere med make up og det er jo en ærlig sag, så jeg går aldrig i skole uden make up. kan godt gå over at handle uden. jeg vil helst se så godt ud som muligt og syntes jeg bestemt ikke der er noget galt i. det eneste jeg er modstander af er folk med foundation hvor man kan se kanten det er no go

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.